Da har BMW' en også kommet hjem fra vinterlagring, hentet den hos KUS i Mysen i dag. Og jeg må jo bare si at selv om det er 17 år i mellom Tigeren og BMW' en, så er det en fornøyelse å kjøre den. En utrolig bra kjøremaskin BMW laget når de produserte K1200 og K1300 serien. Men jeg må nok også innrømme at jeg og K1200 GT' en snart må skille lag, kroppen begynner å bli alt for stiv og kneledd og hofter henger ikke med lenger. Etter 45 min kjøring, verket høyre kneledd så mye at, jeg var glad for å være framme.
Litt usikker på hva jeg gjør med den, om den får en hedersplassen i stua

Litt usikker på hva fruen sier, men det er jo bare gnål eller støy derifra hele tiden, så jeg merker vell ikke om det blir litt til

Neida hun er veldig grei og særdeles tålmodig, så jeg her vel ikke noe å klage på

Så hvis noen her inne er på jakt etter en slik type sykkel, står det et veldig bra eksemplar her i Sarpsborg.
Fikk 50ksevice på 49500km i fjor, og en full årlig service i år på 50500km, hvor det også ble byttet bremseskiver / klosser framme, da de nærmet seg minimum tykkelse. Har også spandert full vask og polering, før jeg hentet den i dag.
Jeg kjøpte den i 2021 og da viste den 46000 km på telleren, så den får dessverre alt forlite km i løpet av året.
Bare å sende meg en PM, hvis noen ønsker å ta over stafettpinnen

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.