Honda XL700VA Transalp logg ...

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Takker for gode tips :thumleft Skal uansett bytte kjede og drev som er kjøpt så da tar jeg med din veiledning og tips. Utfra tillstanden på kjede er jeg ikke imponert over levetid, burde fortsatt vært bra etter bare 9500 km men den er ti år og mye gruskjøring samt lite smøring blir det vel slik ... :-k
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
Snekker.edvin
Innlegg: 314
Registrert: 30 des 2017, 23:30
Min motorsykkel: Yamaha TDM 850

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av Snekker.edvin »

Hjertelig takk for linkene. Sjekker dette på kvelden

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Snekker.edvin skrev: 12 nov 2020, 12:46 Hjertelig takk for linkene. Sjekker dette på kvelden
Redigert min post og venter på svar fra tre (Norge, Sverige og USA), har vært i kontakt med Cross Centeret Snellingen AS som er positive har / skaffer deler samt at de kan eike opp hjulet for deg: https://snellingen.no/
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Kanskje ikke helt innafor med alt bildemateriell jeg bruker, vår venn på FB med XL700 og 21 tommer forhjul bruker sykkel’n og er fornøyd ...
F2314099-743D-4527-9ED1-18566F20C6BB.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Vedr forhjul i 21 tommer som kan leveres fra Cross Centeret Snellingen A/S Oslo via Talon som svarer raskt og er på ballen, men i og med at jeg skal bruke mitt originale hub må de vite vinkler, tykkelse og lengde på eikene, og om det er forskjell på høyre / venstre side.

Det samme vil jeg tro gjelder Buchanan's Spoke & Rim Inc USA (som svarer raskt på mail), sendte bilder av hub på forespørsel men da ble det stille.

Redningen ble Wheels & Parts Sweden Habo Sverige (sendte mail lørdag kl 15:30, priser på mail før kl 18:00) som jeg har bestilt fra og de tar hele jobben så jeg sender min hub dit. Se deres tilbud med priser på vedlagt bilde :thumleft
IMG_8826.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Når du skal sende til utlandet for reparasjon / montering ønsker du selvfølgelig ikke betale avgift en gang til. Tolletaten informerer hvordan det skal gjøres. Liten guide her:
https://www.toll.no/no/netthandel/vare-til-reparasjon/

I følge mottager kan det dukke opp ett nytt problem da navet ankommer Sverige, Wheels & Parts Sweden må betale avgift på navet de får. (har ikke sendt navet enda) Dette må jeg finne ut av, får ta samme henvendelse til Toll etaten i Sverige så får jeg se hva de svarer ... men det skulle jo være unødvendig hvis jeg har klarert delen med Tolletaten her. Tipper at avsender i Norge ikke har klarert de delene som de måtte betale avgift på, forsto det slik at det var ikke alltid de måtte betale. Noen her som har vært borti det samme ...

Fikk svar 19.11.2020
Hej,

Tack för din fråga med diarienummer: [2020.......].

Om det är det är en norskregistrerad motorcykel som befinner sig på Wheels & Parts i Sverige då behöver Wheels & Parts ta in både motorcykeln såväl som hjulnavet för det särskilda förfarandet aktiv förädling. Det innebär att Wheels & Parts får ställa en deposition som motsvarar importavgifterna för motorcykel och hjulnavet i Sverige. När företag har monterat och balanserat motorcykeln avslutas förfarandet med en återexport till Norge. Inom 30 dagar ska Wheels & Parts inkomma med en avräkningsnota tillsammans med depositionskvittot till Tullverket. När Tullverket har stämt av avräkningsnotan får Wheels & Parts tillbaka depositionen som de tidigare ställt.

Läs mer om aktiv förädling genom att följa länken nedan:

https://www.tullverket.se/sv/foretag/im ... 0757a.html

För att du ska få information om tullhanteringen i Norge vid återimporten kan du vända dig till tullupplysningen i Norge. Du når dem på telefonnummer 022 08 03 12.

Informationen är rådgivande och grundad på nuvarande regler. Om du har följdfrågor kan du svara på mejlet inom 30 dagar. Tryck link för att ställa din fråga efter 30 dagar eller när du har en ny fråga: https://www.tullverket.se/4.7928802816bd208774cc75.html Du kan också ringa oss på 0771-520 520.

Vänliga hälsningar
Tullverket

I dag fikk jeg henta mitt nye Hamron motorsykkel løftebordet fra Jula (3999,-), montert og testa med XL'n :prf Så langt ser det bra ut :)
IMG_8839.jpg
IMG_8833.jpg
IMG_8834.jpg
IMG_8835.jpg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Må ha med Transalp historie i tråden, nytt for meg var XL400V som jeg ikke har lest om tidligere. Info her fra wiki side har jeg ikke sjekke riktigheten til. Har ikke funnet andre sider med tilsvarende info. Info mottas med takk :)

https://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Transalp

Honda Transalp XL400V, XL600V, XL650V, og XL700V
Honda Transalp is the XL400V, XL600V, XL650V, and XL700V series of dual-sport motorcycles manufactured in Japan by Honda since 1987. The Transalp bikes series feature a liquid-cooled, four-stroke 52° V-twin engine.

The first prototype was built in 1985 as an off-road motorbike with a 500 cc (31 cu in) engine. Further development introduced an increase to 600 cc (37 cu in) and more road-oriented features, notably an improved fairing.

The most usual models are:

The XL600V from 1986 - available in the United States in 1989
The XL650V from 2000
The XL700V from 2008

Other versions exist, such as the 400 cc version (ND-06) aimed at the Japanese market.
The first version output 50 hp (37 kW) at 8,000 rpm, increased to 55 hp (41 kW) for the 1989 and 1990 version.[citation needed] Later models returned to the original 50 hp.

From 1991, the rear drum brake was replaced by a 240 mm (9.4 in) disc brake, with a single-piston brake caliper.

The appearance was altered in 1994: the original square lights were changed, and a new fairing was introduced.

In 1996, new 34 mm carburetors were introduced, and the CDI ignition system was replaced by a microprocessor-driven design.

The front brake was modified in 1997, introducing a second disc and reducing the diameter to 256 mm (10.1 in).

The weight of the Transalp increased over time, from 175 kg (386 lb) for the first models to 218 kg (481 lb) for the latest version.

In 2000, the XL650V Transalp replaced the XL600V, introducing the engine from the Deauville and Honda Revere. The power output increased to 39 kW (52 hp) at 7,500 rpm, torque increased to 54 N⋅m (40 lbf⋅ft) at 5,500 rpm. A 4 mm bore diameter increase gave a 64 cc displacement increase. The shock absorbers were redesigned for road use, the exhaust system was updated, the fuel capacity increased by one litre, the control panel was redesigned, and weight diminished by 4 kg (8.8 lb).

In 2007, the XL700V Transalp was introduced, with a new 680 cc engine, which was also fitted to the NT700V Deauville, and compatible with Euro 3 emission standards. The front wheel diameter was reduced from 21 inches to 19 inches, the exhaust system was fitted with a catalytic converter, the lights were redesigned, and ABS was introduced.

The 2008 model reinforces the road orientation of the Transalp, with larger tyres, lower saddle and more road-oriented shock absorbers. The 2008 XL700V engine is a liquid-cooled, eight-valve, four-stroke, single-overhead cam, 52° V-twin.
39A37261-F813-4F4E-A594-F60B1AEC5C52.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Hjulnavet fikk sporingsnummer 11 november på «Tracking details USPS tracking» og ankom Oslo 18 november og der ligger det bom stille, fatter ikke hvorfor det skal ta så lang tid å få sendt det videre til meg :-k

Er rimelig kim på å få sendt hjulnavet til Wheels & Parts i Sverige da jobben der også tar tid, hadde håpet på 21 tommer hjul til jul :)
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Skjer ikke så mye i garasjen om dagen men vi er i veldig god rute til jul (vask, pakker, pynt etc) :)
I dag kom endelig hjulnavet og er videresendt til Wheels & Parts Sweden, tror vel ikke jeg har felgen her før jul men det er lov å håpe.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

XL700’n er litt snurt om dagen da fokus ikke har vært der :) I går kveld fikk jeg 90/90-21 TKC80 dekk levert på døra av PostNord.

Hjulnavet som jeg sendte til Sverige går det dårlig med, i følge sporings info ligger det fortsatt på Tollager til Posten i Oslo for «Sendingen er til tollbehandling for eksport.» Postet pakka 26 november, fikk sms fra Posten 30 november som jeg svarte på samme dag med vedlegg og info. Status er fortsatt den samme, går ikke å ringe dit heller.
Hei. Sending fra dypen, NORGE har ankommet Postens tollager. Om Posten skal tollbehandle sendingen ber vi om at du sender inn følgende:

Handels-/tollfaktura, med spesifisert innhold, antall og verdi over KR. 0..


Dokumentasjon/info kan lastes opp via https://sporing.posten.no eller sendes til LSO Tollager, Pb 500 Alnabru, 0024 Oslo. Svar merkes med sendingsnummer CD

Ved manglende tilbakemelding returneres sendingen 14.12.2020.

Personopplysninger behandles iht. regler for personvern. Mer informasjon se: posten.no/fortolling
693D9564-9ADA-4E72-B2CE-2BFBB28D5CED.jpeg
426F0DF1-EF06-4749-B19E-BAB6F7974976.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Vet ikke hva jeg skal si om Posten eller Posten Tollager på Alnabru, hjulnavet som ble postlagt 26 november ligger fortsatt i Oslo for tollbehandling. Til nå har jeg svart på deres henvendelse etter beste evne totalt fire ganger, siste gangen fikk jeg veiledning og skjema av MC Partner og håper alt er etter boka nå. Ringe Posten kan du glemme med mindre du har ferie og er villig til å belaste telefon abonnementet betydelig. Svarer du på deres henvendelse må du samtykke i belastning på din Vipps konto for kostnader ved fortolling, er det informasjon eller andre ting som mangler evner de ikke å svare eller gi noen form for hjelp. Kjøper du Norgespakke hos Posten med sporing og forsikring og skal sende den til Sverige er det heller ingen hjelp å få selv om alt tilsynelatende er i orden når du har betalt og går derfra. Er det mulig fysisk å hente pakka, har jo bare postboks adresse dit. I følge sms jeg fikk med info skulle hjulnavet vært returnert 14 desember hvis ikke all info var på plass, ingen pakke her. Hadde det ikke vært for pandemien skulle jeg tatt turen og kjørt ned til Habo med hjulnavet. Er litt ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Har forsøkt å få kontakt med Posten i lengre tid uten noe respons etter jeg postet navet som skal til Habo. I går kveld tok jeg en titt innom Posten sin FB side og la igjen melding som jeg fikk svar på i dag. Vedkommende skulle ta kontakt med Alnabru. Har ikke hørt noe etter det men sjekket sporingsnummeret nå.
827636E9-0A43-4231-9CC4-D9FECD6D974B.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Onsdag 3. februar 2021 var hjulnavet mitt i hus hos Wheels & Parts Sweden i Habo, postlagt 26. november 2020 og nå kan endelig bygging av mitt nye 21" forhjul til XL700 starte :twothumbs: Usikker på hva jeg kan gjøre for å få raskere frakt hjem, min første tanke ikke bruke Posten / Bring. Skjetten - Habo i Sverige med en liten pakke med hjulnav nærmere 2,5 måned :-k
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

Touratech har hatt en forskjerm som gir bedre plass til større forhjul som ikke er i salg lengre. Min tanke var å heve original skjermen for å gi bedre klaring til 21 tommer forhjul. Har ikke bestemt meg for hvordan det løses men kappe stålbraketten og sveise inn 10 mm for å gi tilsvarende klaring kan være en løsning ...
92446BA0-79F9-41A0-A887-48BEA464F94D.jpeg
B429DA53-CE59-4359-80E7-756C3688C5F5.jpeg
50AA7DD9-B878-4BFB-9652-710E72F5175A.jpeg
452D160A-48BC-4877-A1A4-76737B3F57AD.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 2063
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Min motorsykkel: 1290SAS KZ900 Z1A900 XL700
Sted: Lillestrøm

Re: Honda XL700VA Transalp logg ...

Legg inn av dypen »

21 tommer forfelg er ferdig og sendes fra Sverige i dag, bare å glede seg :)
80462AAA-8A6B-4EB2-AF67-86282BADB20F.jpeg
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60, Suzuki AC 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900

Svar