MysteryShadows verden. Selge sykkelen ?! :-(

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden.

Legg inn av MysteryShadow »

Jeg hadde sagt til meg selv at jeg ikke skulle bli stille iløpet av vinteren, men jaggu ble jeg det allikevel.

Men, nå er vinteren over.. selv om Trondheim i dag har fått den aller siste krampetrekningen Kong Vinter har å by på, så nærmer det seg uttak av sykkel. Jeg har drøyd den litt med å hente den, både på grunn av litt dårlig tid, men også mye varierende vær. Nå meldes det om regn og sludd i hele påska, så planen er mandag etter påske. Jeg må uansett få den ut før første mai. Da er det jo "fjorden rundt" på planen, og det kan være greit å kjøre litt før en sånn tur.

Starten på sesongen har startet på verst tenkelig vis for flere har jeg sett i media, og jeg har jobbet med et par ulykker selv i både alvorlig og mindre alvorlig skadeomfang. Jeg må innrømme at det å jobbe med mc-ulykker nå er mye mer spesielt enn det var da jeg ikke kjørte selv. Forferdelig trist å lese om dødsulykken i dag. Det minner meg på at vi er en sårbar gruppe, og at feil kan får store konsekvenser.

Men, jeg skal ut på veien, jeg. Så snart været er LITT bedre, så hentes "Shadow" ut fra teltet hun står i.

Planer for året?

Ja, jeg har noen planer, og så har jeg noen drømmer.
Planen min er å kjøpe ny bukse, og en sånn raggy genser som mange kjører med. Jeg tenker på en sånn bukse som ser ut som jeans.

Det er de konkrete planene. Drømmene er et nytt sete med ryggstøtte og highway-bars (motorvern), med forhvilere på, slik at jeg kan strekke ut litt innimellom.

Generel plan for sesongen: Ha det gøy.
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. 2014 på side 7

Legg inn av MysteryShadow »

Første "tur" nest etter hjemturen fra vinterlagring. Turen gikk heeeelt til Selbu. Omtrent 40 minutter en vei. Der ble det en is, litt svinger og litt rustløsing. Tok litt tid, men etterhvert satt svingene og flyten var tilbake. Fantastisk :-)

Shell Værnes ble besøkt for en ny is, og litt drivstoff. Og en "Shellfie" :-D

Herlig følelse ble til irritasjon da jeg endte opp med å måtte dra på jobb. Skyfri himmel og 20.5 grader hjelper ikke... Må kjøre litt bil. Får satse på at jeg er kjapt ferdig :)
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. 2014 på side 7

Legg inn av MysteryShadow »

Klokken har såvidt rundet 09.00 og jeg står på trappa. Myser opp mot en knall blå himmel. Så bort på motorsykkelen.

Jeg pakker vann, sjokolade, caps og solbriller i sideveska og skræver over. Starter opp og kort tid senere er jeg på vei hjem til en kamerat som skal sitte på. Mange tanker går gjennom hodet. Jeg har aldri hatt noen på sykkelen før. Ikke på MIN sykkel iallefall og jeg har ingen verdens ide om hvordan sykkelen vil bli.

25 mil og mange timer senere. Faaantastisk dag. Fantastisk sykkel. Og den kosa seg selv med to personer på. Var et par telehiv-humper som sendte både meg og passasjeren opp fra setet, men ellers var det en fin tur.

Møtte mange blide fjes langs veien så det ble mye veiving og hilsing underveis :-)
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MysteryShadows verden. 2014 på side 7

Legg inn av Bjerknez »

MysteryShadow skrev:Klokken har såvidt rundet 09.00 og jeg står på trappa. Myser opp mot en knall blå himmel. Så bort på motorsykkelen.

Jeg pakker vann, sjokolade, caps og solbriller i sideveska og skræver over. Starter opp og kort tid senere er jeg på vei hjem til en kamerat som skal sitte på. Mange tanker går gjennom hodet. Jeg har aldri hatt noen på sykkelen før. Ikke på MIN sykkel iallefall og jeg har ingen verdens ide om hvordan sykkelen vil bli.

25 mil og mange timer senere. Faaantastisk dag. Fantastisk sykkel. Og den kosa seg selv med to personer på. Var et par telehiv-humper som sendte både meg og passasjeren opp fra setet, men ellers var det en fin tur.

Møtte mange blide fjes langs veien så det ble mye veiving og hilsing underveis :-)
Det å ha noen bak på sykkelen har jeg hatt noen ganger og det merker jeg ikke i det hele tatt egentlig. Så lenge dem "danser" med og ikke stritter i mot i svinger etc. Effektmessig så kan jeg ikke si jeg merker noe forskjell heller med to på. Nå har jo jeg en 1300cc så det har kanskje litt å si, men uansett så har man nok krefter i bøtter og spann med to på sykkelen vil jeg tro.

Honda Shadow er jo en skikkelig kosesykkel som jeg har nevnt tidligere! :)
For rundt latterlige 100.000,- så får man en splitter ny Shadow, og ved siden av lav forsikringspremie (i motorsykkelverdenen) og godlyd så må vel dette være en flott sykkel. Dette er et av de første syklene jeg skal prøvekjøre når lappen er i boks for jeg har alltid lurt på hvordan denne sykkelen yter. Det er vel en 750cc med ca. 50HK'er? Min er jo en 1300 med 74HK'er og det er jo ikke stpore forskjellen med tanke på hester på papiret og Shadow'en er jo kanskje noen kilo lettere også?

Uansett...ser frem til flere bilder av doningen din mens du er på tur! :)

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. Faen så ivrig!

Legg inn av MysteryShadow »

Lørdag morgen. To trøtte øyne titter ut på det dårlige været og leter fram telefonen. Yr og storm sjekkes, og været skal gå over utover formidagen! Yes!
Fruen skal utenbys. Bikkja skal til "farmor" og jeg, jeg er helt alene med meg selv, og "Shadow", og i dag er det Bikefest i Trondheim!

Været letter, klokke kryper over 11, og kjøreklærne er montert og jeg sitter på sykkelen. Triller rolig mot Trondheim i litt sånn duskregnlignende vær. Tar en pitstop underveis og fyller tanken.
Mens jeg står der med pistolen i hølet begynner jeg å stusse litt. Det er usedvanlig lite sykler ute, til tross for at det er Bikefest og greier...

Hm, jeg tenker at dette har sikkert noe med været å gjøre.

Full tank. Kursen stakes ut for Trondheim Spektrum (Nidarø). Ingen sykler verken foran eller bak. Ingen rundt meg. Nærmer meg plassen for Bikefesten.

Ingen...... Ble det avlyst på grunn av litt regn?!

Opp med telefonen, og inn på bikerjournalen for å se på plakaten for bikefesten. Neida. Den er ikke avlyst.









Den er i morgen! Søndag........ Småflau og oppgitt fyrer jeg opp sykkelen og putrer litt rundt i Trondheims gater. Går en tur på "Bondens marked" som er på torvet og kjører litt hit og dit. Finner plutselig NAF`s familiedag utenfor NAF-senteret i Trondheim da. Masse sykler og show og greier.. Da ble det istedet noen timer der, istedet for Bikefest da.. hehe..snakk om å være ivrig.

Ble en rolig fin tur på 15 mil i dag. Med mye bykjøring, og den klassiske Byneset rundt :prf
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. 2014 på side 7

Legg inn av MysteryShadow »

Bjerknez skrev: Det å ha noen bak på sykkelen har jeg hatt noen ganger og det merker jeg ikke i det hele tatt egentlig. Så lenge dem "danser" med og ikke stritter i mot i svinger etc. Effektmessig så kan jeg ikke si jeg merker noe forskjell heller med to på. Nå har jo jeg en 1300cc så det har kanskje litt å si, men uansett så har man nok krefter i bøtter og spann med to på sykkelen vil jeg tro.

Honda Shadow er jo en skikkelig kosesykkel som jeg har nevnt tidligere! :)
For rundt latterlige 100.000,- så får man en splitter ny Shadow, og ved siden av lav forsikringspremie (i motorsykkelverdenen) og godlyd så må vel dette være en flott sykkel. Dette er et av de første syklene jeg skal prøvekjøre når lappen er i boks for jeg har alltid lurt på hvordan denne sykkelen yter. Det er vel en 750cc med ca. 50HK'er? Min er jo en 1300 med 74HK'er og det er jo ikke stpore forskjellen med tanke på hester på papiret og Shadow'en er jo kanskje noen kilo lettere også?

Uansett...ser frem til flere bilder av doningen din mens du er på tur! :)
Jeg fikk den følelsen jeg også da jeg hadde en bakpå at sykkelen hadde mer enn nok krefter. Det handlet bare om å treffe riktig gir i de situasjonene man måtte godt ned i girene, men ellers var sykkelen god, og var villig til 120+ og det holder mer enn nok.

Passasjeren er en ivrig scooterfører og har sittet på mye på motorsykkel og kjentes. Det var lite å kjenne til han egentlig, og jeg syns jeg taklet det veldig bra å ha noen på. Det er første gang jeg kjørte med noen på utenom skolekjøringen. Jeg syns faktisk sykkelen føltes hakket bedre å kjøre med noen bakpå enn når jeg kjører alene! Nå kan det tenkes at det er fordi fjæra er strammet helt opp, og med god vekt på vil den jo bli mykere og mer behagelig.

Jeg har faktisk ikke vent meg til godlyden i sykkelen ennå, og i korte tuneller der lyden blir reflektert godt sitter jeg stadig og ser meg rundt for å se om jeg ser sykkelen som lager gromlyden..hehe

Ja, sykkelen er 750cc og 45 hester tror jeg. Akkurat passe. Men alikevell drømmer man seg litt bort på Finn.no til tider. BMW 1200R og sånt, og V-Strom og de store touringsyklene ser jo forferdelig søte ut. Men så gløtter man ut døra og ser på sin egen... den er ikke så verst alikevell ;=

Det jeg kanskje kan sette som et minus på den er at det er lite kapasitet på vekt på den. Har man 80 kilos passasjer så er det ikke igjen noe til bagasje, men det går nok stort sett greit. Andre ting som er er lite minus med customsykler er at gps og sånt montert på styret ser så missplassert ut :P


Tankene for sykkelen fremover er å få motorvernsbøyle med fothvilere på, og kanskje større vesker. Har tanker om et nytt sete også, men det er relativt dyrt, og jeg er ikke såååå glad i å kjøpe ting på ebay som koster såpass mye..
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MysteryShadows verden. Faen så ivrig!

Legg inn av Bjerknez »

Jeg merker vertfall overhodet ikke noe som heslt når jeg har noen bak på og kjører nøyaktig som før. Jeg hadde en voksen mann bakbå som sikkert veide over 100kg. og dette var helt uanstrengt. Er ikke sikker på hvordan Shadow'en låter, men noen videoer på Youtube gir jo en pekepinn vil jeg tro?

Uansett så vet jeg vertfall at min bråker noe så helt inni gamperæva når jeg gir på og spesielt når turtallet er lavt for da smeller det skikkelig i potta. Det skal sies at jeg har byttet ut den orginale med en Cobra Slipon. Det som er fint er at den går relativt rolig når jeg kjører pent og da hører man bare en liten pen buldring :)

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. Faen så ivrig!

Legg inn av MysteryShadow »

Bjerknez skrev:Jeg merker vertfall overhodet ikke noe som heslt når jeg har noen bak på og kjører nøyaktig som før. Jeg hadde en voksen mann bakbå som sikkert veide over 100kg. og dette var helt uanstrengt. Er ikke sikker på hvordan Shadow'en låter, men noen videoer på Youtube gir jo en pekepinn vil jeg tro?

Uansett så vet jeg vertfall at min bråker noe så helt inni gamperæva når jeg gir på og spesielt når turtallet er lavt for da smeller det skikkelig i potta. Det skal sies at jeg har byttet ut den orginale med en Cobra Slipon. Det som er fint er at den går relativt rolig når jeg kjører pent og da hører man bare en liten pen buldring :)
Jeg kikket mye på YouTube-videoer der Shadow Spirit raser rundt, men konklusjonen var da jeg fikk sykkelen at det nærmest er umulig å høre hvor fin lyden er i virkeligheten. Nå er det ikke ofte jeg hører gromlyden jeg heller da ettersom jeg har hjelmen tredd nedover ørene når jeg starter opp, men av og til når jeg bare skal flytte den så høres den søte buldringen. Hører litt av den i tuneller og i garasjen og sånn, men ellers lite. Bråker ganske greit min også hvis jeg drar skikkelig i gassen, men jeg prøver å la vær..spesielt når jeg er ute på kveldstur og kommer inn igjennom boligfeltet. Da er det pen kjøring i lavt turtall.
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. Faen så ivrig!

Legg inn av MysteryShadow »

Skulle ut på en liten tur i kveld, og tenkte jeg skulle flytte gaffelveska jeg hadde liggende oppå lykta, men endte opp med å ikke få det til som jeg ville. Litt irritert slang jeg veska inn i gangen, og kjørte meg en tur uten. Du verden for en forskjell!

Tidligere har sykkelen vært litt..tja..hva skal man si..ikke direkte vinglete, men det har vibrert godt i styret og å slippe styret har vært umulig, men nå var sykkelen helt stille. I by-fart, og motorvei-fart + + var det ingen risting eller ubalanse noe sted. Tror ikke den veska kommer på plass med det første, nei.

Kanskje det ble vibrasjoner og mye vindfang fordi jeg hadde den så høyt oppe? Den er vel ment for montering nede på gaffelen, rett over skjermen, men jeg var redd den ville ligge nedpå skjermen å ligge å gnukke på lakken, og det hadde ikke vært bra..

Men med begrenset oppbevaringsplass på sykkelen fra før, så må jeg finne på noe lurt.

Fin kveldstur da. Halvannen time i solnedgang, og med et par andre sykler bak meg til tider. Lite er mer fantastisk enn å se siluetten av to motorsykler i speilet med solnedgangen som bakgrunn :-)
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22867
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: MysteryShadows verden. Faen så ivrig!

Legg inn av Bjerknez »

MysteryShadow skrev:Skulle ut på en liten tur i kveld, og tenkte jeg skulle flytte gaffelveska jeg hadde liggende oppå lykta, men endte opp med å ikke få det til som jeg ville. Litt irritert slang jeg veska inn i gangen, og kjørte meg en tur uten. Du verden for en forskjell!

Tidligere har sykkelen vært litt..tja..hva skal man si..ikke direkte vinglete, men det har vibrert godt i styret og å slippe styret har vært umulig, men nå var sykkelen helt stille. I by-fart, og motorvei-fart + + var det ingen risting eller ubalanse noe sted. Tror ikke den veska kommer på plass med det første, nei.

Kanskje det ble vibrasjoner og mye vindfang fordi jeg hadde den så høyt oppe? Den er vel ment for montering nede på gaffelen, rett over skjermen, men jeg var redd den ville ligge nedpå skjermen å ligge å gnukke på lakken, og det hadde ikke vært bra..

Men med begrenset oppbevaringsplass på sykkelen fra før, så må jeg finne på noe lurt.

Fin kveldstur da. Halvannen time i solnedgang, og med et par andre sykler bak meg til tider. Lite er mer fantastisk enn å se siluetten av to motorsykler i speilet med solnedgangen som bakgrunn :-)
Selv har jeg kjøpt meg en Givi XS311 tankveske. Denne rommer opp til 27-liter og de fleste cruisere er bygget på en slik måte at man kan få plass til store tankvesker.

Disse magnetene er såpass kraftige at man slipper å feste vesken på noen annen måte. På langtur kommer jeg til å feste den litt ekstra, men da mest med tanke på tyveri. Bare pass på at tanken er ren før du setter den på. Skulle det på sikt bli noen bitte små riper så polerer du lett bort disse selv.

Her er et bilde av min sykkel med tankvesken montert:
2.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. Sinnamann på motorsykkel!

Legg inn av MysteryShadow »

Var ute på en liten kveldstur i kveld, og har for første gang i min relativt korte tid på sykkel blitt redd. Og sint. Og litt alt mulig på en gang.

Ruller rolig gjennom gatene i sentrum og kommer til en rundkjøring med fire armer. Jeg skal rett over, og fra min høyre kommer det en bil, i like rolig fart som jeg har. Han ser i min retning, og flytter blikket fremover ettersom jeg allerede var i rundkjøringen da han kom inn i bildet, og ser i sidesynet at farten hans øker, selv om jeg har halve sykkelen foran bilen hans. Heldigvis er jeg i 2. giret, og jeg har god kontroll på den og meg selv, så det blir full gass og et sabla brøl fra sykkelen, men vi sniker oss forbi og unngår å bli truffet, men jeg er ikke sikker på om det var mange cm om å gjøre. Jeg ser i speilet at bilisten kikker på meg med et merkelig blikk, og jeg tenker at han kanskje vil si noen ord, så jeg venter litt i tilfelle han vil komme å si unnskyld eller noe. Men nei. Han gir godt med gass, og har det travelt med å komme seg hjem.

Sykkelen blir snudd på en femøring, og vips er vi på bakfangeren hans, og et lite pip med hornet gjør at han humper opp på fortauet og stopper. Noe forjamset ruller han ned vinduet, og det første han sier er at han aldri har vært ute for noe hendelse i trafikken før... som om det har noe å si for meg! Svarer jeg tilbake.

Etter en leksjon om blikkbruk, hjernebruk, og fingre i alle retninger, og utallige beklagelser fra hans del skiller vi lag.
Jeg tar meg en ekstra runde i byen selv om jeg egentlig var på vei hjem, men jeg tenkte en ekstra runde eller fem var greit for å få ristet dette av seg. Usj...ekkel opplevelse. Men, lærerik også.. for uansett hvor sakte folk kjører, og uansett i hvilken retning hodet dems står, så er det f... ikke sikkert de ser en alikvell gitt....

Men.. det gikk bra denne gangen. Så får vi håpe at vi slipper sånt mer.

Sånn..da var det ute av systemet :-)

Ellers så var det en fin tur. Godt og varmt. Kjørte med åpent visir og uten hansker. Måtte plukke alskens flyvende fyr ut av hjelmen underveis, men det var verd det. Jeg kunne egentlig ha fortsatt å kjøre helt til.... ja..en annen dag. Det er så fantastisk å kjøre når kroppen og sykkelen snakker samme språk, og svingene sitter som de skal..

Det eneste jeg ikke er så flink til er å legge meg ned i svinene. Nå er det begrenset hvor mye en Black Shadow kan ligge, men jeg legger sykkelen mest, mens overkroppen nærmest blir igjen "der oppe".
Det tror jeg det må trenes på.... tips?
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6966
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: MysteryShadows verden. Sinnamann i kveld!

Legg inn av Jompa »

Bra at det gikk bra.
Tips fra en som bare sliter dekkene på midten :redface

Hold hodet vannrett og la kroppen være i "balanse" med sykkelen, uten å gjøre noe for å rette opp kroppen når du legger sykkelen ned.
Det ble skrevet litt dumt, men jeg regner med at du skjønner hva jeg mener.
Litt øvels, så går det av seg selv, men husk; hodet vannrett.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
Flanker
Innlegg: 1530
Registrert: 19 apr 2013, 09:02
Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
Sted: Berger, Svelvik
Kontakt:

Re: MysteryShadows verden. Sinnamann i kveld!

Legg inn av Flanker »

Du kommer langt med å bare flytte på overkroppen. La ræva forbli i posisjon og få overkroppen ut til siden, sånn at hodet er omtrent der speilet begynner. Legg trykk på innerste forpinnene gjennom svingen. Start i det små og flytt komfortsonen din gradvis.

Kan forøvrig anbefale "A Twist of the Wrist II" av Keith Code. Du finner den på YouTube.

Brukeravatar
MysteryShadow
Innlegg: 227
Registrert: 09 jul 2013, 22:09
Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012

Re: MysteryShadows verden. Sinnamann i kveld!

Legg inn av MysteryShadow »

Har ikke fått kjørt spesielt mye så langt i sommer, og det irriterer meg langt inn i det innerste. Ser sykkelen hver dag der den står i oppkjørselen til huset og bare lengter etter å kjøre seg en tur. Kjørte 9 meter med den i går da jeg flyttet den inn på plena, men ellers har det ikke vært tid til å leke seg.

I dag meldte tanken seg om det kanskje var best å selge sykkelen også. Den tanken er litt kjip egentlig..... men med alle slags baller i lufta, og mye å gjøre på alle fronter, så blir ting nedprioritert..

:grt
MysteryShadow

Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -

Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: MysteryShadows verden. Selge sykkelen ?! :-(

Legg inn av gorbys »

Ta deg ein kjøretur så går det nok over ;-)

Svar