Jinter,jinter,hjærte mitt for dekk...Sitat Prøysen

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Jinter,jinter,hjærte mitt for dekk...Sitat Prøysen

Legg inn av Intruder »

:[-X En del av oss lar ofte tankene fly,det kan jo gjelde begge kjønn og av og til kan det være en del humoristiske eller alvorlige tanker det kan være koselig eller uanstendig å dele med andre.... :knegg

Med noe skrekkblandede følelser setter jeg min lit til bidragsyterne her,senere kan forskning vise om vi har blitt stort bedre enn de var i steinalderen..!!

:thumleft :prop: :notlistening ......................................................................... :skriver :banansplit :ills
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Jinter,jinter,hjærte mitt for dekk...Sitat Prøysen

Legg inn av joo »

En kvinne gifter seg med en mann og venter at han skal forandre seg, men det gjør han ikke.
En mann gifter seg med en kvinne og venter at hun ikke skal forandre seg, men det gjør hun.
Generell sannhet.

Det gjelder ikke å finne en pike man har lyst til å gå til sengs med, men en pike man har lyst til å stå opp med, sa en filosof. Filosofisk sagt...

Men: Noen kvinner ler fordi de morer seg. Andre fordi de har smilehull! Sa også en eller annen filosof. Men selv så har jeg en stor svakhet for kvinner som har øyne som også smiler når de smiler. Har det noe med at man vet smilet er ekte når det når øynene? Jeg syntes kvinner skulle smile mye, for et fint smil gjør at jeg blir glad. Når øynene smiler med er det umåtelig vakkert :prf
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
ZZR-Tom
Innlegg: 1298
Registrert: 14 feb 2011, 17:41
Motorsykkelen din: ZZR1400 06

Re: Jinter,jinter,hjærte mitt for dekk...Sitat Prøysen

Legg inn av ZZR-Tom »

Når en mann går forbi et hus og gløtter tilfeldig inn vinduet og der står ei naka dame, så er han en kikkare.
Går ei dame forbi et hus og gløtter tilfeldig inn vinduet åg ser en naken mann, så er mannen en blotter.... :dontknow

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Jinter,jinter,hjærte mitt for dekk...Sitat Prøysen

Legg inn av Intruder »

Kvinner prater av og til mye,men sier likevel ikke mer enn det halve av det de vet... :b_c:

Mens menn *mas :\m/:
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar