Har du overlatt vaske og smørejobben til kona? Ser ut som hu tok feil impregnering og brukte glitterspray istedetCutless skrev: ↑14 apr 2019, 13:37 Da var Lindstrand buksen og jakken behandlet med Nikwax leather cleaner og Nikwax leather restorer. Noe må man gjøre mens man venter på telefon fra forhandler om levering.... krysser fingrene for levering over helgen.
958F886F-3592-4DCC-8896-999D754BC316.jpeg
Buksen har jeg hatt siden jeg kjørte opp. Jakken er ny, men tenkte at det var greit å kjøre behandling på den å.
Cutless sin blogg
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Bjerknez
- Innlegg: 22900
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Jeg tror vi kan være ganske trygge på at han sjekket flasken både to og ti ganger før han gjøv løs med skinnrensen
- Kawagutten
- Innlegg: 2902
- Registrert: 04 jul 2011, 01:18
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
- Sted: Vestfold
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Joda han virker jo som han er nøye med tingene sine og regna med at det er bilde som bedrar
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Hehe, jeg burde presisert at bilde var tatt under behandlingen
- Bjerknez
- Innlegg: 22900
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Viktig å være tydelig. Det er store sjanser for at enkelte her inne missforstår
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Store deler av gårsdagen ble brukt til å gjøre sykkelen min.
Her er noen før og etter bilder:
Her er noen før og etter bilder:
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- Bjerknez
- Innlegg: 22900
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Små men allikevel godt synlige endringer :) NICE! :)
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
- LarsE
- Innlegg: 375
- Registrert: 27 mar 2017, 21:59
- Motorsykkelen din: 2011 KTM 690 DUKE-R / 2004 BMW F650GS
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
I grunn slik de skulle vært fra fabrikken, men når har du tenkt å fjerne varmeovnen som henger baki hekken?
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Enig Lars.
Jo. Eller vanskelig den. Jeg synes den ser bra ut, og fin lyd. Men den blir veldig varm som du sier. Pluss at den veier mye. Så frister med en Wings slip on.
Må bare la kontoen kjøle seg ned litt først
Jo. Eller vanskelig den. Jeg synes den ser bra ut, og fin lyd. Men den blir veldig varm som du sier. Pluss at den veier mye. Så frister med en Wings slip on.
Må bare la kontoen kjøle seg ned litt først
- Cutless
- Innlegg: 1218
- Registrert: 17 jun 2014, 15:11
- Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario
- Sted: Trondheim
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Jeg fikk også ordnet en del andre ting som ikke kommer frem så tydelig på bilder:
- Justert lufttrykket i dekkene. Var alt for høyt.
- Justert rebound, kompressjon ++ på for og bakdemper. En innstilling var helt ut å kjøre.
- Midtstilt styret. Var en hårbredde for langt til høyre
- Justert handguard/clutch. Var for høyt opp sammenlignet med høyre
- Laget midlertidige bobbins, de fra Biltema var for store
Rakk en liten kveldstur igår etter overhalingen. Ble mye bedre å kjøre. Utrolig hvor mye luftrykk og justering av understellet har å si.
Idag skal jeg prøve meg på rimstickers for første gang. Blir spennende. Også må bakdekket finjusteres litt mtp. retning.
Har også bestilt en drøss med vask og poleringsmidler siden det jeg hadde fra før funket dårlig på farget plast.
- Justert lufttrykket i dekkene. Var alt for høyt.
- Justert rebound, kompressjon ++ på for og bakdemper. En innstilling var helt ut å kjøre.
- Midtstilt styret. Var en hårbredde for langt til høyre
- Justert handguard/clutch. Var for høyt opp sammenlignet med høyre
- Laget midlertidige bobbins, de fra Biltema var for store
Rakk en liten kveldstur igår etter overhalingen. Ble mye bedre å kjøre. Utrolig hvor mye luftrykk og justering av understellet har å si.
Idag skal jeg prøve meg på rimstickers for første gang. Blir spennende. Også må bakdekket finjusteres litt mtp. retning.
Har også bestilt en drøss med vask og poleringsmidler siden det jeg hadde fra før funket dårlig på farget plast.
- LarsE
- Innlegg: 375
- Registrert: 27 mar 2017, 21:59
- Motorsykkelen din: 2011 KTM 690 DUKE-R / 2004 BMW F650GS
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Har du justert preload/sag på bakfjøra også? En kompis gjor det på sin 2013 modell og den ble helt annerledes å kjøre etterpå. Hadde 2012 mod selv på den tiden som ikke var gjort noe med og det var som to forskjellige sykler.
- Bjerknez
- Innlegg: 22900
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
- Sted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Blir det slurvet såpass altså under klargjøring av sykkel? Skjevt hjul, styre for langt til den ene siden, alt for myr luft i dekk, hendler montert skjevt. Er dette vanlig? Nesten så jeg vurderer å sjekke min egen sykkel.... men den har nå fungert fint i de to årene jeg har hatt den...
Re: Cutless sin SuperMoto-blogg
Har du en sammenligning mot forrige 690? Noen forskjeller du merker sånn umiddelbart mellom motorene?