Tore L, sin MC Logg
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Heisan @Tore L !
Kanskje vi skulle kikket nærmere på monteringen av Tutoro kjedesmøreren på Tiger'n din før Sverigeturen?
Kan hende vi fikser dette enkelt og greit ved å møtes på Solbergfoss med verktøy og annet som trengs. Som f.eks. små strips og stripsfester, noe jeg har nok av, i tillegg til lim, som har vist seg å holde i mitt tilfelle.
Hvis vi ikke fikser det ved en slik anledning tar vi det bare senere.
Kanskje vi skulle kikket nærmere på monteringen av Tutoro kjedesmøreren på Tiger'n din før Sverigeturen?
Kan hende vi fikser dette enkelt og greit ved å møtes på Solbergfoss med verktøy og annet som trengs. Som f.eks. små strips og stripsfester, noe jeg har nok av, i tillegg til lim, som har vist seg å holde i mitt tilfelle.
Hvis vi ikke fikser det ved en slik anledning tar vi det bare senere.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Hvis det passer for deg en dag så kan jeg ta turen og komme hjem til deg jeg vettu, hvis ikke så kan jeg ta det med på turen våres også.
Passer det for deg, så kan jeg ta meg en tur, en dag :)
Passer det for deg, så kan jeg ta meg en tur, en dag :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Kanskje det, gitt .
Litt ustabil vær om dagen her vi bor, men klarner opp på fredag iflg. Yr selv om temperaturen fortsatt ser ut til å ikke være helt på høyden...
Men har du tid og lyst så må du gjerne ta turen på fredag ettermiddag.
På formiddagen er jeg i Eidsvoll for dekkbytte og er ikke hjemme igjen før ved sånn ca.13:00 tiden.
Men vi kan også gjerne sysle med dette på svensketuren vår. Trivelig syssel i løpet av en lang lys sommerkveld
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Jada vi kan det, jeg tar det med på turen og så har vi noe å pusle med AJ :)
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Den er god .
Da tar jeg med slike små klipsklammer hvor man trer klips gjennom som festeanordninger til oljeslangen og som limes fast diskrete plasser på svingarmen:
Husk litt verktøy til Tutoroskruene (umbrako) og skruefester på sykkelen. Og limet jeg nevnte i et tidligere innlegg .
Har kikket på noen bilder av sykkelen din og synes det ser ut som en forholdsvis grei jobb å få montert Tutoro på en så diskret måte som mulig.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Da har nok tiden snart kommet for å si farvel til min 07 BMW K1200 GT, for å gi plass til en ny eller pent brukt retro sykkel. Den har vært eksemplarisk mot meg og jeg føler at det blir faktisk litt trist og avslutte forholdet mitt til BMW K serien, men alt har en ende
Triumph Tiger 900GT Pro har kommet på gården og etter 4500km, så tror jeg at dette blir min nye tur kompis noen år framover og jeg føler at vi har fått til en bra greie sammen de 4 mnd vi har kjent hverandre.
Men en sykkel ut, betyr en sykkel inn
Tigeren dekker de fleste områder som jeg bruker sykkelen til, men jeg kunne tenke meg en ny gammel sykkel som ser litt gammel ut, men holder dagens standard når det gjelder vedlike hold, kjøre egenskaper, og holdbarhet. Jeg kunne selvfølgelig kjøpt meg en BSA Golden Flash A10, eller etterfølgeren A65. Nå snaker vi sykler som ble produsert fra rundt 1950 - 1972, 650 motor og rundt 38 Hk. For ikke å snakke om min store kjærlighet Norton Commando 750 eller 850, vi snakker om 58 Hk ( 750 ), og en toppfart på 185 km/t. Jeg må vise et bilde fra en 73 mod 850 Comanndo
Nå prekær vi sykkel - to syl, luftkjølt parallell twin
Vi tåler et bilde til i riktige farger -
Men jeg er nok redd for at det hadde blitt mye skruing pr. kjørte km ( og dele problemer ) i stedet for da og se på en ny gammel sykkel, eller moderne retro om man vil. Jeg skal bruke august og høsten til å sette opp en liste på hva jeg kunne tenke meg å prøvekjøre, teste og til slutt få inn i garasjen i bytte med BMW'en og selskap til Tigeren.
Bruksområde - Søndags kjøring eller rekreasjons kjøring og til beundring i garasjen
Listen blir levende, som betyr at nye kan komme til og falle i fra.
Dere må gjerne kommentere og anbefale etter hvert, og listen ser nok slik pr. nå
- BSA 650 Golden Star 1syl 45 hk
- Royal Enfield Interceptor
- Triumph Speed Twin 900 og 1200
- Triumph Bonneville T100 / T120
- Kawasaki W800 ( Her var siste produksjons år 2020, så ikke sikker jeg finner bra nok eksemplar )
- Moto Guzzi V7 Stone
- Moto Guzzi V7 Special
Triumph Tiger 900GT Pro har kommet på gården og etter 4500km, så tror jeg at dette blir min nye tur kompis noen år framover og jeg føler at vi har fått til en bra greie sammen de 4 mnd vi har kjent hverandre.
Men en sykkel ut, betyr en sykkel inn
Tigeren dekker de fleste områder som jeg bruker sykkelen til, men jeg kunne tenke meg en ny gammel sykkel som ser litt gammel ut, men holder dagens standard når det gjelder vedlike hold, kjøre egenskaper, og holdbarhet. Jeg kunne selvfølgelig kjøpt meg en BSA Golden Flash A10, eller etterfølgeren A65. Nå snaker vi sykler som ble produsert fra rundt 1950 - 1972, 650 motor og rundt 38 Hk. For ikke å snakke om min store kjærlighet Norton Commando 750 eller 850, vi snakker om 58 Hk ( 750 ), og en toppfart på 185 km/t. Jeg må vise et bilde fra en 73 mod 850 Comanndo
Nå prekær vi sykkel - to syl, luftkjølt parallell twin
Vi tåler et bilde til i riktige farger -
Men jeg er nok redd for at det hadde blitt mye skruing pr. kjørte km ( og dele problemer ) i stedet for da og se på en ny gammel sykkel, eller moderne retro om man vil. Jeg skal bruke august og høsten til å sette opp en liste på hva jeg kunne tenke meg å prøvekjøre, teste og til slutt få inn i garasjen i bytte med BMW'en og selskap til Tigeren.
Bruksområde - Søndags kjøring eller rekreasjons kjøring og til beundring i garasjen
Listen blir levende, som betyr at nye kan komme til og falle i fra.
Dere må gjerne kommentere og anbefale etter hvert, og listen ser nok slik pr. nå
- BSA 650 Golden Star 1syl 45 hk
- Royal Enfield Interceptor
- Triumph Speed Twin 900 og 1200
- Triumph Bonneville T100 / T120
- Kawasaki W800 ( Her var siste produksjons år 2020, så ikke sikker jeg finner bra nok eksemplar )
- Moto Guzzi V7 Stone
- Moto Guzzi V7 Special
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Fin liste det der .
Men... Moto Guzzi V7 850 Spesial helt sist? Nei, nei ! Her må listen endres
Legger straks ut noen bilder i turtråden vår for å få deg på rett spor .
Men først; Kawasaki får du som 2024 modell her i landet. Så den lages fortsatt:
Mer info her:
https://www.kawasaki.no/no/products/Mod ... QtYDFFaC1s
Men... Moto Guzzi V7 850 Spesial helt sist? Nei, nei ! Her må listen endres
Legger straks ut noen bilder i turtråden vår for å få deg på rett spor .
Men først; Kawasaki får du som 2024 modell her i landet. Så den lages fortsatt:
Mer info her:
https://www.kawasaki.no/no/products/Mod ... QtYDFFaC1s
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Bjerknez
- Innlegg: 24293
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Speed Twin 1200 hvis jeg fikk velge fra den listen din vertfall :)
Det blir mest trolig min neste sykkel :)
Det blir mest trolig min neste sykkel :)
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Denne !. Men den er vel ikke å få tak i her i landet...
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Rekkefølgen er ikke i prioritert rekkefølge, og gledlig at W800 er fortsatt i produksjon. På Wikipedia står det 2019- 2020, men hvis jeg leser litt i artikkelen å står det at produksjonene startet opp igjen fra 2019 og ikke noen om at de sluttet i 2020.AJ skrev: ↑11 aug 2024, 15:36 Fin liste det der .
Men... Moto Guzzi V7 850 Spesial helt sist? Nei, nei ! Her må listen endres
Legger straks ut noen bilder i turtråden vår for å få deg på rett spor .
Men først; Kawasaki får du som 2024 modell her i landet. Så den lages fortsatt:
Mer info her:
https://www.kawasaki.no/no/products/Mod ... QtYDFFaC1s
W800 er jo basert på kopi av BSA A7, som ble lansert i 1946 og Birmingham Small Arms står nærme mitt hjerte.
Gledelig også at Leeres er forhandler av BSA og W800, så turen går ditt i morgen
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Ikke umulig at den også skal inn i min garasje, var hos AGM på lørdag og har gjort noen avtaler - så får vi se hva det blir til
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
- Bjerknez
- Innlegg: 24293
- Registrert: 06 aug 2013, 00:59
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Bosted: Fredrikstad
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Tøft
Jeg synes Speed Twin 1200 er en fantastisk sykkel både utseendemessig og ellers. Ja, jeg har prøvekjlrt den.
Kwasakien på bildet over er også veldig fin å se på, men den blir for klassisk for min del. Akkurat som V7. Jeg vil ikke ha noe som er FOR klassisk.
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Her skjer det noe skjønner jeg @Tore L Blir spennende å se hvilke valg du tar, lykke til
dypen "You can never escape the FOG (Fast Old Guys)" "Min MC Logg her"
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2, BMW R 1250 GS Adventure, Kawasaki GPX750R F1
- Tore L
- Innlegg: 1015
- Registrert: 08 jul 2014, 12:25
- Motorsykkelen din: 24 BSA GoldStar 650 -24 Triumph Tiger 900 GT Pro
- Bosted: Sarpsborg ( Er fra Fredrikstad)
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Ja det skjer noe vettu, 7 år 4 stk BMW er snart historie for denne gangen.
Dette blir til fordel for en mer klassisk mc type, så for jeg teste og prøvekjøre litt og se hva det blir til
Tore Ludvigsen
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
x - 75 Kawasaki Z 900 - LS 4371
x - 81 Kawasaki Z 650 SR - YU 4225
x - 85 Suzuki GS 650 Katana - ZK 5773
x - 97 Yamaha XJ 900 Diversjon - BP 7238
x - 06 BMW K1200 GT - BH 4697
x - 10 BMW K1300 GT - KP 8260
x - 18 BMW R1200 GS - CU 7348
x - 07 BMW K1200 GT - LV 6118
-
OnlineAJ
- Administrator
- Innlegg: 39241
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Meg og min BMW K 1200 GT
Dette blir det spennende å følge med på, Tore.
Tror du ender opp med nok en Triumph, men skulle ønske du tok sjansen på en Royal Enfield 650 .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering