Mekhi's bikerlogg

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Hei og takk Kennet (svolp).

Alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker og alltid koselig å se mer av Norge. Ser ut som jeg skal begynne å jobbe litt der oppe nå, så det kan bli moro. Tror jeg må ta med bella på tilhengeren slik at jeg for kjørt litt til i år =P Jeg likte godt den naturen der oppe og har planlagt turen gjennom der til sommeren. Flytter jeg dit så takker jeg for velkomsten, men jeg tviler på at det skjer siden hele min familie og min sønn er her nede på Østlandet.

Salting er alltid et problem, men er man flink til å vaske å stelle med henne så tror jeg hun holder. Med 3 hjul hjelper det på grus og løv, men man skal ikke si aldri meg. Fort gjort at det går galt.

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Gjett hvem som var ute med sykkelen idag! :knegg

Jupp it was me... 7+ grader og litt sol. Kunne ikke motstå. Ble en tur til rygge og hjem igjen. Ca 6 mil.
Var å tittet på de veskene biltema har til mc, men der ut som de ikke passer. Spiller liten rolle nå som jeg har bestilt alt fra Givi. Monokey toppboks, sadel softbags til sidene, tunnel bag til scooter mellom beina og gps bracketen. Da er det bare å vente på varene og få sykkelen til verksted for servicen + montering. Veldig glad gutt her nå! ;e

Noen som har erfaring med softbaggene, tunnel baggen eller gps futuralen til Givi? :-k
Takker for alle tilbake meldinger :prf

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Liten stund siden jeg var på her sist nå. Ikke bra ikke bra.

Nå har jeg blitt en veldig stolt pappa til en liten gutt. HElt utrolig hvor små og skjønne sånne troll egentlig er når du får en selv. Jeg og mor er separert og med det flirer jeg av henne som har søvnløse netter for det har ikke jeg. =P

Gleder meg til sommeren. Nye utstyret til sykkelen har kommet og jeg kvier meg for å ikke gå i garasjen. Men men en tanke roer meg og det er at vi alle venter på varmere tider for å ta en tur ut i det fri.

God kveld fra Mekhi

Brukeravatar
Dexter
Innlegg: 3347
Registrert: 22 des 2009, 18:29
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT
Sted: Kongsberg

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Dexter »

Gratulerer så mye med soppen, bra jobba! :=D> \:D/

NBNB! Ja du slipper søvnløse netter... men... ikke si det da, det er en del av "pakken" og du burde unne barnet å ha minst 1 stk. opplagt forelder til enhver tid... :orefk Jeg har prøvd begge deler :redface

Håper i allefall at du får mye god kvalitetstid med minsten, tida går fort og plutselig er det over :scratch
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Snill Vaffel »

Hadde du en fin tur i dag?? Rundt Hurum? Det var det jeg hilste på over fastsdumpen midt i Åros Sentrum i dag?? Jeg er nesten 100% sikker på at det var deg ja ;e Si i fra neste gang du er i området så blir jeg med på en runde :D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Snill Vaffel skrev:Hadde du en fin tur i dag?? Rundt Hurum? Det var det jeg hilste på over fastsdumpen midt i Åros Sentrum i dag?? Jeg er nesten 100% sikker på at det var deg ja ;e Si i fra neste gang du er i området så blir jeg med på en runde :D
Haha.. Hei du. Stemmer det. Nettopp hentet sykkelen fra service. Testet de nye baggene også så jeg så vel nesten full pakket ut der jeg kjørte tenker jeg. Var en tur nedom campingen for å titte. Beklager for at jeg ikke vinket tilbake men jeg prøvde å blinke med noen lys etter jeg hadde kjørt forbi. Er ofte over på de kantene der om dagen så lenge solen skinner. Vurderer meg en tur på Fredag om du vil bli med.

Brukeravatar
Svolp
Innlegg: 1703
Registrert: 30 okt 2009, 16:53
Motorsykkelen din: kawasaki Versys 650 2008 modell
Sted: Stavanger

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Svolp »

Hei der!

Grattis med den lille :)
Er du kommet godt i gang med sesongen eller?

Kenneth
NÅ: Suzuki mauruder VZ 800 1998 Modell
X : Kawasaki Versys 650 2008 modell
X : Kawasaki ZZR1400 2015 Modell
X : Kawasaki ZZR1400 2009 Modell
X : Suzuki GSF650S 2005 Modell
X : Yamaha Virago 125 2002 Modell

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Svolp skrev:Hei der!

Grattis med den lille :)
Er du kommet godt i gang med sesongen eller?

Kenneth
Takk takk.. =)

Sesongen har hvert igang lenge med Bella. Var nede på Tyrigrava idag. Hmmm.. Er en del reaksjoner med den sykkelen =P

Online
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av AJ »

Mekhi skrev: Sesongen har hvert igang lenge med Bella. Var nede på Tyrigrava idag. Hmmm.. Er en del reaksjoner med den sykkelen =P
:knegg Vil jeg tro, ja...
Var det mye folk på 'Grava? Været var vel ikke det beste i dag...?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

AJ skrev:
Mekhi skrev: Sesongen har hvert igang lenge med Bella. Var nede på Tyrigrava idag. Hmmm.. Er en del reaksjoner med den sykkelen =P
:knegg Vil jeg tro, ja...
Var det mye folk på 'Grava? Været var vel ikke det beste i dag...?

Var ikke fult som om sommeren men det var bra med folk der idag. Solen glimtet til rundt 18 og etter det strømmet det folk til. :prop:

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Snill Vaffel »

Så "Nødblinken" regnet med at du skjønnte at det var meg :thumleft Jepp kan bli med en tur om være holder seg i morgen :D
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Snill Vaffel skrev:Så "Nødblinken" regnet med at du skjønnte at det var meg :thumleft Jepp kan bli med en tur om være holder seg i morgen :D
:prf

Ser det er meldt 12 varme og sol i morgen. Jeg har mulighet etter kl 14 ettersom jeg skal til advokaten kl 13. Og om værmeldingen stemmer skal været holde helt til kl 18.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Globe »

God tur, om det blir noe av...og dere...... :rop glem ikke kameraet ;e

Brukeravatar
Snill Vaffel
Innlegg: 1001
Registrert: 07 nov 2008, 18:11
Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 1000
Sted: Buskerud

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Snill Vaffel »

Mekhi skrev:
Snill Vaffel skrev:Så "Nødblinken" regnet med at du skjønnte at det var meg :thumleft Jepp kan bli med en tur om være holder seg i morgen :D
:prf

Ser det er meldt 12 varme og sol i morgen. Jeg har mulighet etter kl 14 ettersom jeg skal til advokaten kl 13. Og om værmeldingen stemmer skal været holde helt til kl 18.
Det passer sikkert fin jeg har noen ærender som må gjøres med bil på formidaggen i dag så er nok klar ca kl 1400 1430 kamera skal huskes :thumleft
Snill Vaffel

Du har tatt det første skrittet mot visdom, når du har lært å holde munn.

2011 Suzuki GSXR 1000

Brukeravatar
Mekhi
Innlegg: 111
Registrert: 13 nov 2009, 16:43
Motorsykkelen din: Piaggio-MP3-400-2010
Sted: Jorden

Re: Mekhi's bikerlogg

Legg inn av Mekhi »

Da møtes vi på rimi der du vinket til meg 14:30?

Svar