Oh-den du veit's notater

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Oh-den du veit..
Innlegg: 34
Registrert: 26 nov 2010, 19:44
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Oh-den du veit's notater

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Kom i skade for å rote i Kmann sin logg med mine spørsmål rundt utkastelsen av hedersmannen ole m.,det var jo kanskje litt malplassert,selv om det var der det hele startet.
Jeg kopierer inn hovedinnlegget hit,for her vil det ikke være så nøye hva folk kan finne på å skrive,og topic vil nok sansynligvis flyte litt,på samme måte som i hønsehuset.
Oh-den du veit.. skrev:
AJ skrev:
ojda skrev:
SuperMorten skrev:Siden det tydeligvis er av interesse, synes jeg det er på sin plass å informere om at siste utestengelse ble avgjort og utført av meg og bare meg. Ingen andre, slik som mange tror. Utestengelsen hadde liten eller ingen sammenheng med pågående diskusjon, men en samlet vurdering av medlemmets 302 poster på forumet, hvor en vesentlig del gikk på negative uttalelser mot andre medlemmer.
Er ikke det stikk i strid med hva det tidligere har vært hardnakket hevdet er prosedyre
for utestengelse fra McSiden :scratch
Utestengelse fra forumet gjøres i overenskommelse mellom alle/flere moderatorer og administrator. (Skrevet fra hukommelse)
Men nå var det ikke enkeltpersoner i teamet min reaksjon var rettet mot.
SuperMorten tok dette opp med meg før den endelig beslutningen ble tatt.
Jeg ga min tilslutning til de vurderingene som var lagt til grunn av ham og støttet beslutningen. Hadde jeg ikke gjort det ville det ikke blitt utestenging.
Dette er måten vi gjør det på her inne.
Her står det jo,svart på hvitt. :redface Jeg skulle vært smart istedet.

Så ole m har skrevet 302 innlegg hvor de vesentlige har vært negativ mot andre medlemmer? Hmm,dette er ikke den ole m som jeg har lært å kjenne fra et annet ærverdig forum,dette skurrer. Tok meg tid nå på morrakvisten og leste igjennom disse 300 postene hans,og kan ikke se hvem han har vært ufin mot.Han har ikke alltid vært enig med alle som påstår ting ut av løse lufta,postene hans bærer også preg av at fyren har et visst grunnlag for å uttale seg.Jeg påstår at han har holdt seg veldig saklig i det meste han har skrevet,og aldri gått mot person.

At Moderatorer her gir han en sånn slutt-attest dem gjør,må bero på noe annet.Liker dere kanskje ikke folk med egne meninger?

Negativ mot andre medlemmer?Nei,det stemmer ikke.
Next:
Oh-den du veit.. skrev:Nå kommer barnetimen,nå kommer barnetimen,hyssj hyssj hyss,vær stille som mus. Noen som husker åpningsmelodien til Barnetimen på radio for mange år siden?

Over et døgn og mere enn 100 treff siden jeg postet,men ingen som som har noe å si? Ingen som bryr seg om måten et brysomt medlem ble eksludert? Synes dere det er ok måte å behandle folk på? Det minner om et par tidligere tilfeller.
302 postinger hadde ole m.,han ble kastet ut fordi Supermorten mente at en vesentlig del av postene var negative mot andre medlemmer.
Er det noen av dere som har følt at dette stemmer,som har følt seg negativt behandlet av ole m.? Etter å ha lest gjennom de 302 postene så ser ikke jeg det,ihvertfall.

Noen som har lyst å si noe nå,eller skal dere fortsette å leke stilleleken sammen med "ledelsen"? Hysjer dere det ned lenge nok,så blir det kanskje glemt,er det sånn dere tenker? Kan kanskje fungere,men gamle lik har en tendens å falle ut av skapet når en minst ønsker det.

Nå har Oh-den du veit.. sagt det som lå på hjertet,og kommer ikke til å si så mye mer her.Vil bare nevne at den teite signaturen min er noe jeg ikke får gjort noe med,"noen" har endret det som var der opprinnelig,og samtidig fratatt meg muligheten å endre tilbake eller til noe annet. Sikkert i forbindelse med korrigerte Forum-regler,ikke vet jeg.

Hyssj hyssj hyssj...........
Next:
jhn skrev:Joda, jeg har egentlig mye jeg kunne sagt, men har mistet mye av lysten til å si noe som helst her inne.
Jeg har oppført meg, og brukt et språk her inne som ligner veldig mye på det jeg gjør ute i den store verden, og har aldri møtt problemer eller trusler om utvisning noen steder pga det ... og jeg har vært en del rundt omkring i forskjellige land og verdensdeler.

Så leste jeg denne setningen: "Det er jo dere andre som holder liv i saken, og ikke kan gå videre. Og så vidt jeg har forstått er det absolutt ingen som ligger an til å bli kastet ut.." ... skrevet av en av sjefene.
Jeg har litt problemer med å tro helt på dette ... jeg skrev et humoristisk innlegg et eller annet sted på nettet, og ganske kort tid etter mottok jeg en "utfordring" herifra om å skrive det samme her inne.
Denne utfordring kunne ikke tolkes annerledes enn som en trussel om utkastelse ... også skrevet av en av sjefene.
Jeg mener det er noen her inne som absolutt burde stikke fingeren i jorda og tenke over hva de egentlig driver på med.
Jeg blir rett og slett litt småkvalm av hele dritten.
Next:
ojda skrev:Jeg kjenner jeg vil ta meg tid til å lese igjennom de 302 innleggene i løpet av helgen :sk?
Så kjapt igjennom etpar hundre av de i går, uten å finne noe jeg reagerte særlig på :-k
Ettersom dette er oppgitt som den eneste årsaken til utestengelsen, er den jo
en indikator på hvor grensen går :-# :x
Vil nok ikke male videre på dette, men for egen del :-)å
Next:
Oh-den du veit.. skrev:
LordShaft skrev:
jhn skrev:Jeg gidder ikke diskutere dette mere nå, jeg hadde bare lyst til å vise til nok et eksempel på hva jeg mener er en urimelig lyst/trang til å modere moderate utsagn.
Til og med hva man sier på andre nettsteder får man e-mail med krav om å moderere seg ... ellers ..
Hva/hvem i svarte fan er det de tror de er?
Jeg forstår godt at du ikke gidder å diskutere dette videre. Er det tilfelle det du prater om vil jeg påstå å si at dette er LANGT over streken for hva en moderator har som rolle.
Hvordan jeg oppfører meg her, er hva som er relevant.... Hva jeg velger å si på en statoil stasjon eller andre forum/sosiale medier skal folk egentlig drite 200/0 i!

Jeg har blitt kalt mye gjennom mine 32 år, men en ting tørr jeg å påstå at jeg er.... Å det er voksen! Å stille kritiske spm til overformynderi eller annen urimelig oppførsel ser jeg på som langt mer positivt enn å tie!
Skulle jeg være helt idiot, står det langt mer respekt av vedkommende som sier det til meg, enn vedkommende som rister på hodet å snur seg!
Kritiske spørsmål til overformynderi,ja. I dette tilfellet er det jo så enkelt å finne svaret,også.Bare ta seg tiden å lese de 302 postene,så kan ethvert gjennomsnittlig intelligent vesen konkludere selv.

Hyssj,hyssj,hyssj...........
Var et par stykker til som postet der,men de var ikke enige med meg.Så dem er utestengt herfra.
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Oh-den du veit..
Innlegg: 34
Registrert: 26 nov 2010, 19:44
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Og så var det en ting jeg lurte på,hvordan får jeg endret den teite signaturen min? Hadde noe annet der tidligere,men noe har skjedd,"noen" har endret og låst redigeringsfunksjonen.
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av LordShaft »

Det er nok moderator eller administrator som har vært inne å blokkert dette for deg, for at du reklmaerer direkte til et "konkurrerende" forum. Jeg har sagt mitt om hva jeg mener om akkurat denne saken :[-X
Men hadde vært ålreit å fått en avklaring på hva som faktisk gjorde at Ole.m ble utestengt og ikke den offentlige versjonen som tydeligvis ikke holder vann i det hele tatt!


Edit: for å moderere meg selv litt.
Jeg har mange års erfaring som moderator selv, å jeg ser ingen grunn til å stille spm til diverse utestengelser da jeg vet at mye foregår via pm å bak teppet. Det kan ha kommet poster som de har vært tidlig ute å fjerne osv som vi ikke har fått med oss.
Men når det går klart fram av Moderatorteamet hvorfor han er utestengt, og dette ikke stemmer... Jeg finner heller ingen ufinheter eller at han har vært ufin mot noen av medlemmene her inne. Da får det meg til å undre litt

Oh-den du veit..
Innlegg: 34
Registrert: 26 nov 2010, 19:44
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av Oh-den du veit.. »

LordShaft skrev:Det er nok moderator eller administrator som har vært inne å blokkert dette for deg, for at du reklmaerer direkte til et "konkurrerende" forum. Jeg har sagt mitt om hva jeg mener om akkurat denne saken :[-X
Tanken har streifet meg :-k Men ifølge Forumsreglene skulle jeg da ha fått beskjed,og det har jeg ikke.Sikkert et lite glipptak.

Men konkurrerende forum,det var vel å ta litt i.Vi kjenner vår plass,og ville ikke engang drømme om å konkurrere med noen.

LordShaft skrev:Edit: for å moderere meg selv litt.
Jeg har mange års erfaring som moderator selv, å jeg ser ingen grunn til å stille spm til diverse utestengelser da jeg vet at mye foregår via pm å bak teppet. Det kan ha kommet poster som de har vært tidlig ute å fjerne osv som vi ikke har fått med oss.
Men når det går klart fram av Moderatorteamet hvorfor han er utestengt, og dette ikke stemmer... Jeg finner heller ingen ufinheter eller at han har vært ufin mot noen av medlemmene her inne. Da får det meg til å undre litt
Der brøt du Forumregel nr 7,er ikke din jobb å moderere :P :p
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av LordShaft »

:punch

Brukeravatar
KawaJens
Innlegg: 489
Registrert: 25 nov 2014, 20:50
Motorsykkelen din: ?

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av KawaJens »

Så AJ har ikke sagt unskyld for at han regelrette dret seg ut over Kman enda? Og SuperMorten sparket ut Ole.m fordi han ikke liker han? Lenge side eg har vert inn på her no, så hreit med en kjapp oppdatering

Oh-den du veit..
Innlegg: 34
Registrert: 26 nov 2010, 19:44
Motorsykkelen din: Spiller ingen rolle bare den er gammal..
Kontakt:

Re: Oh-den du veit's notater

Legg inn av Oh-den du veit.. »

Hyssj.hyssj,hyssj :-k

Mistenker "noen"er ute med rampestreker her.IP-adressen min er blokkert fra dette ærverdige forum. :vs

Skal jeg knebles?
-------------------------------------------------------------

IKKE KLIKK HER!!!! http://ikkebike.norwegianforum.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar