Bjerknez | Snart sesongstart!!!

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av mekkern »

her har det vært bra vær og tørt på veiene-utenom slush-salting hver natt...
men nå skal det komme mer dritt fra oven.. håper det blir mest flytende..mer dritt mot neste helg også-med 10 blå midt i uka... :evil
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Ble en kjapp tur på butikken nå nettopp. (Totalt 6 km.) for å kjøpe lettbrus og salat. Herlig (og uvant) å kjøre med to hjul igjen. Så sesongen kan markeres som startet 2.mars 2019.

Sykkelen går som bare det og ingen feil å melde så langt. I morgen blir det som sagt å gå den litt nermere i sømmene. DET gleder jeg meg til :)

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

kjellv skrev: 02 mar 2019, 15:22 Nei nå har du tapt deg Ove! Fy skamme seg som vinterlagrer sykkelen på denne måten. Slik har du aldri gjort før :crazy:

Her er det heller ingen planer om å hente sykkelen ennå. Kvitt på bakken senest i går morgen, og foreløpig ingenting som tyder på at de har sluttet å salte veiene til natta.
Ja, vi er nok som oftest heldigere med været her nede. Men sånn er det. Noen fikk naturen, mens andre fikk været. ;)

Er meldt noen kalde dager fremover nå, men på dagene er det som oftest varmegrader. Deilig å holde på ute med sykkelen i varmedressen når det er litt kjølig synnes jeg. :thumleft

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Jompa skrev: 02 mar 2019, 14:57 Å trille sykkelen ut av garagen for å gjøre den vasken du skulle ha gjort i fjor regnes ikke som "ute av hiet".
Da må du ut å kjøre på ordentlig. :crazy:
Når det er sagt ser sykkelen din adskillig mer nyoppstått ut etter vasken enn før, fin sykkel.
Jeg ser det er LITT nærmere våren hos deg enn her, våkna til 19 kuldegrader i dag uten å være på vidda.
Tok deg på ordet, og det ble en liten kjøretur til butikken som jeg skrev over :twothumbs:

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4706
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av FredrikE24 »

Selv om det tilsynelatende har vært tørt de siste to ukene så avslører hjelmen min at det er fremdeles rikelig med salt på veiene. Visiret er helt umulig å se gjennom.. tykt saltdekke på det

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

FredrikE24 skrev: 02 mar 2019, 18:12 Selv om det tilsynelatende har vært tørt de siste to ukene så avslører hjelmen min at det er fremdeles rikelig med salt på veiene. Visiret er helt umulig å se gjennom.. tykt saltdekke på det
Ja, jeg hadde saltet i bakhodet når jeg kjørte. Derfor ble det bare en veldig kort tur i moderat hastighet. Jeg tror jeg rir han av :thumleft

Brukeravatar
FredrikE24
Innlegg: 4706
Registrert: 24 apr 2016, 18:53
Motorsykkelen din: BMW K1200RS
Sted: Nordre Follo

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av FredrikE24 »

Bra! Jeg ser det er mange som har dratt sine nye sykler ut på Osloveiene siste uka. Hver sin lyst, men oksidert alu og brune skruer er ikke vakkert.. Jeg venter hvertfall en god stund til før BMWene får se sola for første gang i år.

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Rune75 »

Bjerknez skrev: 02 mar 2019, 17:58 Ble en kjapp tur på butikken nå nettopp for å kjøpe lettbrus og salat.
Bilde

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av mekkern »

så langt i dag så har det blitt 2 knekkebrød med agurk og et kyllinglår...ca 350-400kalorier..
mulig det blir en bit kålrot som snacks i kveld... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Rune75 »

mekkern skrev: 02 mar 2019, 18:38 så langt i dag så har det blitt 2 knekkebrød med agurk og et kyllinglår...ca 350-400kalorier..
mulig det blir en bit kålrot som snacks i kveld... :lol
:O Du spiste vel ikke begge knekkebrødene og kyllinglåret på en gang, hehe.

mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av mekkern »

nei er du gal.... knekkebrødet var frokost... :D
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Jeg har lagt opp til rundt 700 kalorier pr. Dag i tre måneder. Den første uken er det tungt, men det går bra når man blir vant til det. :)

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Rune75 »

Bjerknez skrev: 02 mar 2019, 19:10 Jeg har lagt opp til rundt 700 kalorier pr. Dag i tre måneder. Den første uken er det tungt, men det går bra når man blir vant til det. :)
Siden dette har blitt en årlig "begivenhet" for deg så tipper jeg at du ikke går i den klassiske fella og kaster de klærne som blir for store :sk?

Brukeravatar
Rune75
Innlegg: 1041
Registrert: 17 jun 2013, 09:29
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Rune75 »

mekkern skrev: 02 mar 2019, 19:01 nei er du gal.... knekkebrødet var frokost... :D
Bra, viktig å ikke stappe seg. Tipper det kyllinglåret smakte digg når matinntaket er såpass lite :yeyeye Spiser ganske ofte bare 2 knekkebrød til frokost selv men før jeg legger meg ser dagsrasjonen betydelig "værre" ut enn kålrabi og et kyllinglår.
Sist redigert av Rune75 den 02 mar 2019, 21:31, redigert 1 gang totalt.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22748
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Bjerknez - Bimmern er ute av hiet!

Legg inn av Bjerknez »

Rune75 skrev: 02 mar 2019, 19:33
Bjerknez skrev: 02 mar 2019, 19:10 Jeg har lagt opp til rundt 700 kalorier pr. Dag i tre måneder. Den første uken er det tungt, men det går bra når man blir vant til det. :)
Siden dette har blitt en årlig "begivenhet" for deg så tipper jeg at du ikke går i den klassiske fella og kaster de klærne som blir for store :sk?
Dette har jeg fast rutine på, så klær i alle størrelser henger i hver sin kategori i skapet :lol

Svar