Jompa, en mann i 50-årene

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Jompa
Moderator
MC: Harley Davidson Electra Glide Classic
Sted: Alta

Re: Jompa, en mann i 50-årene. Første sesong med Harley

Legg inn av Jompa » 14 mar 2019, 23:09

TGR skrev:
11 mar 2019, 22:44
Ser du har slot i salen din til ryggstø Jompa.
Det har jeg trua på, på cruisere som denne. Har kjøpt til min K1200LT :twothumbs:
Setet er så dypt at det gir tilstrekkelig støtte for ryggen min. Jeg tror også at det blir litt mer knot med å komme meg av og på med ryggstøtte, uten at jeg har prøvd det noen gang.
Forhandleren hadde veldig lyst til å selge med både ryggstøtte og cruiserpegs da jeg kjøpte sykkelen i fjor.
Jeg oppdaga ganske fort at jeg ikke ville hatt noen nytte av fothvilere fremme på veltebøyla, med mine 175 rekker jeg ganske enkelt ikke langt nok frem med føttene.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

TGR
MC: BMW K1200LT / R1200GS
Sted: Stathelle

Re: Jompa, en mann i 50-årene. Første sesong med Harley

Legg inn av TGR » 14 mar 2019, 23:38

Jompa skrev:
14 mar 2019, 23:09
TGR skrev:
11 mar 2019, 22:44
Ser du har slot i salen din til ryggstø Jompa.
Det har jeg trua på, på cruisere som denne. Har kjøpt til min K1200LT :twothumbs:
Setet er så dypt at det gir tilstrekkelig støtte for ryggen min. Jeg tror også at det blir litt mer knot med å komme meg av og på med ryggstøtte, uten at jeg har prøvd det noen gang.
Forhandleren hadde veldig lyst til å selge med både ryggstøtte og cruiserpegs da jeg kjøpte sykkelen i fjor.
Jeg oppdaga ganske fort at jeg ikke ville hatt noen nytte av fothvilere fremme på veltebøyla, med mine 175 rekker jeg ganske enkelt ikke langt nok frem med føttene.
Jeg kjørte noen ganger med Electraen til kompisen i fjor sommer. Den har ryggstøtte. Syntes det var knallbra. :thumleft
Og hele Electraen er jo så lav at det var uproblematisk å sette seg opp. Er ca 180, så ikke så veldig mye høyere enn deg.
Men jeg følger deg på dette med highwaypegs, det falt meg helt unaturlig å sitte med beina rett forover sånn. Opplevde det som nesten ubehagelig.

Svar