KennethV's "blogg"

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Som med dei fleste andre som held på å ta lappen så er eg dagleg inne på finn.no for å sjå kva markedet har å by på.
Og typisk nok så dukker den sykkelen ein har mest lyst på opp når ein ikkje har moglegheit for å kjøpe
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=28234758
Med den fargekombinasjonen eg har lyst på og ein pris som eg kan godta..
Den som hadde hatt lappen og pengane no og ikkje om litt over ein månad :(

Og den kjem ikkje til å vere på markedet meir enn eit par dager maks vil eg tru.
Får håpe at det dukker ein opp når eg er på jakt, helst i blått eller den grå/svart
Eventuelt så skal eg sjå om den gule som ein forhandlar har hatt ute til salgs i ein månad no fortsatt er til salgs, så skal eg prute på den.

*sukk*

Brukeravatar
Onsløv
Innlegg: 1654
Registrert: 16 okt 2009, 21:03
Motorsykkelen din: F800ST
Sted: bærgen

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Onsløv »

Er jo bare å si at du skal ha den, og kommer om en måned og henter den? :D
Kor velvillig han er med å vente på penga, er jo en annen sak. :-#

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Globe »

Ha is i magan KennethV.....det kommer flere "drømmrsykler". Få ferdig Kl.A, fortsett jakten på Finn.no, se på likheter og ulikheter i det som tilbys, målt opp i mot pris. Ikke stress......enda :knegg

Om du kommer til en ordning med nåværende eier hvorpå han/hun skal vente i en måned basert på en eller annen garanti du måtte gi vedkommende, vil fort vise seg å være ugunstig for deg når du kommer over en enda bedre deal ;e

Bedre Å HANDLE.....når du sitter med pengene og kan GJØRE HANDELEN :thumleft

Lykke til videre :=D> Sesongen har såvidt startet \:D/

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Takk for tipsa, og har tenkt på akkurat samme måte som deg Globe.
Eg kunne ha lagt penger på bordet og kanskje fått han til å vente. Men det er eit tapsprosjekt frå mi side. Går ikkje an å prute viss ein må be selger vente ein månad på salget. Så fornuften vant denne gang.

Har holdt eit auge med markedet og prisane så har ein viss peiling på kor mykje eg kan prute.

Og er glad for at sesongen knapt har begynt, men kjenner eg er meir enn klar for å komme igang sjølv.
Merka det spesielt godt med det været som var i helga. Så håper at alle andre fant turen ut på vegen i den sommervarmen me hadde.

Nokon andre som såg den reportasjen på nyheitene på tv2 om motorsyklisten som prøvde å stikke av frå politiet.
Galskap, er sånne som øydelegg for det store fleirtalet. Og såg ut som det var ein godt voksen mann i tillegg.
Må sei at han hadde veldig flaks som overlevde den turen der.
Så ta det roleg, me har ikkje gode nok veger her i Norge til å køyre i hundreoghelvete.
Legger ved linken til reportasjen http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/kri ... 89940.html

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Då var endå ein køyretime unnagjort. Og kan meddele at krypkøyringa løyste seg litt i dag. Ikkje heilt perfekt, men det nærmer seg.
Fekk og beskjed ifrå køyrelæraren at me kjem til å gå vidare med opplæringa, langkøyring, bykøyring etc.
For han ser at eg har god balanse på sykkelen, og behersker den godt. Men sliter litt når det kjem til sjølve øvelsen.
Så det var jo tildels gode nyheiter det.
Dessverre fekk eg ikkje køyretime før neste Mandag, men satser på at det går med stormskritt no.
Kjenner eg begynner å bli klar til å køyre sykkel sjølv, og ser fram til å kunne øve på desse øvelsane på eigen sykkel.

Synes det er gøy å drive på med øvelsane, for mestringsfølelsen er fantastisk å få :)

Ellers vil eg ønska alle ei flott helg :)

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

På tide med ein liten oppdatering etter køyretimen i går.
Hadde ein gjennomkøyring på øvelsane i køyregården for å sjå kor nivået var.
Og etter å ha knota litt i begynnelsen så kom det seg ganske bra på slutten og køyrelæraren min trur eg hadde fått svar på at det var godt nok på oppkøyringa. Skal ta finpussen litt seinare, men no var ihvertfall svaret at neste køyretime blir det by/landeveg.
Så det blir 1 køyretime i by og 1 på landeveg. Så blir det sikkertheitskurs i presis køyreteknikk og langkøyring så er det i boks.
Var og ganske heldig med vêret på køyretimen, i det eg stoppa motorsykkelen og skulle inn for å finne ny time. Så kom regnet. Og det regna resten av dagen. Var litt glad for å køyre bil då, sjølv om eg hadde glatt bytta den ut mot mc hadde eg hatt det.

Er eit lys i enden av tunnelen, sjølv om den tunnelen virka lengre enn Lærdalstunnelen ;)
Så håper at den er i boks før juli.
Neste køyretime er på førstkommande Fredag, så er vel berre å sette tankane på pause mens tida snegler seg avgårde.

Når vinteren var her, så virka det som tida gjekk ganske fort. Men etter første køyretime så føles det ut som om tida har stoppa heilt opp. Rekner med at det er fleire som kjenner igjen den.

Køyr fint folkens.

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Snikkeren »

Så du har ikke fått vite oppkjøringsdato enda?
cbrarild som også holder på med lappen har fått vite oppkjøringsdatoen allerede, og han har jo akkurat begynt. Så jobber de utifra den som mål.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Dessverre ikkje noko oppkøyringsdato endå, men skal mase litt på dei på fredag og sjå kva det blir til.

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av SheDevil »

Godt å høre at du er i "siget" :janikk

Og ja, det å være utålmodig etter å få kjøre, er nok noe alle motorsyklister kjenner seg igjen i :P :p
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6967
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Jompa »

Hvis du syns tida går langsomt nå, så blir det enda verre etter at du har kjørt opp, hvis du ikke har handla sykkel enda :knegg

Lykke til med oppkjøringa :D
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Det går framover :D Og framgang merkes så må fokusere på det positive.
Har ikkje kjøpt sykkel, vil ikkje friste meg med sånt.
Hadde eg hatt ein sykkel ståande utforbi, i tillegg til at eg har fullt køyreutstyr så hadde nok terskelen vore låg for at eg tok meg ein småtur i ny og ne.
Så venter heller med kjøp.

Og har endeleg fått meldt meg inn i NMCU for å vise støtte :)

Brukeravatar
SheDevil
Innlegg: 1910
Registrert: 19 des 2008, 06:37
Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
Sted: Sør-Trøndelag

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av SheDevil »

KennethV skrev: Og har endeleg fått meldt meg inn i NMCU for å vise støtte :)
Det er gutten sin det
:janikk
2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6967
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Jompa »

Det blei mistenkelig stille fra deg, Kenneth. Har du kjørt opp ?
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

KennethV
Innlegg: 53
Registrert: 21 sep 2010, 01:20
Motorsykkelen din: Snart..
Sted: Stavanger

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av KennethV »

Dessverre ingen oppkøyring endå, og skal mase litt meir på tysdag.
Har fått tid for sikkerheitskurs på bane no, som skal skje på onsdag og så er det essensielt kun langkøyring igjen så er eg klar.
Blei litt travelt på jobb, sidan turnusen min gjorde at eg har hatt 1 veke med nattevakt. Så har ikkje tenkt så mykje på å oppdatere her.

Har tenkt "litt" på kor lenge det er til eg eventuelt får lappen, og har kommet fram til at viss eg ikkje klarer å få den iløpet av juni/tidleg juli så utsetter eg nok kjøp av sykkel til neste sesong. Sjølv om eg har sikla etter sykkel i altfor lang tid, så må eg tenke økonomisk. Og då blir det dessverre slik.

Har forresten eit lite spørsmål som folk kanskje kan hjelpe meg med.
Fekk i forrige veke betalingsgiro og alt sånt frå NMCU, og lurte litt på korleis i all verda skal eg få det på medlemskortet at eg har betalt det.
Klarte sjølvsagt bragden med å ikkje krysse av for kvittering når eg betalte i nettbanken.
Men den er betalt, så no er eg ihvertfall registrert og betalt medlemskap der :D

Og sidan eg har så mykje tid utan moglegheit til å køyre sykkel, så er eg jo ganske så ofte på finn.no for å sikle på sykler der. Og det gjer meg nesten vondt å sjå at to sykler eg har lyst på har blitt satt ned i pris opptil fleire gonger sidan eg først oppdaga dei.
Har sagt til meg sjølv at eg ikkje skal kjøpe før eg har lappen, sidan eg trur ikkje eg hadde klart å motstå fristelsen med å køyre litt utan lappen.

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: KennethV's "blogg"

Legg inn av Dexter »

Du kan sannsynligvis gå i nettbanken å bestille kvittering selv om den er betalt. Det kan jeg (postbanken/DnB)

MEN. Å vente med å kjøpe sykkel :[-X
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Svar