Chevy1974 - Oslo-tur med verkstedbesøk

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Chevy1974 - Småkjøring og sykkeltilvenning

Legg inn av Duville »

Fin start - eller avrunding på sesongen. Fint med litt opdateringer på sidene....

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Chevy1974 - Småkjøring og sykkeltilvenning

Legg inn av Carpa »

Du koser deg skjønner jeg. Gleder meg til jeg kommer dit at jeg bare kan sette meg på sykkelen og putle avgårde akkurat når jeg vil, uten å måtte være avhengig av å ha med andre på tur :mc7
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Småkjøring og sykkeltilvenning

Legg inn av Chevy1974 »

Carpa skrev:Du koser deg skjønner jeg. Gleder meg til jeg kommer dit at jeg bare kan sette meg på sykkelen og putle avgårde akkurat når jeg vil, uten å måtte være avhengig av å ha med andre på tur :mc7
Ja, eg storkosar meg :prf
Eg hadde ingen aning om at dette skulle vere SÅÅÅ gøy :prop: :D
Du har mykje å glede deg til Carpa :-)

Er glad eg kjøpte sykkelen tidsnok til å få med meg siste del av sesongen.
No håpar eg på fint vær til laurdag så eg får med meg rundturen i Telemark :thumleft
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Sliten, men lykkelig :)

Legg inn av Chevy1974 »

Ja, så var den store turdagen over. Eg har hatt ein kjempefin tur sammen med gode MCsiden-venner rundt om i Telemark (ArcticTiger, Busa Trond, Gielas, dag-zzr, dynga, kz1300 og ojda).

For ein fersking for meg vart det ein ganske lang tur. 40 mil logga eg på GPSen når eg stoppa for kvelden. I løpet av desse mila var vi innom mykje fin natur, fin to-felts-veg, mange herlige svingar som utfordra ferdighetene på mange måtar :-)
Og ikkje minst vart eg kjent med ein fin gjeng her frå forumet :-)

For min del er det første gang eg køyrer så langt på sykkel, så eg merkar det litt i kroppen i dag. Eg vart jo ikkje akkurat utkvilt av å gå rett på dobbel-konsert frå kl 20:00 til 02:30 heller :-)å (Bare Egil Band og DeLillos).
Så i dag er det greitt å ta det litt med ro :-)

Turen i går gav meg veldig mykje. Sjølvsagt var det nydeleg natur, som i seg sjølv gjorde dagen fantastisk, men no tenkte eg meir på køyringa.
Eg fekk testa svingteknikken min og fekk rikelig med tid til å øve på riktig plassering og fartvalg. Det var veldig greitt å kunne ha erfarne førarar foran seg slik at eg såg korleis dei valgte plassering og fart inn, igjennom, og ut av svingane. Veldig lærerikt :thumleft

Temperaturen var aldri noko problem sjølv om det var nede i eit par grader over fjellet. Eg hadde kledd meg godt med helsetrøye og fleire lag ull :-)
Det einaste problemet var hanskane. Det var litt kaldt på hendene i perioder. Eg hadde kjøpt nokre regnhanskar på Biltema for å ha utanpå køyrehanskane, men dei gav veldig dårleg grep på styreholkane, så dei la eg vekk. Eg må nok finne tak i skikkelege køyrehanskar berekna på vinterbruk. Dei eg har går heilt fint ned til ca 10 grader, men ved kaldare temperatur blir det litt kjølig.

På siste del av turen fekk eg også prøvd litt køyring på våt veg. Dette var litt skremmande, for dekka slapp fort i ein sving eg syntest eg tok ganske roleg. Her må det mykje meir øving til før eg føler meg trygg på grensene. Valgte å ta det veldig roleg for å unngå problem.

Alt i alt sitter eg igjen med ein veldig god følelse etter å ha fått ein så kjempefin tur med ein herleg gjeng :-)
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Sliten, men lykkelig :)

Legg inn av Dexter »

Fint å høre at du likte turen. Du har hatt godt selskap også :thumleft Jeg skulle gjerne vært med på turen, men det passet ikke for meg dessverre. Siden vi begge bor i Kongsberg så må du gjerne hive deg med på kortere ettermiddagsturer hvis du har lyst. Det er enda mange fine høstturer som bare venter på oss :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Chevy1974 »

Takk for det Dexter, og takk for ein fin tur til Smia i dag. Det vart ca 14 mil på meg i dag også.

Merka at eg var litt skeptisk i starten i dag. Etter dei siste kilometerane med våt og glatt vegbane i går, så var eg litt redd for svingane sidan det enno var litt vått på asfalten. Dexter forsikra meg om at grepet var upåklagelig, så då fekk eg gitt på litt meir.

Turen i dag var vel for meg litt på samme måte som Carpa beskreiv etter at ho vart redd i ein sving. Når ein først blir skeptisk, så vil ikkje kroppen lystre heilt. Eg tok meg i det mange gangar at eg var redd for å sleppe meg ned i svingane. Venta berre på at hjula skulle gli ut til sida.

Eg begynte derfor rolig. Gav godt på på alle beine strekningar slik at Dexter ikkje skulle legge merke til at eg køyrte seint :redface :lol
Etterkvart som vegen tørka opp og kroppen klarte å venne seg til svingane igjen godt innan for trygge rammer, så begynte den leikande følelsen å komme tilbake :-)
Så herleg å køyre svingar aktivt, svinge frå side til side og legge sykkelen ned og gjennom svingen med akselerasjon ut for å rette den opp :D

Jau, godfølelsen er på veg tilbake :-) Må berre køyre endå meir for å komme heilt innatt i svingane, og så trur eg det er veldig bra å ha kjent litt på den ekle følelsen av glatt veg slik at eg veit kva eg skal unngå.
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Dexter »

Chevy1974 skrev:Takk for det Dexter, og takk for ein fin tur til Smia i dag. Det vart ca 14 mil på meg i dag også.

Merka at eg var litt skeptisk i starten i dag. Etter dei siste kilometerane med våt og glatt vegbane i går, så var eg litt redd for svingane sidan det enno var litt vått på asfalten. Dexter forsikra meg om at grepet var upåklagelig, så då fekk eg gitt på litt meir.

Turen i dag var vel for meg litt på samme måte som Carpa beskreiv etter at ho vart redd i ein sving. Når ein først blir skeptisk, så vil ikkje kroppen lystre heilt. Eg tok meg i det mange gangar at eg var redd for å sleppe meg ned i svingane. Venta berre på at hjula skulle gli ut til sida.

Eg begynte derfor rolig. Gav godt på på alle beine strekningar slik at Dexter ikkje skulle legge merke til at eg køyrte seint :redface :lol
Etterkvart som vegen tørka opp og kroppen klarte å venne seg til svingane igjen godt innan for trygge rammer, så begynte den leikande følelsen å komme tilbake :-)
Så herleg å køyre svingar aktivt, svinge frå side til side og legge sykkelen ned og gjennom svingen med akselerasjon ut for å rette den opp :D

Jau, godfølelsen er på veg tilbake :-) Må berre køyre endå meir for å komme heilt innatt i svingane, og så trur eg det er veldig bra å ha kjent litt på den ekle følelsen av glatt veg slik at eg veit kva eg skal unngå.
Takk for turen ja. Den var bra! Og du har heeelt rett. Jeg merka ingenting! Du er god altså! :lol

Føret var bra. Været var stadig bedre og selskapet upåklagelig. Det er fint å høre at du fikk litt god-følelse! Det er det MC-kjøring handler om! MASSE god-følelse! Vi havner fort og plutselig på nye turer. Nært bor vi og høyt henger vi :scratch Eh, vel. Det er vaffal lett å ta disse spontanturene når vi bor nært :thumleft
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Carpa »

Godt du kjenner dine begrensninger og tar det med ro når du blir litt usikker. Blir fort litt stiv og anspent i kroppen av det ja.
Men, jeg tror det er veldig viktig at man får kjørt mye i starten, rolige koseturer slik at man blir trygg på seg selv og sykkelen og kjenner at man blir mer "proff" etter hvert. Og ikke minst det at man ikke lar seg gire opp(tøffe seg) av at andre kjører fortere, har inntrykk av at du er flink å høre på deg selv :thumleft

Så du var på Smia i dag og at du kom via disse siste "hårnålsvingene" før klubbhuset. Det var i en av disse svingene jeg stivnet. Var nok ikke lurt for en fersking som meg å kjøre de så tidlig :-)å
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av SuperMorten »

Jeg har aldri kjørt sammen med noen (er nesten ferdig med 4. sesongen nå), helt frem til forrige uke. Dette gjør at jeg aldri har tatt sjansen på å flytte grenser, med tanke på farten i svinger, hvor mye jeg tør legge meg i svingen osv. Men så, i forrige uke traff jeg ArcticTiger, og kjørte en liten tur med han. En mann med masse erfaring :prf Han kjørte først, og da var det bare for meg å henge på. Det var for all del ikke noe halsbrekkende kjøring, men nok for meg til at jeg fikk flyttet grensene mine litt. Og så på lørdag fikk jeg en liten tur sammen med BusaTrond, og fikk nok flyttet grensene mine enda litt til.
Du har jo allerede vært med på tur, og kjørt sammen med flere. Jeg tror at det er beste måten å lære på. Det å ligge bak, og følge etter han foran. Forsøke å finne samme spor, i samme hastighet osv, føler jeg er veldig lærerikt :prf Jeg gleder meg allerede til våren. Da SKAL jeg bli med på noen turer :thumleft
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Chevy1974 »

Heilt enig Morten, for meg var det veldig lærerikt å ligge bak og sjå på sporvalg og fart. Eg likte meg faktisk best eit godt stykke bak i rekka også, for då rakk eg å sjå kvar det vart av dei første førarane før eg begynte på svingen, og dermed fekk eg ein sniktitt på resten av svingen før eg såg den. Dette gav meg veldig mykje trygghet. Når eg køyrer åleine er eg ofte redd for kva som møter meg bak svingen der eg ikkje ser. Særleg på heilt ukjente vegar er eg redd for å plutselig oppdage at svingen blir krappare når eg allerede ligger nede på maks nedlegg :-)å

I dag fekk eg også påminning om eit par slike farer som er greitt å ha i bakhodet. I slutten av ein sving langs Eikeren var det ein liten utkjørsel frå eit privathus. Der var det ein bil som kom ut i vegen rett framfor Dexter. Hadde vi vore nokre få sekund tidlegare ute hadde vi måtte bremsa kraftig. Det er enkelte slike farlige utkjørslar rundt om, og eg likar generelt ikkje å køyre alt for fort i svingar der eg ikkje ser kva som er på andre sida. Då er det ikkje nedlegget og grepet eg er skeptisk på, men muligheten for å bremse kraftig opp i sving og klare å stoppe på den strekninga ein ser.

No er sjansane for at du skal treffe akkurat på feil tidspunkt ganske liten, men den er der. Samtidig så ser eg at ein ikkje kan tenke total sikkerhet i alt ein gjer, for då vil jo alt gå i sirup :lol

Det blir vel ein balansegang eg må lære meg over tid. Bremsing i sving og unnamønver må eg lære meg med den sykkelen eg har, og så får eg flytte grenser etterkvart som eg klarar å beherske dei grensene eg har no.

Det blir som med bil; eg veit eg kan køyre trygt forbi mange plassar der andre vil kalle det uforsvarleg, fordi eg kjenner bilen og strekninga (og mine egne begrensningar). Samtidig er det mange som vil ha trygge forbikøyringar utanfor mine grenser. Det handlar om individuell mestring og ferdigheter.
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av joo »

Kan hende du havner på tur sammen med flere sykler og føler at du innimellom må høyt i fart for å holde følge hvis du ligger langt bak. Det er et fenomen som kommer hvis førstemann kjører litt ustrukturert. Da føles det som du jager mye høyere fart enn følget egentlig holder.
Og få blikket vekk fra veien foran forhjulet, blikket glir fort ned på vegbanen rett foran når man har hatt et lite slipp.
Og det skal være kos å kjøre, ikke skrekkblanda fryd for å tøye grensene hele tida :-k
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Chevy1974 »

Kloke ord Joo :thumleft
Gjengen eg var på tur med på laurdag var eksemplarisk. Alle holdt jevn og fin fart slik at det ikkje vart strekk i gruppa i dei svingete partia. Litt småjustering var det jo sjølvsagt av og til, men heile gruppa hadde kontakt stort sett heile tida. Då var det null problem å ligge bakerst. Men eg ser absolutt kva du meiner, og med ei større gruppe, eventuelt fleire slike ferskingar som meg ( :redface ) ville nok gruppa strekt seg ut ein del meir. Eg kan sjølvsagt ikkje uttale meg om korleis dei andre opplevde det bakover i feltet når eg låg langt framme :-J :knegg

Det med blikket merka eg i går ja. Når eg var usikker var eg meir opptatt av å lese føret og vegstandarden enn å følge svingen, og då vart det dårleg køyring. Blikket har så utruleg mykje å seie. Litt rart å erfare dette sjølv no i ettertid sjølv om det vart terpa på det på køyreskulen, men den teorien var ganske uvirksom uten erfaring... :-k

Eg for min del trur ikkje eg vil kunne klare å tøye grensene så mykje om det er skrekkblanda fryd. Eg vil føle meg trygg, og då vil eg kunne vokse på erfaring på ein heilt annen måte :-)

I dag har det forresten vore MC-pause for min del. Vanleg jobbdag uten ledig tid etter jobb gir ikkje rom for mange sprell. Vart den vanlege trøsykkelen til jobb i dag også ;-)
(har forresten 2500 km på trøsykkel per år, så tohjuling er eg vant med :P :p )
Trur det er meldt ein del regn utover veka, så eg får sjå kortid neste tur blir.

Satsar på endå eit par fine turar før det er vinter :-)
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av SuperMorten »

Chevy1974 skrev: Trur det er meldt ein del regn utover veka, så eg får sjå kortid neste tur blir.
Jepp. Ganske store mengder regn i morgen ettermiddag tror jeg (kanskje ikke for en vestlending men... :lol ) Uansett, jeg har smurt kjedet, impregnert støvlene, og pusset visiret. Her er det ikke noe alternativ :mc1
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Brukeravatar
Chevy1974
Innlegg: 190
Registrert: 27 aug 2012, 19:33
Motorsykkelen din: Suzuki Intruder VS700
Sted: Kongsberg

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av Chevy1974 »

SuperMorten skrev:kanskje ikke for en vestlending men... :lol
Hehe, heilt riktig :knegg
Eg berre ser dumt på alle rundt meg som klagar på veret, for det har jo vore så fin sommar i år også! Og i fjor... og året før der (2010) var jo berre heilt fantastisk bra!!!
(i forhold til kva eg er vant med frå før ;-) )

Men eg trur eg ventar litt med å køyre MC i regn. Blir litt tid til andre ting denne veka, og så er det haustferie med barna neste veke. Er eg heldig får eg køyre meir etter neste veke. Skal prøve å få ein tur på torsdag om veret er brukbart :-)
Suzuki Intruder VS700
Blogg: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=4961
2012: Ca 1.700 km
2013: 900 km

Brukeravatar
SuperMorten
Innlegg: 5292
Registrert: 03 mar 2012, 04:23
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT
Sted: Åsgårdstrand

Re: Chevy1974 - Prøve å finne tilbake godfølelsen

Legg inn av SuperMorten »

Chevy1974 skrev:
SuperMorten skrev:kanskje ikke for en vestlending men... :lol
Hehe, heilt riktig :knegg
Eg berre ser dumt på alle rundt meg som klagar på veret, for det har jo vore så fin sommar i år også! Og i fjor... og året før der (2010) var jo berre heilt fantastisk bra!!!
(i forhold til kva eg er vant med frå før ;-) )
Er selv vokst opp på møre, og har 15 år i Vesterålen.. Flyttet til Oslo i 2008. Etter det har jeg ikke tenkt på været :prf Været her nede er jo bare mer som et luksusproblem. Man blir bare våt.. :lol Andre steder kan det få litt større konsekvenser om man ikke tar hensyn
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Svar