Nytt medlem.. Meg!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
The Cowboy
Innlegg: 135
Registrert: 17 jul 2015, 20:16
Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002

Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av The Cowboy »

Hallo!
Nytt medlem her i dag.. Har hvert en stund på MC-forumet, men der var det like mye aktivitet som i mitt sex liv for tiden, så jeg fant ut det var på tide å komme seg vekk..

Nå har jeg blitt tipset om denne siden fra første dag jeg var på MC-forumet, så jeg har stt at det er mer liv og røre her.. hehe!

Litt om meg:
Fyr på 32 fra Telemark, fikk lappen i fjor høst (klarte hele greia på ca 1,5 mnd, med langtransport jobb og lite hjemme).. Pga jobben ente jeg opp med å ta teorien i Lillehammer av alle steder.. hehe!

Hadde oppkjøring på en torsdag, og hentet sykkelen på vei hjem fra jobb på fredagen.. Ble ikke så mye kjørt før sesongen var over (litt pga at frembremsen ga seg.. Var ute og kjørte, og merket at det ble mindre og mindre motstand i hendelen.. )

Kom meg no hjem og tenkte det ble siste for sesongen, men pga noen goværs dager, måtte jeg jo ut litt til.. Bare å tenke litt lenger frem så går det fint med kun bakbremse og.. hehe!

Siden jeg har sagt opp min jobb nå, har jeg fått kjørt hver dag denne sommmeren.. Både glad og ikke glad for det, da jeg gjerne vil komme i jobb igjen.. hehe! Men fy så deilig å våkne om morgen og lure på om man skal kjøre eller ikke, og så se ut vinduet at det er sol, og svaret er gitt.. :D (men om noen vet om noen ledig jobb med typ 9-4 situasjon i telemark, så bare si fra.. hehe)

Et lite bilde av sjåfør og sykkel (kortere hår nå, og uten trynehår)
Bilde

Hadde en fin langtur når jeg sa opp jobben, da jobben var i bergen.. Så jeg pakka sykkelen bak i lastebilen og dro avsted.. Når jeg kom til bergen var det bare å pakke ut og komme seg hjem.. Var en befrielse å kjøre de samme veier med sykkel, som jeg hadde gjort de ssite 5 årene med lastebil.. Jeg kom jo forbi hver enda jævel som var i veien foran meg.. hehe!

Men siden jeg var på tur, så tok jeg meg tid til flere stopp, så meg litt rundt og kosa meg litt.. Så jeg brukte alt i alt lenger tid med sykkel enn med lastebil.. hehe! Men var en herlig tur.. Hadde 25-30 grader fra haugesund til solen gikk ned i grimstad.. Nyyydelig!

Det var det for nå.. Håper det er bedre liv her enn på den andre siden, så sees vi langs veien!! :)
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37873
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av AJ »

Heisan, og og velkommen hit, Cowboy :vs !
Artig intro :-) .
Kanskje en idé å flytte tråden til Bikers logg forumet?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
The Cowboy
Innlegg: 135
Registrert: 17 jul 2015, 20:16
Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av The Cowboy »

AJ skrev:Heisan, og og velkommen hit, Cowboy :vs !
Artig intro :-) .
Kanskje en idé å flytte tråden til Bikers logg forumet?
Som sagt, jeg er ny.. hehe!
Om tråden er på feil plass, så er admin i sin fulle rett å flytte til hvor den hører hjemme :)
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Bjerknez »

Hei, og velkommen til forumet!

Jeg kan vel ikke annet si enn grattis med lappen, og fin sykkel! :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Orion »

Gratulerer med lappen og velkommen til MCSiden! :-)

Dårlig sexliv? Får håpe du finner ei eksosrype nå som du har fått deg sykkel da. :thumleft

Brukeravatar
Tommas
Innlegg: 1251
Registrert: 06 aug 2014, 11:27
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Sted: Buskerud

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Tommas »

Velkommen!

Ni av ti får bedre sexliv når de leser mcsiden, så det var lurt :thumleft


:lol

Brukeravatar
Jarle
Innlegg: 562
Registrert: 03 feb 2012, 22:33
Motorsykkelen din: BMW F800GS Trophy
Sted: Bjørøyhamn
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Jarle »

Grattis med lapp og mc.
Jarle

Lone Bikers are people who care more when they ride, that what they ride
http://mymotorcycleadventure.com/

Brukeravatar
The Cowboy
Innlegg: 135
Registrert: 17 jul 2015, 20:16
Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av The Cowboy »

Bjerknez : Takker og bukker.. Er jo litt siden nå, alt fått prøvd meg i det store utland (kjørte 3,5 uke i Tyrkia i vinter.. Øvelse for en fersk sjåfør..hehe)!

Orion : Joda, sånn etterhvert så kommer det vel! hehe.. Har mine grunner for å ha holdt meg unna litt.. Men er vel på bedringens vei :P :p

Tommas : Bare av å lese?? Må vel få et forykende sexliv siden jeg både er medlem og skriver her da.. hehe!! :lol

Jarle : Takker og bukker!!
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

Brukeravatar
ojda
Innlegg: 5632
Registrert: 19 sep 2010, 02:06
Motorsykkelen din: TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200.
Sted: Oslo

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av ojda »

Hehe meg her, og hehe meg der. Jeg kjenner det kryper oppetter ryggen =;
Det er selvfølgelig ufint og lite korrekt å ta det opp,
Men på et forum som dette SKAL du ta din plass uten å høres ut som om du ber om unnskyldning for at du er her :-k Du har garrantert fortjent det vel så mye som alle andre :-)å

Utblåsning :roll

Uansett velkommen på forumet, og som forhåldsvis fersk motorsykklist :vs
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel ;-))
Kjørt i 2011:..9000km


Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]

Brukeravatar
The Cowboy
Innlegg: 135
Registrert: 17 jul 2015, 20:16
Motorsykkelen din: H-D 883R - 2002

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av The Cowboy »

ojda skrev:Hehe meg her, og hehe meg der. Jeg kjenner det kryper oppetter ryggen =;
Det er selvfølgelig ufint og lite korrekt å ta det opp,
Men på et forum som dette SKAL du ta din plass uten å høres ut som om du ber om unnskyldning for at du er her :-k Du har garrantert fortjent det vel så mye som alle andre :-)å

Utblåsning :roll

Uansett velkommen på forumet, og som forhåldsvis fersk motorsykklist :vs
hehe´n min er fra gammelt av.. Du er ikke den første som påpeker det, ei heller den siste.. Og etter over 10 år på ulike forum, så er det fine at slike bemerkninger er noe jeg bryr meg fint lite om :)

Det er bare min måte å skrive på, min måte å være på.. Er det ikke bedre å oppleves som en hyggelig fyr med litt latter og et smil om munnen, enn en surpomp som aldri skriver eller sier noe morsomt? :eh

Og nei, det er hverken ufint eller lite korrekt å ta det opp, det er noe du beit deg merke i, og da er det helt i din egen rett om du vil ta det opp eller ikke.. Ingen fornærmelse tatt ;)
|And the girls say: Save a horse, Ride The Cowboy|

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Bjerknez »

Skriv som du ønsker og vær den du er, og ikke la andre forumbrukere belære deg i hvordan du skal oppføre deg. Du har minst like mye rett til å skrive det du ønsker her inne som alle andre :thumleft

Velkommen skal du uansett være og vi setter pris på videre engasjement og bilder rundt din MC tilværelse :thumleft

Orion
Innlegg: 753
Registrert: 14 feb 2014, 18:52
Motorsykkelen din: Aprilia SR50R
Sted: Oslo

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Orion »

+1 til Bjerknez. -1 til ojda. Blir spennende å følge deg videre Cowboy.


Sent from my iPod touch using Tapatalk

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av kjellv »

Tommas skrev:Velkommen!

Ni av ti får bedre sexliv når de leser mcsiden, så det var lurt :thumleft


:lol
Bare 9 av10? Fikk ikke du noe mer? :lol

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av jhn »

Bjerknez skrev:Skriv som du ønsker og vær den du er, og ikke la andre forumbrukere belære deg i hvordan du skal oppføre deg. Du har minst like mye rett til å skrive det du ønsker her inne som alle andre :thumleft

Velkommen skal du uansett være og vi setter pris på videre engasjement og bilder rundt din MC tilværelse :thumleft
Hyggelig å lese ... for sånn har det ikke alltid vært. Jeg har ved flere anledninger blitt instruert om hva det er love å mene noe om her inne.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22910
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Nytt medlem.. Meg!

Legg inn av Bjerknez »

The Cowboy skrev:Bjerknez : Takker og bukker.. Er jo litt siden nå, alt fått prøvd meg i det store utland (kjørte 3,5 uke i Tyrkia i vinter.. Øvelse for en fersk sjåfør..hehe)!
Jeg har ennå til gode og bevege meg i det store utland (så sant man ikke ser Sverige som "det store utland") så der har du en del erfaring som ikke jeg har vertfall :thumleft

Hva synes du om sykkelen din så langt, og hvordan ser du får deg resten av MC sesongen?

Du er uansett hjertelig velkommen en tur til Fredrikstad så kan jeg henge med på en tur eller evt. "vise" deg litt rundt. Jeg kan evt. møte deg på halvveien hvis du ønsker det :thumleft

Svar