Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Godtvoksen »

Da var man vel hjemme etter en svært hyggelig guttetur med duville, min lengste tur på MC til nå:

http://goo.gl/maps/zG4Sj" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi traff to stykk fra mcsiden, lazyboy sammen med ei vakker og smilende dame. De hilste vi på ved en bensinstasjon ved Austbygd i Tinn kommune. AJ ble observert kjørende i full fart forbi oss når vi passerte Jevnaker ...

Brukeravatar
Busa Trond
Innlegg: 2724
Registrert: 23 sep 2010, 20:58
Motorsykkelen din: BMW R1200GSA 2016

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Busa Trond »

:vs
Godt å høre dere har hatt en flott tur :thumleft

Jeg har fått litt små råd fra duville i vinter, slike profesjonele råd hadde jo vært moro å kunne gjengjelde det med en konjakk på sommeren, men jeg regner med han heller vill ha en dobbel en til neste år :prf Neste år blir det dobbel tur :prf

Han må ikke være redd for selvfølgelig har jeg kjøpt inn Gelefigurer også :prop:


Her er bilde som ble laget til i fjor :vs





Bilde

Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av JRO »

Godtvoksen skrev:Da var man vel hjemme etter en svært hyggelig guttetur med duville, min lengste tur på MC til nå:

http://goo.gl/maps/zG4Sj" onclick="window.open(this.href);return false;

Vi traff to stykk fra mcsiden, lazyboy sammen med ei vakker og smilende dame. De hilste vi på ved en bensinstasjon ved Austbygd i Tinn kommune. AJ ble observert kjørende i full fart forbi oss når vi passerte Jevnaker ...
Ja det var en voksen tur GV, synd dere ikke tok turen innom Kongsberg. Hadde kaffen klar i tilfelle dere kjørte forbi.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

lazyboy
Innlegg: 241
Registrert: 02 mai 2010, 19:02
Motorsykkelen din: Bmw gsa 1250 2020

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av lazyboy »

:vs Hyggelig og hilse på dere. Lazyboy og den vakre smilende :D endte forøvrig opp på et hotel i Odda,før vi tok returen hjem til Drammen søndag.

joo
Innlegg: 1334
Registrert: 26 okt 2011, 19:25
Motorsykkelen din: '

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av joo »

Finfin rute.

For et MC-land vi bor i vi som er så heldige å bo her OG kjøre MC :thumleft
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Godtvoksen »

joo skrev:Finfin rute.

For et MC-land vi bor i vi som er så heldige å bo her OG kjøre MC :thumleft

Ja, hvem kan drømme om å kjøre route 66 når vi har så fantastiske land å kjøre i....

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Duville »

Ja, takk for en fantastisk GV. Det var jo fra min side en veldig spontan tur med pakking av en tannbørste, nettbrett og fylling av bensin og litt i lommeboka og så ut på tur. Alt skjedde fra onsdag kveld til avreise fredag kl 1300

Får nå litt dårlig samvete siden vi cruset forbi et par helt selvfølgelige stopp på veien.

Det kan imidlertid fortsatt fort skje - kom på jobb i dag så lå det en mail fra kunde i Vormsund som kunne tenke seg besøk for å se på anlegg.... vi overnattet for øvrig på Sanngrunn Camping på Lørdag og den ligger maks 4 - 5 km fra kunden.... men tar fort turen igjen så lenge det er vær til det.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Duville »

lazyboy skrev::vs Hyggelig og hilse på dere. Lazyboy og den vakre smilende :D endte forøvrig opp på et hotel i Odda,før vi tok returen hjem til Drammen søndag.

Hyggelig at du tok kontakt. Var ikke så mye å høre fra vakre smilende men hyggelig å hilse på henne også. For øvrig en fin gulltiger du hadde :D

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av dag-zzr »

@ Duville og GV. Neste tur må dere beregne bedre tid. Hadde satt pris på å få hilst på dere og kansje ekskortert dere et stykke.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Godtvoksen

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Godtvoksen »

dag-zzr skrev:@ Duville og GV. Neste tur må dere beregne bedre tid. Hadde satt pris på å få hilst på dere og kansje ekskortert dere et stykke.
Du slenger deg vel da med på en guttetur omtrent slik som dette: http://goo.gl/7Ggsa" onclick="window.open(this.href);return false;

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av Duville »

dag-zzr skrev:@ Duville og GV. Neste tur må dere beregne bedre tid. Hadde satt pris på å få hilst på dere og kansje ekskortert dere et stykke.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Heisann, ja vi må det..... ble litt kjapt hele turen - helt til vi var hjemme igjen på alle måter.... :D og eneste målet var Rjukan / Gaustadtoppen på freddan..... resten ble nesten bestemt når mottoren sveiv om morgen :)

Trodde forresten jeg hadde sett at du var sørijønna (på vei sørover) :-k var det helt feil?

Brukeravatar
dag-zzr
Innlegg: 399
Registrert: 18 feb 2012, 19:36
Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR 1400-2010
Sted: Notodden

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av dag-zzr »

Mulig jeg ikke var hjemme? Svirrer rundt omkring når jeg har anledning og vet/husker knapt hvor jeg har vært....vi møtes sikkert..

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Brukeravatar
jhn
Innlegg: 3791
Registrert: 11 mai 2009, 03:53
Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
Sted: Nordkapp

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av jhn »

Til de som måtte lure, og eventuellt savne Godtvoksen, så kan jeg fortelle at han er utestengt.
Grunnen er visstnok at han har startet sitt eget lille enmannsforum ... og at han skal ha kommet med noen kritiske uttalelser om ledelsen her inne på andre mc-forum.
Nå er det altså blitt sånn at vi blir overvåket av ledelsen her inne ... vi må passe på hva vi sier, ikke bare her inne, men på nettet generelt.
Driver dere virkelig å tråler nettet for å finne ut hva vi mener om mc-siden, for så å utestenge folk som ikke har de riktige meningene? Virkelig?
Fikk plutselig en ekkel frysning nedover ryggen, og en følelse av å leve farlig ... så,det er kanskje best å stoppe her :-#
:vs

Brukeravatar
JRO
Innlegg: 642
Registrert: 31 mai 2011, 21:03
Motorsykkelen din: Ducati Multistrada GT 2013
Sted: Kongsberg

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av JRO »

jhn skrev:Til de som måtte lure, og eventuellt savne Godtvoksen, så kan jeg fortelle at han er utestengt.
Grunnen er visstnok at han har startet sitt eget lille enmannsforum ... og at han skal ha kommet med noen kritiske uttalelser om ledelsen her inne på andre mc-forum.
Nå er det altså blitt sånn at vi blir overvåket av ledelsen her inne ... vi må passe på hva vi sier, ikke bare her inne, men på nettet generelt.
Driver dere virkelig å tråler nettet for å finne ut hva vi mener om mc-siden, for så å utestenge folk som ikke har de riktige meningene? Virkelig?
Fikk plutselig en ekkel frysning nedover ryggen, og en følelse av å leve farlig ... så,det er kanskje best å stoppe her :-#
:vs
Syns også det er trist at forumbruker Godtvoksen med over 3500 innlegg har blitt utestengt. jhn har vel gitt den riktige begrunnelsen for utestengelsen. Må innrømme at slike saker om utestengelser gjør at det ikke er like moro å være her. Og moderatorer ikke send meg en pm og fortell at det er bare å dra andre steder.
13 - , Ducati Multistrada 1200 Grantourismo 2013
07 - 13, Kawasaki KZ 1300 1981
87 - 88, Suzuki GS1000ES 1980
72 - 74, Honda CB100

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Godtvoksen blogg: Sesong 2013

Legg inn av ArcticTiger »

Jeg liker/forstår heller ikke alt rundt de utestengningene vi har sett. Det blir mye spekulasjoner og synsing, som kan skape unødig dårlig stemning.

Folk kan jo lage så mange forum de vil, men de burde da i det minste vise litt fantasi når de skal sette navn på det. Å så til de grader tilnærmet plagiere et innarbeidet forumnavn som MCsiden.no er direkte frekkt og talentlaust, så i dette siste tilfellet kan jeg dog godt se en grunn for utestengelsen.

Låst