Gammelgutts gjøren og laden.

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Intruder »

:rop :mc1 :mc1 Her k :mk :mc1 ommer Gammelgutt,hipp hurra.... :yeahright
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gammelgutt

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Gammelgutt »

X
Sist redigert av Gammelgutt den 26 okt 2011, 19:05, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Intruder »

:mk Sønnen min skal gifte seg neste lørdag så det blir vel litt stress fredag,men skal prøve å få til en tur til MChuset på formiddagen... :thumleft
Kunne vært artig med en liten prat !! *mas *mas
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av ArcticTiger »

Ja du er en fæling til å kjøre GG :mc1 :gk Du får ta deg en tur nordover før det blir for høstlig, vi har kjøtt i frysern, ledig seng på loftet og varmtvann til kaffen din :D Det er bare 140 mil fra Oslo til Narvik vet du :knegg

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Duville »

ArcticTiger skrev:Ja du er en fæling til å kjøre GG :mc1 :gk Du får ta deg en tur nordover før det blir for høstlig, vi har kjøtt i frysern, ledig seng på loftet og varmtvann til kaffen din :D Det er bare 140 mil fra Oslo til Narvik vet du :knegg

Hvis GG kan klare turen på en tur uten overnatting så kjører han den, men ikke prøv å få han til å sove noe sted da er det full stopp.... :moi:. Muligens hvis midnattsola kunne komme ned innenfor en dags kjøring hjemmefra så det ikke blir natt så hadde det kanskje ikke vært umulig men.... ;e :thumleft

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt er en harding til å kjøre,det er tydelig at de gamle er eldst--ihvertfall
noen av dem !! :b_c: :mk
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Steinkastar
Innlegg: 315
Registrert: 15 feb 2011, 20:49
Motorsykkelen din: Yamaha YZF-R6 2001
Sted: Oslo

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Steinkastar »

Gammelgutt skrev:
Steinkastar skrev:Hyggelig å møte deg på Tyrigrava i går :)
Å, møtte jeg deg?. Neste gang må du presentere deg.
Ja jeg er ikke 100 % sikker på at det var deg, men ja..jeg tror det.

Jeg stod sammen med en leitet etter skrujernet sitt, det lå langt inne under salen hans. Vi pratet løst og fast om hvor mye du hadde kjørt siden du kjørte opp og hvor fine veiene var ute ved Enebakk.

Må vel ha vært deg?
Veritas Aequitas

LUHG

mekkern
Innlegg: 7589
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av mekkern »

Hvordan ble dekkene? vibrasjon eller? og ellers med "rundere hjul".. ;e

Har du fått spola av slippbelegget.. :mc1
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Gammelgutt »

Det ble bra, men de kan kjennes ut som det er litt høydekast, får prøve å blåse inn mer luft og så slippe ut igjen. Men ellers er dekkene fine å kjøre på, men tar det rolig i svingene foreløpig.

Ble en tur på Hurumlandet, 23 ut til Sætre og så til Klokkarstua. Traff en motorsyklist på bensinstasjonen der, og han slo følge videre. Tok grusveien til Røed og rundt Tofte, nedom Holmsbu, Klokkarstua- Hyggen- rv 23- Midtbygda- Heggedal- Slemmestad- Blakstad- Asker og hjem.

Ellers takk for hjelpen. :=D>

mekkern
Innlegg: 7589
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av mekkern »

Bare hyggelig. :thumleft

Fant til slutt ut hvordan jeg skulle lure lysa for å få ønsket funksjon uten å kjøpe ei kjempediode.. :scratch :-k :scratch :-k :scratch :-k ](*,) :bananas :bananas :jada:
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Gammelgutt

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Gammelgutt »

Var en tur til Trøgstad for å levere noen brosjyrer om hvor farlig melk er. Dro deretter en tur til Tøckfors, hjemveien gikk på rv 21 og om Bjørkelangen og Lillestrøm. Da jeg kom til Oslo var kjørelysten fortsatt ikke tilfredstilt så turen gikk om gamle mossevei(Tyrigrava) og mot oslofjordtunnelen. Ved avkjøringen til rv 23 sto det en ung dame med en tørrkjørt 125. Tok henne med til bensinstasjonen ved avkjøringen til Drøbak/ Ås, kjørte henne deretter tilbake med fem liter bensin.

På andre siden av fjorden kjørte jeg om Klokkarstua- Grimsrudveien til Hyggen- Midtbygda- mot Åros- så tok jeg mot Nærsnes- Slemmestad- Sandvika. Da var jeg sånn nogenlunde tilfredstilt, 41 mil. :bananas

Banditmannen
Innlegg: 2419
Registrert: 02 mar 2010, 18:40
Motorsykkelen din: 1995 Honda CB500
Sted: Skien

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Banditmannen »

Gammelgutt skrev:Var en tur til Trøgstad for å levere noen brosjyrer om hvor farlig melk er. Dro deretter en tur til Tøckfors, hjemveien gikk på rv 21 og om Bjørkelangen og Lillestrøm. Da jeg kom til Oslo var kjørelysten fortsatt ikke tilfredstilt så turen gikk om gamle mossevei(Tyrigrava) og mot oslofjordtunnelen. Ved avkjøringen til rv 23 sto det en ung dame med en tørrkjørt 125. Tok henne med til bensinstasjonen ved avkjøringen til Drøbak/ Ås, kjørte henne deretter tilbake med fem liter bensin.

På andre siden av fjorden kjørte jeg om Klokkarstua- Grimsrudveien til Hyggen- Midtbygda- mot Åros- så tok jeg mot Nærsnes- Slemmestad- Sandvika. Da var jeg sånn nogenlunde tilfredstilt, 41 mil. :bananas
Håper alle som kjører tom for bensin treffer en like hjelpsom helt! :=D>

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Intruder »

Helt i takt med hva jeg selv ser som en fin kombinasjon : Gammelgutter og unge piker ! :gk :buddies:

Men det blir nok som i et visdomsord på Hedemarken : Du kan ønske i en neve og drite i den
andre og så se etter hvilken du har mest i.. :oh :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gammelgutt

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Gammelgutt »

I går ble det tur til Vindfjelltunet, kjørte sammen med Mekkern fra Drammen. Tok motorveien til Sande- Hanekleivene- Hillestad- Revetal- vei 306- Hijol- Lågendalen- Vindfjelltun. Etter å ha fyllt opp vommene gikk turen hjemover.

Opp Lågendalen over Vivestad til Hof, der Mekkern tok mot Hanekleivene og Sande. Jeg kjørte over Eidsfoss og til Skollenborg og besøkte Dexter. jemover via Drammen og opp Skaret i Lier.

Hele turen 31 mil.

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Gammelgutts gjøren og laden.

Legg inn av Intruder »

Gammelgutt er visst stadig i farta,det blir vel en del regnværskjøring også :scratch
Hva slags regntøy,sko og hansker bruker du ? :vs
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar