Con's tohjulsblogg!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av AJ »

Con skrev:Bilder kommer når jeg finner ut hvor i all verden jeg kan laste opp bilder uten å betale for det etter at imageshack plutselig spurte etter kredittkort..! :)
Finnes gode gratisalternativer, som www.postimage.org og www.tinypic.com. Jeg har god erfaring med begge.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Con
Innlegg: 76
Registrert: 17 sep 2011, 19:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Sted: Hordaland

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av Con »

AJ skrev:Finnes gode gratisalternativer, som http://www.postimage.org og http://www.tinypic.com. Jeg har god erfaring med begge.

Se der ja :) Takker :thumleft

Bilde
"If it ain't broke, fix it!"

Brukeravatar
Con
Innlegg: 76
Registrert: 17 sep 2011, 19:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Sted: Hordaland

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av Con »

Har blitt mye kjøring de siste dagene! Ikke noen voldsomt lange turer siden jeg fortsatt har litt "rusk" igjen på sykkelen. Så prøver å holde meg i ok henteavstand :thumleft

Ble en liten runde på ca 20 mil i går. Merker godt at baken må herdes før de lengre turene! Var skikkelig tresmak på slutten :roll

Ett par bilder må selvsagt til :thumleft

Strandkaien i Bergen med en kompis sin GSX-F
Bilde

Fra Osterøy midt på dagen en gang!
Bilde
"If it ain't broke, fix it!"

Brukeravatar
Con
Innlegg: 76
Registrert: 17 sep 2011, 19:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Sted: Hordaland

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av Con »

Blir en større oppdatering her nå siden jeg har vært litt slapp med "databruket" i det siste, og mer opptatt av å kjøre tur, ta bilder og skru på Zukivraket mitt :thumleft

Har blitt ca 5000km så langt i år, og sykkelen har holdt greit så langt!

Nå var det ikke bare bare å få denne sykkelen sesongklar, men etter timevis med mekking, banning og blodige knoker er den endelig i ganske OK form! Det eneste som gjenstår nå er nytt fremdekk, og å be til diverse guder om at den "rare" lyden fra maskinen ikke er noe viktig :-k :crazy:

"Operasjoner" så langt i år har vært; Bytting av div simmerringer og pakninger på motoren for å få oljen til å holde seg på innsiden, ventiljustering, olje/filterbytte, nytt bakdekk, nytt styre, bytting av bremser/bremsevæske, nye hendler, montering av koppholder (viktigste modden så langt),

Har ikke blitt mye bilder av mekkingen, men her er ett uten plast på i det minste :thumleft

Bilde


Ellers har det blitt mye turer rundt om, både med og uten gamle venner og ukjente/nye venner :twothumbs:

Jeg håper dere liker bilder... For her kommer en hel haug, selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å begrense det :redface

Bilde

Bilde


Ett par fra turen til Er-An etter MC-vårmønstringen.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde


Har blitt ett par turer på MC-kafe hos Holy Riders på Lindås. Der de har både gratis kaffe, gode vafler, masse hyggelige MC-folk og dyno-benk. Anbefales :thumleft

Bilde

Bilde
"If it ain't broke, fix it!"

Brukeravatar
Con
Innlegg: 76
Registrert: 17 sep 2011, 19:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Sted: Hordaland

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av Con »

Enda mer bilder... :twothumbs:

Selfier er jo så voldsomt pop for tiden!
Bilde

På tur med venner!
Bilde

Meg og Zuki på FEIL side av kameraet :redface
Bilde

Kompis som viser at gamle Hondagriser fortsatt kan tøffe seg etter nesten 30 års misbruk :twothumbs:
Bilde
"If it ain't broke, fix it!"

45316
Innlegg: 920
Registrert: 24 apr 2013, 12:58
Motorsykkelen din: ZZR600 98mod

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av 45316 »

Fine bilder! Pøs på, bilder er morsomt!

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Brukeravatar
Con
Innlegg: 76
Registrert: 17 sep 2011, 19:05
Motorsykkelen din: Suzuki GSX1100EF ++
Sted: Hordaland

Re: Con's tohjulsblogg!

Legg inn av Con »

45316 skrev:Fine bilder! Pøs på, bilder er morsomt!

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk
Takker :D Kommer mer så fort de er klar :twothumbs:
"If it ain't broke, fix it!"

Svar