Du får en våt dag i morgen samme hvilken vei du velger. Antar det setter noen begrensninger på veivalget ditt. Det blir nok bare en transportetappe korteste vei hjem vil jeg tro.Gammelsmurfen skrev:Takk for det @rolf-arne !rolf-arne skrev:Flotte bilder, som vekker minner, som sier at neste august , må bli Nordvestlandet i ei uke eller vel det..
God tur, når det gjelder hjemtur, kanskje trekke helt ned till Telemark..
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Mange muligheter i morgen, men det jeg er sikker på at det ikke blir er Aurland-Hol.
Må sjekke litt for evt. Stenginger etter flommen, men antar det blir Hemsedalsfjellet, så er det flere valg igjen etter det om man tar omveier.
Jeg må i hvert fall komme hjem i morgen.
Mangler mye på og være en sånn iron-butt milsluker som deg, men jeg kommer meg nå etter denne turen. I dag hadde jeg ikke noe pause å snakke om utover på vestkapp en del minutter og korte drikkestopp, fotostopp, ferger og tanking.
Sent fra min SM-S901B via Tapatalk
Kjekt at du likte anbefalingen min da, og at du var så heldig med været. De tre siste forsøkene jeg har hatt på Vestkapp har forsvunnet i tåka. Men bildene dine viser meg hva jeg har gått glipp av i det minste

Slik så det ut i fjor da jeg var der..

Sent fra min SM-A515F via Tapatalk