Ja takk, jeg skrev kontrakt forrige uke . Fikk en mail om at han hadde 4 stk. 2 var solgt og 1 holdt av ut dagen(eikefelg). Så da slo jeg til..AJ skrev: ↑07 apr 2024, 11:24 Trivelig innlegg, hyggelig lesning
Ikke minst det du skriver om forumet.
Artig å lese dine betraktninger og erfaringer med teltovernattinger også. Undervurdert av altfor mange, etter min mening.
Med godt telt og minst like viktig, godt liggeunderlag og sovepose, blir slik overnatting nesten rene "luksusen" .
Ellers kan vi gratulere med ny KTM 390, om jeg forstår siste avsnitt i innlegget korrekt?
I så fall har du mye MC-moro i vente !
Les gjerne om mine 390 erfaringer fra dette innlegget og videre framover i tråden: viewtopic.php?p=400115#p400115
I mitt eie i nesten to hele sesonger. Hadde ingenting å klage på. Var nesten som å oppdage motorsykkelkjøring på nytt.
Utrolig morsom sykkel! Og som helt klart går veldig bra også.
Hadde quickshifter på min, noen som gjorde den ekstra morsom å kjøre.
Ja man må nesten få skryte litt når man kan. Det er viktig å holde "forum-ånden" vedlike. MCsiden leses 90% med vanlig pc å skjerm. samt et tastatur å skrive på. Kjerringa lurte fælt i går kveld på hva jeg skrev Hørte tastene knitre (det var når jeg skrev forrige inlegg)...Har Tapatalk også, men ikke like lett å ha oversikt der inne syns jeg, men skal prøve det litt mer i sommer.
For å være helt ærlig med deg @AJ, så var det dine meninger og erfaringer med duke`n som fikk meg til å bestemme meg. Jeg har for vane å stole på folk som kan det mer en meg, så du har overbevist meg. Er den ikke morro neste år så er det helt sikkert en kurant sykkel å bli kvitt.
Det du sier med å oppdage mc kjøring på nytt er det som betyr noe for meg. Vil starte litt på "scratch" igjen..
Quickshifter er med