Du har jo allerede eid en flott BMW som du fikk rulla en del kilometer med så du er kjent med hva det er :)
Det att alle kjører hva de vil har jeg full forståelse for og mcsiden.no brukere har en mix av alle merker, gamle som nye i alle prisklasser. Har en rekke ganger i forskjellige tråder her inne ytret min begeistring for såkalte «budget» motorsykler som jeg virkelig har sansen for, noen merker ser det nesten ikke ut som de kan brukes opp. Ja jeg er enig, flotte folk!
Apropos «budget» sykler. Men når det er sagt så virker det ikke som alle forstår att å drifte og serve en gammel motorsykkel koster like mye som å serve å reparere en ny med mindre du gjør jobben sjøl, kjøper alternative deler eller brukt. Du hører ofte kommentarer som … det er bare en gammel sykkel, kan ikke koste på den for jeg får ikke noe igjen for sykkel’n. Det er jo ikke tema, du bruker jo penger på sykkel’n for å bruke den uansett om den er ny eller gammel.
Litt skøy må vi ha og det tåler vi, morro også :)
Nå ble jeg nyskjerrig, dette blir spennende …
Stolt!«Jeg har dog et mål for neste årstreff, og det er å stille med noe mer enn en bruksmaskin.»
Det var dine ord @rolf-arne men jeg legger ikke skjul på att jeg er veldig fornøyd med min 10 år gamle K1600 men det holder ikke med en runde rundt hjørne for å falle pladask. Har kjørt noen tusen kilometer og nå har jeg virkelig sansen men KTM’n er heller ikke glemt som kan håndteres på en helt annen måte vs BMW’n :)
Nyt fortsatt turen og kjør forsiktig