RoggBlogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

RoggBlogg

Legg inn av rogg »

Jaggu var ikke Jalmar føre meg. Nå er i alle fall RoggBlogg opprettet, og vil med tiden fylles med ord og bilder.

Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.

Litt om meg...ja det står en del under en annen link her inne. Men jeg er fra NordNorge, bosatt i Vestold...lengst nord, selvfølgelig.
Sammboer i over 25 år...har ikke helt skjønt det med å gifte seg. Eneste er festen da:)
Kom til østlandet i forrige årtusen..1986. Er kommunalt annsatt i Teknisk Drift. Elsker å kjøre motorsykkel, og gleden er størst når a mor er med på tur.

Er en 63 modell. De peneste barna ble født dette året...det sei ho mamma. Har to fortryllende jenter. en er i frisørfaget...lærling og en i ungdomskolen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Jeg slo det visst akkurat på målstreken når det gjelder blogg-opprettelse :lol: Men det viktigste er tross alt av vi kommer i gang med blogger. :D
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Bare hyggelig å bli slått av og til. Driver å instalerer en ny pc her hjemme, så det er ganske så tomt for bilder. Men de er, om ikke lenge overført fra gammel til ny PC. Da kommer det noen inn her og.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av fireman »

rogg skrev: Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
:oops: Hrrmmmpff ..... øøøøøh, ..... beklager, her var jeg visst ute av tellingen! Gratulerer med over 1000 innlegg!

Vi skylder deg en premie Rogg, du må være en av de mest trofaste og tålmodige brukerne her på forumet. Og jeg skal med glede sende deg en liten premie fra Cruiser. Send meg en mail så finner vi sikkert ut noe du kan trenge! :D

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: RoggBlogg

Legg inn av AJ »

fireman skrev:
rogg skrev: Har vært med på dette forumet siden det startet opp, og det har vært litt fra og til...mest fra, tror jeg. Har ikke mista trua, men det var ikke langt unna. Men lovnaden om premie til den som paserte 1000 innlegg, holdt meg gående:) Men nå skal det bli mere fart her inne.
:oops: Hrrmmmpff ..... øøøøøh, ..... beklager, her var jeg visst ute av tellingen! Gratulerer med over 1000 innlegg!

Vi skylder deg en premie Rogg, du må være en av de mest trofaste og tålmodige brukerne her på forumet. Og jeg skal med glede sende deg en liten premie fra Cruiser. Send meg en mail så finner vi sikkert ut noe du kan trenge! :D
Høyst fortjent, rogg!

Cruiser.no har masse bra saker å tilby... :wink:

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Ja det er høyst fortjent med en liten påskjønnelse, Rogg leder innleggsstatistikken suverent for tiden med 1040, nestemann er Indian med 669 . Er det mulig å ta inn det forspranget?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

fireman skrev:Ja det er høyst fortjent med en liten påskjønnelse, Rogg leder innleggsstatistikken suverent for tiden med 1040, nestemann er Indian med 669 . Er det mulig å ta inn det forspranget?
Jobber med saken... :laughing6:
men ligger langt, langt bak og kommer nok til å gjøre det lenge enda...
Sist redigert av AJ den 02 nov 2008, 11:32, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Vi får se an utviklingen på forumet, mulig vi må sette opp en skikkelig premie til den som har flest innlegg innen en gitt dato?

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ja, høres bra ut, men kanskje mellom f. eks 20. oktober -08 og 1. desember -08. Ellers får jo veteranene et solid forsprang for oss :newb: å ta igjen

Brukeravatar
Jalmar
Innlegg: 1979
Registrert: 31 okt 2008, 10:56
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Jalmar »

Ser da ikke helt håpløst ut å dra igjen dette Ragnhild? Når vi begynner å diskutere for fullt blir det fort 1000 innlegg. :shock: Vi kan jo bare starte en "Hvor mange sylindere er best"-tråd, så tenker jeg vi får vekket AJ også. :lol: Men vi bør vente med det til det kommer flere med 4-sylindret sykkel her inne. Foreløpig er det vel 2-sylindrete maskiner som florerer blant de mest aktive her inne? :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle" For tiden uregistrert
2000 Kawasaki ZG1200 Voyager Still going strong
2015 Kawasaki KLX250S Flytter inn i garasjen i løpet av mai
2014 Citroen Berlingo 1,6 HDI Proff Lang utgave



c")

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Akkurat den diskusjonen tror jeg at jeg står over. Bare motor'n går og drar såpass at jeg kommer trygt forbi den Mersa der, er det ett fett om sykkelen har en eller seks sylindre

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Jalmar skrev:Ser da ikke helt håpløst ut å dra igjen dette Ragnhild? Når vi begynner å diskutere for fullt blir det fort 1000 innlegg. :shock: Vi kan jo bare starte en "Hvor mange sylindere er best"-tråd, så tenker jeg vi får vekket AJ også. :lol: Men vi bør vente med det til det kommer flere med 4-sylindret sykkel her inne. Foreløpig er det vel 2-sylindrete maskiner som florerer blant de mest aktive her inne? :shock:
Multisylindermcistene forviller seg borti andre fora, mener jeg å vite...
Men skulle de finne veien hit så er de selvfølgelig velkomne her også...
Jalmar er jo velkommen så det holder 8)
Og han er jo multisylindermcist selv om jeg i min villfarelse trodde at 'Gamle' var tosylindret... :oops:

Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Legg inn av fireman »

Hehe, kanskje man også må ta med en "verve-konkurranse" også da, de som får med "aktive" brukere inn på forumet får 10% av innleggene til sine "barn" på toppen av sitt eget tall?

Huff, nei det hørtes litt vanskelig ut å administrere, men det hadde jo vært gøy å finne på noe som genererte flere brukere også?

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Legg inn av AJ »

fireman skrev:Hehe, kanskje man også må ta med en "verve-konkurranse" også da, de som får med "aktive" brukere inn på forumet får 10% av innleggene til sine "barn" på toppen av sitt eget tall?

Huff, nei det hørtes litt vanskelig ut å administrere, men det hadde jo vært gøy å finne på noe som genererte flere brukere også?
Hm... :scratch:
Høres ikke så veldig interessant ut sånn med en gang synes jeg. Men man kan jo tenke litt på det... kanskje...? :?

Ragnhild

Legg inn av Ragnhild »

Ikke gjør det så komplisert, sett to datoer og flest innlegg innafor den tidsperioden.
Lager du et opplegg hvor vi får poeng for antall innlegg de vi verver har, blir jeg og Jalmar å krangle om Jalmar verva meg eller omvendt, og da blir det AJ som får fortjenesta :evil:

PS, kunne tenkt meg et par nye kjørehansker til sommerbruk *hint*

Svar