Det der må vel være noe AI-generet bilde vel?
Trasige greier når en ikke aner om et bilde er ekte eller ikke.
Det der må vel være noe AI-generet bilde vel?
Har ikke funnet noe som bekrefter bildet så det er vel som du antyder.
Tror nok jeg må ha minst en sesong uten MC.
Haha, min avgjørelse rundt MC salg er nok mer gjennomtenkt og planlagt enn dette
Mulig.....? Ikke vet jeg...
Oj, mer dramatisk blir det jo ikkeBjerknez skrev: ↑04 sep 2024, 10:16 Nå begynner tankene mine å løpe løpsk igjen. Jeg føler at jeg går igjennom denne prosessen med gjevne mellomrom og det handler egentlig om hvor vidt jeg skal fortsette MC livet eller ikke.
Jeg merker at jeg er mett...på en måte. Helt flott de to ukene i året jeg er på langtur, men ellers blir det fint lite kjøring.
Men ingen avgørelser er tatt enda. Jeg har uansett mer enn nok å henge fingrene i så det er så absolutt ikke synd på meg. Men jeg skal tenke litt på saken og se hva jeg til slutt bestemmer meg for. Uansett kan en sykkel enkelt kjøpes igjen ved behov. Men føler liksom at en "epoke" er over på en måte og jeg lengter kanskje etter nye beitemarker og ny kunnskap...
Men jeg bare lufter noen tanker her altså. Ingen dramatikk rundt dette
Hehe, tror vi definerer ordet "dramatisk" litt forskjellig i så tillfellepingvin skrev: ↑27 sep 2024, 10:29Oj, mer dramatisk blir det jo ikkeBjerknez skrev: ↑04 sep 2024, 10:16 Nå begynner tankene mine å løpe løpsk igjen. Jeg føler at jeg går igjennom denne prosessen med gjevne mellomrom og det handler egentlig om hvor vidt jeg skal fortsette MC livet eller ikke.
Jeg merker at jeg er mett...på en måte. Helt flott de to ukene i året jeg er på langtur, men ellers blir det fint lite kjøring.
Men ingen avgørelser er tatt enda. Jeg har uansett mer enn nok å henge fingrene i så det er så absolutt ikke synd på meg. Men jeg skal tenke litt på saken og se hva jeg til slutt bestemmer meg for. Uansett kan en sykkel enkelt kjøpes igjen ved behov. Men føler liksom at en "epoke" er over på en måte og jeg lengter kanskje etter nye beitemarker og ny kunnskap...
Men jeg bare lufter noen tanker her altså. Ingen dramatikk rundt dette
Men også litt lei og vært en stund MEN synes moro med tur og se nye steder etc. og synes morsomt å kjøre svingete veier når først er der så ikke klar for å selge enda.