Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Telefon samtaler som begynner med-Nå må du ikke bli sinna, Det er bad news for meg og det har hittil involvert bilen min eller mc kræsj. idag var det litt anderledes, Datter nr 2 vil gifte seg med Snuskebassen 4 i mai :thumleft Jeg har aldri møtt ham men siden jeg ikke skal bo sammen med ham så er det greit nok :-k Kom litt brått på både for Haus Gestapo og meg men Datter no 2 sin lykke kommer først! Snuskebassen 4 er sikkert OK han. Vi lærer nok å kjenne ham med tiden.
Nå er 2 døttre borte vekk så nå må KawaBæiben få fingeren ut ! Pappas jenter har vokst ut av redet og er flyvedyktige men yngste maueren er ikke helt der enda. Kommer nok den dagen og ? :sorry

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Vil bare få ønske lykke til! Og husk synonymet for skadedyr på 9 bokstaver; Svigerfar/-mor....... :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jompa »

Nå, helt flyvedyktige blir de vel aldri.
Har selv to døtre som er flyttet ut av "redet" for :scratch :scratch .......... ei stund siden.
Men de ringer til stadighet; "pappa, du trur ikke at du kan.... osv.
Alt ifra å "bare se på" Mondeoen eller Gammelsvensken til å sitte barnevakt.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Sitter gjerne barnevakt for Selma jeg ihvertfall. Problemet er at mora har skjemt bort trollet noe helt grassat. Herlig unge men alt for bortskjemt av mora. Trodde det var min jobb jeg ? :scratch På bildet er hun 8 måneder og sitter i huske for første gangen, og det var alldeles festelig

Bilde

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Men helt klart, de blir litt blaserte med alderen. Nå tar hun seg gjerne en tuppelur i huska. Sånn er det å nærme seg 10 måneder, litt blasert :-k Men hun vet akkurat hvor hun har meg,kommer krabbende med FZ dvd i munnen og når jeg setter på den er det full rock`n`roll med et sabla godt grep i blomsterbrettet. Haus Gestapo heller mere mot mere tradisjonelle barnesanger men ingen har dauet av å høre om Zoot Allures såvidt jeg vet ? :scratch

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Jompa »

Goshh.
Æ ante ikke at du hadde ei myk side også, trudde du var i konstant hellig krig mot det annet kjønn.
Nærmest som en boligfeltets Bin Laden, trengt opp i ett hjørne i sin lille garasjehule og jaget fra alle kanter.
Ser nesten for meg nabokjerringene som går i demonstrasjonstog forbi innkjørselen din med svære plakater...........
trur æ stoppe der, før æ begynne å tenke på hva det skulle ha stått på plakatene og bannerne.

Ikke første, og garantert ikke siste gang æ tar feil av folk.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Jeg tør da ikke krige mot damene. Hvem skal gi meg mat da tror du ? Og med 33 år under Haus Gestapos terrorvelde så er jeg passe kuet og en vasstrukken tøffel bare :-k :-k Jeg kjøpte nettopp bil til a for over en halv mill, så sånn er det å ha to høyre tøffeler :sk? Lekene mine er bare brøkdeler av det men iflg HausGestapo er det alt for dyrt :eh Satser alt på 6 tanns kannibalen jeg, hun er enig i meg med det meste :lol Ihvertfall akkurat nå.

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

oppbyggelig barnemusikk her . http://www.youtube.com/watch?v=ZohG7JAPZag" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

Er det no' rart at det er bessfarjinte? :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Og jeg gleder meg skikkelig stort når jeg reflekterer over at neste år blir det sikkert grusvasking av bilen av en ivrig hjelper =; Blir sikkert ikke sinna for det heller ?
Hvilket penser tankene mine inn på søstra mi som er militant kvinnesaksforkjemper. HUN har det fælt hun for alt ondt og vondt er nemlig menns skyld. Så for noen år siden feiret hun en stor dag og som den oppmerksomme storebror jeg er så handlet jeg jo presang må vite . Helt uten HausGestapos hjelp og- sånt er vanligvis hennes område.
Søstra mi ble så glad og trodde hun fikk parfyme så hu ble veldig lang i trynet da det var Old Spice etterbarberingsvann og hun eksploderte med ett drønn. Svogeren og jeg søkte tilflukt i garasjen og lo oss skakke. Han fikk et hævlete hjemme for det, han er jo mann. Og jeg blir aldri bedt i famileselskap mere der den militante kvinnesaksdamen er og det er helt greit det. Neste gang hun har jubileum så vurder jeg ny barbermaskin :knegg Mora mi og Haus Gestapo har enda ikke tilgitt meg Old Spicen forresten :lol Det lever jeg godt med.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Tre av fire har fløyet ut av redet her..
hittil åtte barnebarn og ett i startgropa vi håper kommer fram etter en kjedelig affære i våres...
og hakke hakkespett sjøl er her... :scratch
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

En "kjedelig affære " stopper helt sikkert ikke deg fra å bli alle tiders Bestefar ? Det tror jeg løser seg selv når nurket ligger der. Da smelter Bestefar hjertet totalt og du er bergtatt igjen !
Jeg har 3 egenproduserte, 2 adoptive døttre fra Latvia og 1 adoptivsønn fra India. Og alle 6 anser jeg som likeverdige og alle har pappas fulle oppmerksomhet i den grad jeg er i stand til å være oppmerksom. Hvilket ikke er rare greiene iflg HausGestapo :redface
KawaBæiben har vel tolket det bra, grynter Faderen i stresslessen- å,sier du det- da er det tillatt eller syndenes forlatelse er gitt. :knegg Jeg gidder sjelden å bråke om hva de har gjort. Bare vær bedre og greiere enn opphavet så er det bra og lær av tabbene deres.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

"Den kjedelige affæren i våres" var et barnebarn som dessverre døde i mors mage bare tre måneder før ventet fødsel...
Slikt er tungt... :rose
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Ouch ! Beklager hvis jeg har postet støtende ting. Jeg håper mor,far & bestefar/mor har kommet seg litt etter det sjokket. HG har ei søster med 6 gravplasser pga av sånt før 1 hadde "flaks" og vokste opp. Sånt er bare trist.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Du har ikke postet noe som helst som jeg har oppfattet som støtende,det er helt sikkert !!! :vs
Vi skrives,Pollti !!
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar