Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Så bra da Intruder! Jeg er ikke akkurat kjent for å være diplomatisk vet du ....

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Heller ikke jeg er vel aktuell som fredsmekler,så der er vi to alen av samme slag.
Og nå er 5girsIntrudern trygg i oppvarmet garasje borti bygda,27girsIntrudern i garasjen..der den forresten har stått i hele sammar,og stuttfeitIntrudern er på plass i soffan...
Med PCen,klar for nye freske fraspark...
lev vel... :mk ... :vs
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg har vært mest opptatt av å selge italienske kjøyregreier på 2 og 4 hjul. Den nest siste trillet nettopp ut av garasjen i kveld . HausGestapo jublet og litt rett har hun, det blir romslig fram til 2016 ihvertfall :knegg Til da skal jeg være myk bestefar og la meg sjarmere av 6 tanns kannibalen. 6 tanns kannibalen og jeg får samtale dypt i sandkassa om hva som skal skje med siste italieneren i garasjen ett år til. Nytter ihvertfal ikke å høre på HG i sånne viktige spørsmål :scratch :sk?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Så har det blitt skiftet olje på 2 Hyser. Og bremsevæske og.Ikke at de går så fort men litt ordnung muss sein. =; :knegg Planlegger tur til Bestemors Karjol før 5. desember så får du en fofon fra nr som begynner på 9011 og noe annet så er det bare meg AJ. God grunn til ikke å svare og :roll Uansett, fleskeduppe på Bestemors Karjol er godt minus den innihøvlete ertestuingen de spadde på pletten sist jeg var der :twisted Den var fæl den.. Uuuurk. :sk?

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Den hvite hyssingen lever ennå.. gjør nytte som høst/vinter/vår redning...

Har blitt et godt antall mil på guttungen før han oppgraderte-men også en del mil på far på hyssingen.
guttungen har handlet seg en fascist-tralle også... en 166.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Facist Traller er fine de da !!! Trenger han teknisk hjelp med den så er Squadra Italiana på Vear ved Tønsberg ånkli flinke. Sebastian-ex Fiat og AR ansatt i kvalitets sikring er på høgget han. Sebi er lidenskapelig 166 eier og han har noe skaberakkel som dele donator på lur kjenner jeg ham rett. Bruker heller SI enn AR verkstedet siden Sebi er så innmari nøye. Han er min tekniske guru og skiftenøkkel helt. Daglig leder/kontordame er Linn Heidi fra Larvik, hyggelig dame hun og med den 4 beinte Gogge Gutt i skjørte kanten. Du treffer henne på 920 58148.
Du finner SI på Fjesboka sier Kawa Bæiben. Siden jeg foretrekker kommunikasjon vha Vardebrenning så er det sikkert riktig. Jeg vet også at de treffes via http://www.SquadraItaliana.no" onclick="window.open(this.href);return false;. Litt moderne er jo en gammel mosegrodd blitt vet du.. :knegg

Forresten var jeg med og hentet germansk VW røkkel med Cheron tidlig i høst. Det var en prøvelse å kjøre den geita. Trodde Fiat gearkasse var fæle men Transporter gearkasse-der trenger du stavmixer. Oi-der gikk den i gear. Slipp clutchen og se hva som skjer !!

Cheron ble litt imponert over Mussolini Kareten og hvor godt den gikk. Så spurte jeg om han brukte Tukleknotten og det hadde han ikke gjort, husmor modus på ham. Ut på Andebu sine øde sletter og demo. Nå har du 90 hk,nå 135 og nå 170 uten noen form for elektronisk hjelp utenom ABS. Å fytti skreik han... Men han cruiser nok rundt i antikke VW med rørepinne/stavmixer i mange år til :knegg

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Har hatt den en tur hos "alfaspesialisten" og byttet en veivpos sensor.
men meste ellers blir vel en kombo av far kommenterer og poden skrur..
Er en del åndssvake løsninger her og der men det er jo "sjelen"det. -dog elektrisk DER går de Lucas i næringen-litt italenospagetti i kombo m Bosch.. :scratch

takk for tipset om kompetente feilsøkere på bilen. men "AR verkstedet" ? kjenner jeg ikke.

Jasså ja-Cheron luller med disse VW sakene ennå ja..-"litt" slitte overføringer så er du ikke sikker på hvilket fylke du har den i nei.. :knegg
Den VW syken han har er omtrent den som citroen XM (eksem)eierene har- lei å bli kvitt... :lol

Faen-kjøpt meg Citroen sjøl.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6964
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jompa »

Pollti skrev: Forresten var jeg med og hentet germansk VW røkkel med Cheron tidlig i høst. Det var en prøvelse å kjøre den geita. Trodde Fiat gearkasse var fæle men Transporter gearkasse-der trenger du stavmixer. Oi-der gikk den i gear. Slipp clutchen og se hva som skjer !!
Æ kjøpte en Fiat Ducato i vår. Campingbil
Gearkassa på den er utrolig lett, to fingre på knotten er nok. I tillegg er den veldig "riktig" geara.
Til gjengjeld har Fiat greid å konstruere et dieselfilter som må trekkes til med rørtang for å ha sjangs å holde tett,
og plassert det sånn at det ikke er mulig å komme til med...... :scratch . rørtang.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Du skjønne dett skipperen, at jeg fremdeles kjører stavmix med Pårsje innslag...

Så dett så!

[img]http://img.photobucket.com/albums/v221/ ... pwagne.jpg[/img]
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Ser ut til at den halve "mursteinen" har blitt solgt i Oppland som ny. Jeg syns jeg skimter JC-skilter på'n. :thumleft
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6964
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jompa »

Takk for bakakselen,Porche, brukte det å stå i annonsene.
Vet ikke om det hjalp mye, svigerfaren min hadde en "hel murstein" og kjørte med en haug av sandsekker bak i
bilen, ofte til langt ut på sommeren.
Transportern har jo sine kvaliteter, er vel den mest kjøpte russebilen ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg kjøpt ei Hyse til. GT 250 naken. De er jaggu meg så billige at en kan hive de i søpplecontaineren og hente en ny når det er på tide med oljeskift :knegg S&T har kjøpt fabrikken tilbake,har sluttet fred med Skruzuki og utvikler nye modeler med jeg håper de fortsatt vil være litt sære :scratch Mens jeg venter på nyanskaffelsen så har jeg løst pæreholder problemene på Alfaen, har vasket HG sin Polltibil og sølt flere tonn tobakk i baksetet på den. Hu blei så sinna at hun kjøpte ny induksjons koke topp og nye benkeplater fordi ei kokeplate ikke virket. Den ene benkeplata hadde sikkert sluttet å virke også :scratch Og som straff så må dette mølet monteres og det må jeg gjøre. Sier hun. :sorry Da jeg tillot meg å spørre om hun har hørt om McDonalds så ble jeg tildelt tilleggs straff og må pusse og male gelenderet i trappeoppgangen. :sk? Også jeg som har litt Braastad som må drikkes opp i påska ?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Mekkis, 160 modellene er litt plaget av sjekk motor feil har jeg hørt. Det er noe greier med kamkjedet som strekker seg og gjør at kamakselen kommer litt ut av posisjon. Det er dyrt å bytte men ikke så farlig å kjøre med. Helt til det ryker. Da blir det ånkli dyrt :-k Nyere BMW sliter med det samme forresten.

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Er det langt fremskreden vår rundt Polltihovedkvarteret eller er det som her? Rester av forrige ukes vinterdag som klorer seg innbitt fast takket være nattekulde. Veltepetter trenger en service og nye regreimer før han kan tas i bruk. Så det er ikke noe hast enda oppi her, men jeg lurte på om dere hadde begynt sesongen i Vestfold. For det gir meg en liten indikasjon på hvor travelt dem har det i Holmestrand.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av SuperMorten »

Vi i Vestfold fikk oss en knekk sist torsdag, men asfalten er tørr, men unngå våte skyggepartier på morgenen
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Svar