skrotmekk-utgått/avsluttet

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

gynekologkondom... :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: skrotmekk.

Legg inn av Globe »

:lol :rofl: :rofl:

Gammelgutt

Re: skrotmekk.

Legg inn av Gammelgutt »

Globe skrev:Hmmmm...om du ser dette som en kondom Gammelgutt....da er jeg redd noen har lurt deg GRUNDIG tidligere i livet :-)
Kanskje det er litt dårlig hukommelse her, men det er så mange år siden sist, har slått høgger`n med mange år.

Brukeravatar
Globe
Innlegg: 4957
Registrert: 22 aug 2009, 10:14
Motorsykkelen din: Yamaha R1
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: skrotmekk.

Legg inn av Globe »

:lol :thumleft

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

I dag fikk jeg fornemmelser mot vår..
kjørte dieselcontaineren ut av snøhula si,og spant opp hele oppkjørselen for å få den opp i gårdsplassen igjen..
fant da ut at jeg har fått en såla på nesten 20cm der traktoren har freset inn i oppkjørselen gitt. :8-[
men det ser ut som det blir årets første tur med diselcontaineren til Porsgrunn på lørdag.
nå er det under 2 uker igjen av levetiden til byggskum atoyot`en. like greit for nå lekker den kroppsvesker som en sil snart.:mrgreen
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

nå tror jeg at jeg skal ta den helt ut... kjøpe meg hørselværn/propper med høytalere..men det er freske priser-fra 3000kr og oppover..men kjøper jeg meg scala g4 så må jeg fortsatt ha ørepropper pga støy..så jeg tror jeg driter i det og kobler tlf/walkman med kabel så slipper jeg å grille huet med blåtann komunikasjon hele tiden med musikk. :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Hmmmm... tror jeg må investere i nye calipere på containerbrakka gitt...luktet svidd og det freset når jeg spyttet på felgen...
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Re: skrotmekk.

Legg inn av Pollti »

Q4 virker bra den men er litt plundrete å sette opp mot Q2. Lydkvaliteten er ganske bra når en kjører 4T, litt værre på Donnaen som støyer betraktelig mye mere. Forløbig har jeg bare prøvd Q4 i max 70km/t og da var det null problemer med den lydmessig. Q4 kan også kommunisere med Schubert komm.

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Hadde tenkt å handle G4 sett til hjelmen (C3) men tror jeg venter litt til flere har prøvd den "orginal kraven"til hjelmen for jeg synes det virker litt trangt foran kjeften til mikrofon-mulig jeg er litt lang i trynet.. :-J
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

Hatt en litt artig samtale med kjøretøyansvarlig på biltilsynet angående støy på motorsykkel.
kravene på sykler fra før 1990 er faktisk bare at de ikke skal utvikle unødvendig støy-ikke et eneste DB krav.
dette er da en subjektiv bedømmelse. :-k :scratch :dontknow
etter 1990 er kravet 82 DB over 175ccm ,fra 1995 har kravene blitt skjerpet ytterligere.
støykravene kom i 1971 og fra 1972 kom det krav om at lyddempingen skulle kunne settes ut av funksjon i fart. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
hansraymond
Innlegg: 628
Registrert: 04 nov 2008, 09:29
Motorsykkelen din: 88-HD 66-BSA 85-VF1000 84-vf750s
Sted: Skedsmokorset
Kontakt:

Re: skrotmekk.

Legg inn av hansraymond »

mekkern skrev:Hatt en litt artig samtale med kjøretøyansvarlig på biltilsynet angående støy på motorsykkel.
kravene på sykler fra før 1990 er faktisk bare at de ikke skal utvikle unødvendig støy-ikke et eneste DB krav.
dette er da en subjektiv bedømmelse. :-k :scratch :dontknow
etter 1990 er kravet 82 DB over 175ccm ,fra 1995 har kravene blitt skjerpet ytterligere.
støykravene kom i 1971 og fra 1972 kom det krav om at lyddempingen skulle kunne settes ut av funksjon i fart. :lol
ALTSÅ: HIV POTTA TIL HELSIKE I FART,! :prop: :prop:
Hans Raymond ;-)
Live to Ride Ride to Live!

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: skrotmekk.

Legg inn av Duville »

mekkern skrev:Hadde tenkt å handle G4 sett til hjelmen (C3) men tror jeg venter litt til flere har prøvd den "orginal kraven"til hjelmen for jeg synes det virker litt trangt foran kjeften til mikrofon-mulig jeg er litt lang i trynet.. :-J
Det er ikke noe problem med plass på mitt oppsett - jeg kunne ikke ha mikrofon foran på min gamle hjelm - på grunn av plassmangel ---

(jeg har C3 og G4 installert....

mekkern
Innlegg: 7575
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: skrotmekk.

Legg inn av mekkern »

"orginal shuberth" krave eller "vanlig" G4?
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Svar