Min egen MC-blogg, nå virker det som det lysner...eller?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av DrGreve »

AJ skrev:
DrGreve skrev: Hva er det som får deg til å tolke utbruddet "drit og dra" var myntet på den manglende responsen?
Jeg er såpass reflekterende at jeg satt en stund og funderte over utbruddet, men tenke å vente til han selv kom med en forklaring før jeg eventuelt begynte å konkludere...
Overskriften taler vel sitt rimelig klare språk?
Ingen reaksjon på montering av de nye lysene på flere timer... "Hva er vitsen, gidder ikke mer"...
Jeg kaller uansett din kommentar som lavmål og jeg mener oppriktig at du fremstår som en nedlatende, lite sympatisk, overlegen blei...
Noe mer polemikk om saken er uinteressant, da jeg har brukt 3 år på å komme fram til den meningen.
Hva du mener om meg, er også totalt uinteressant for meg, men min demokratiske legning sier at du har rett til å komme med tilsvar. Det eventuelle tilsvaret er også uinteressant for meg, men sikkert for noen andre.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37877
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av AJ »

DrGreve skrev: Hva du mener om meg, er også totalt uinteressant for meg, men min demokratiske legning sier at du har rett til å komme med tilsvar. Det eventuelle tilsvaret er også uinteressant for meg, men sikkert for noen andre.
Uinteressant for meg også. Har aldri møtt deg og uttrykker ingen mening om noen før jeg har møtt dem og dannet meg et inntrykk av hvordan de er :vs .
Har møtt en god del her på forumet og har godt inntrykk av de fleste, som jeg gjerne møter igjen. Men noen jeg har møtt hva vist sider ved seg selv som gjør at jeg ikke har noen interesse av å ha noe videre kontakt med dem.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22912
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av Bjerknez »

Jøss... Hva er det jeg ikke har fått med meg her...??
Når han skrev "Drit og dra" så trodde jeg han hadde blitt tatt i fartskontroll, veltet sykkelen eller evt. Rett og slett bare funnet på en liten spøk for å narre til seg oppmerksomhet.

Uansett så funket det jo :lol

Grunnen til at ikke JEG svarte var egentlig fordi jeg ikke har noen formening rundt ekstralys da jeg synes påklistrede lys hører hjemme på rånebiler og juletreet.

Jeg forventer heller ingen svar i min egen blogg, og i de periodene jeg synes oppmøte er for dårlig, så pisker jeg til med å poste litt provoserende ting som mange ikke klarer å la vær å svare på. Funker det! :lol

Men å skaffe lesere til en blogg er ikke lett bestandig. men NÅ har du klart det!!! :lol Når det kommer til kommentaren "Drit og dra!" Så synes jeg ikke denne traff meg så veldig hardt, så ingen sure miner fra min side vertfall. :thumleft

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37877
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av AJ »

DrGreve skrev: Jeg gidder ikke sjekke men kan denne nedlatende tonen komme av at trådeier har meldt seg inn i det "andre" forumet? I såfall er det enda mer skremmende.
Så hvis han ikke tåler å høre min mening, så får han pinadø kaste meg ut.. Og jeg er IKKE aktiv på det "andre" forumet, bare så det er nevnt.
:knegg
Om jeg har meldt meg inn i det "andre" forumet? Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort. Det får da være grenser... :roll :-)å
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av DrGreve »

AJ skrev:
DrGreve skrev: Jeg gidder ikke sjekke men kan denne nedlatende tonen komme av at trådeier har meldt seg inn i det "andre" forumet? I såfall er det enda mer skremmende.
Så hvis han ikke tåler å høre min mening, så får han pinadø kaste meg ut.. Og jeg er IKKE aktiv på det "andre" forumet, bare så det er nevnt.
:knegg
Om jeg har meldt meg inn i det "andre" forumet? Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort. Det får da være grenser... :roll :-)å
Les sakte, trådeier er ikke det samme som forumeier...
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37877
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av AJ »

DrGreve skrev:
AJ skrev:
DrGreve skrev: Jeg gidder ikke sjekke men kan denne nedlatende tonen komme av at trådeier har meldt seg inn i det "andre" forumet? I såfall er det enda mer skremmende.
Så hvis han ikke tåler å høre min mening, så får han pinadø kaste meg ut.. Og jeg er IKKE aktiv på det "andre" forumet, bare så det er nevnt.
:knegg
Om jeg har meldt meg inn i det "andre" forumet? Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort. Det får da være grenser... :roll :-)å
Les sakte, trådeier er ikke det samme som forumeier...
Ok...
Her erkjenner jeg at det glapp i "stridens hete"... :redface .
Om trådstarter har meldt seg inn det andre forumet? Godt mulig? Aner ikke og det bryr meg ikke om så er tilfelle. :dontknow
Det eneste jeg reagerte på var "drit og dra!", som jeg synes var en smått snodig melding å komme med til brukerne her inne på MCsiden.no...
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av DrGreve »

AJ skrev:
DrGreve skrev:
AJ skrev:
DrGreve skrev: Jeg gidder ikke sjekke men kan denne nedlatende tonen komme av at trådeier har meldt seg inn i det "andre" forumet? I såfall er det enda mer skremmende.
Så hvis han ikke tåler å høre min mening, så får han pinadø kaste meg ut.. Og jeg er IKKE aktiv på det "andre" forumet, bare så det er nevnt.
:knegg
Om jeg har meldt meg inn i det "andre" forumet? Det kan jeg garantere at jeg ikke har gjort. Det får da være grenser... :roll :-)å
Les sakte, trådeier er ikke det samme som forumeier...
Ok...
Her erkjenner jeg at det glapp i "stridens hete"... :redface .
Om trådstarter har meldt seg inn det andre forumet? Godt mulig? Aner ikke og det bryr meg ikke om så er tilfelle. :dontknow
Det eneste jeg reagerte på var "drit og dra!", som jeg synes var en smått snodig melding å komme med til brukerne her inne på MCsiden.no...
For det første, så er du head chief for dette forum og derigjennom sjef for moderatorteamet. Da har du plikt til å opptre voksent og reflekterende, og ikke hoppe inn med nedlatende kommentarer.
Dernest, så kan frustrasjonen komme fra en som har hatt en dårlig dag, og har toppet seg.. Kjerringa kan ha forlatt han, ungen er tatt for butikknasking, og/eller at han er frustrert over manglende respons for hans oppgradering av lysene, mens han ser at forumeieren pøser ut med intetsigende pjatt om menyen hans på lørdagskvelden og annet fjas...
For min del, så er jeg medlem her, på tross av deg, og det sier mye om de andre medlemmene. End of story.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22912
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av Bjerknez »

Personlig synes jeg dette blir storm i vannglass. Jeg aner ikke hvorfor det virker som enkelte her har noen pigger i siden til AJ og skal jeg være ærlig så bryr jeg meg ikke noe særlig om grunnen heller. De piggene får jeg evt. sette ut den gangen jeg føler behov for det.

Kmann skrev "Drit og dra!" og skal jeg være helt ærlig så gjorde dette meg mer nyskjerrig enn sint. Jeg trodde rett og slett at betydningen av ordet var noe annet. Det forekommer jo mye ironi her inne og spesielt i de mørke tidene :lol

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37877
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av AJ »

DrGreve skrev: Dernest, så kan frustrasjonen komme fra en som har hatt en dårlig dag, og har toppet seg.. Kjerringa kan ha forlatt han, ungen er tatt for butikknasking, og/eller at han er frustrert over manglende respons for hans oppgradering av lysene, mens han ser at forumeieren pøser ut med intetsigende pjatt om menyen hans på lørdagskvelden og annet fjas...
Jeg kan (dessverre...) ikke annet enn å smile lett overbærende av det du skriver. Helt uten hensikt med flere kommentarer annet enn at det er rørende hvilken omsorg du har for en situasjon du ikke vet noenting om annet enn at Kmann "gidder rett og slett ikke å bruke tid og energi på "et sort hull"" som MCsiden.no:

Bilde

Det er i hvert fall det han skriver på det andre forumet som Palma, hans brukernavn der inne.
Jada, jeg måtte jo inn å sjekke om opplysningene du kom med stemte. Ser ut til at de gjorde det. Samme avatar og bilder fra bikerloggen her inne tyder på at Palma er samme bruker som Kmann.
Og det er selvfølgelig helt greit. Hvem gidder å bruke tid på denslags "sorte hull"?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av DrGreve »

AJ skrev:
DrGreve skrev: Dernest, så kan frustrasjonen komme fra en som har hatt en dårlig dag, og har toppet seg.. Kjerringa kan ha forlatt han, ungen er tatt for butikknasking, og/eller at han er frustrert over manglende respons for hans oppgradering av lysene, mens han ser at forumeieren pøser ut med intetsigende pjatt om menyen hans på lørdagskvelden og annet fjas...
Jeg kan (dessverre...) ikke annet enn å smile lett overbærende av det du skriver. Helt uten hensikt med flere kommentarer annet enn at det er rørende hvilken omsorg du har for en situasjon du ikke vet noenting om annet enn at Kmann "gidder rett og slett ikke å bruke tid og energi på "et sort hull"" som MCsiden.no.
Det er i hvert fall det han skriver på det andre forumet som Palma, hans brukernavn der inne.
Jada, jeg måtte jo inn å sjekke om opplysningene du kom med stemte. Ser ut til at de gjorde det. Samme avatar og bilder fra bikerloggen her inne tyder på at Palma er samme bruker som Kmann.
Og det er selvfølgelig helt greit. Hvem gidder å bruke tid på denslags "sorte hull"?
Og her bekrefter du 2 ting. 1, min oppfattelse av deg og din personlige egenskaper stemmer. 2, at din nedlatende tone mot trådstarter bunner i at han har meldt seg inn i et konkurrerende forum, selv om du prøver å gi inntrykk av at du sjekket etter at jeg framsatte min mistanke.
Den største trusselen mot dette forumet kommer ikke fra konkurrerende forum, men fra deg og hvordan du fremstår..
Jeg er moderator og en av iniativtakerne for en gruppe med 16 tusen medlemmer og 90% av medlemmene er også medlemmer i tilsvarende grupper som omhandler det samme.. Også jeg er medlem av tilsvarende (konkurrerende) grupper.. På tross av dette faktum, så vokser vi hele tiden.. Merkelig...?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av SuperMorten »

Nå syns jeg dere begge to skal sette dere ned, skru av pc'n og ta dere en bolle. Skyll ned med en konjakk eller noe sånt.. Dette her blir bare for dumt, at to voksne mannfolk skal holde på sånn...
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22912
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av Bjerknez »

Det er i følge mitt regnskap de fire siste innleggene han ikke har fått svar på. Ellers så ser jeg at han stort sett har fått svar på de andre. Grunnen kan være at de siste innlegene komer nesten med en måneds mellomrom og det er ikke veldig ofte. Det krever at man er litt aktiv i egen blogg for at noen skal gidde å svare. Så jeg mener kanskje at kommentaren "Drit og dra!" var litt i overkant hvis formålet var å utdype sin frustrasjon av mangel på oppmerksomhet rundt de siste postene. Er veldig ofte jeg ikke får svar også i min blogg. Da gjelder det bare å kjøre på og ikke gi seg. Ikke ta dette så alvorlig Kmann.

Resten av diskusjonen mellom AJ og Dr.Greve hører jo ikke hjemme her i denne tråden i det hele tatt etter min mening. Dette går på person og kan flyttes til PM etter min menig. Vertfall så er ikke dette interresant for meg som leser.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av ArcticTiger »

Ta dere en titt på "Den Andre Sida", øøøhh, "Det Sorte Hull", så får dere vite hva "Drit og Dra" stod for.......

LordShaft
Innlegg: 6860
Registrert: 31 aug 2010, 00:17
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Sted: Bergen
Kontakt:

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av LordShaft »

Hahaha pga et biltema batteri da gitt :knegg

Men jeg forstår at folk begynner å stusse med den oppdateringen av blogg navnet og ytringen som kom i siste post.



Note 4

Brukeravatar
DrGreve
Innlegg: 2304
Registrert: 31 aug 2012, 01:50
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Sted: Helgeland

Re: Min egen MC-blogg, men hva er vitsen, gidder ikke mer!

Legg inn av DrGreve »

I rest my case :)
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Låst