Skinnvest! Sexy eller Harry?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Menalux
Innlegg: 91
Registrert: 09 mai 2012, 12:54
Motorsykkelen din: KTM-Duke 690 , 2013.
Sted: Lørenskog

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Menalux »

En smule harry etter min mening. Og menn i mega trange skinndresser, så halve utstyret blir klemt oppover eller synes noe helt for jæv..og de får en mega høy skjæring etc, Veldig usexy. :[-X
Medlem Just Girls MC.

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

Kæn e' nå han der Harry som alle snakke om??
Virke som alle kjenner han, (meget nært i slekta?) men ingen vil liksom vedkjenn sæ han...
Kår gæle har'n gjort for å bli behandla sånn..????
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Carpa »

Det er jo ikke en person man prater om, men en stil. Soss, rocka, harry, klassisk etc er alle bare en betegnelse på forskjellige stilarter
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Brukeravatar
Robin79
Innlegg: 86
Registrert: 11 apr 2013, 21:49
Motorsykkelen din: Suzuki V-Strom 1000 2006 mod
Sted: Frekhaug

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Robin79 »

Jeg har skinnvest, men det er en klubb greie. Velger helst å kjøre uten vest, men på treff etc så er vesten påplass. Føler meg ikke som Harry, jeg kjenner Harry og han er ikke spesiellt kul :P :p

olepeder
Innlegg: 203
Registrert: 19 jul 2012, 04:26
Motorsykkelen din: BMW K1600GT
Sted: Levanger

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av olepeder »

Carpa skrev:Det er jo ikke en person man prater om, men en stil. Soss, rocka, harry, klassisk etc er alle bare en betegnelse på forskjellige stilarter
Ironi kanskje.........

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

olepeder skrev:
Carpa skrev:Det er jo ikke en person man prater om, men en stil. Soss, rocka, harry, klassisk etc er alle bare en betegnelse på forskjellige stilarter
Ironi kanskje.........
Kæm er Ironi da?? :lol :lol

Ja var selvfølgelig ironisk ment!

Men er noe ganske irriterende med dette "Harryuttrykket" Føler mest av alt at harry blir brukt som ett nedlatende utrykk av folk som er opptatt av å føle seg bedre, en de de liker å se på som "Harry".

Hele uttrykket er en stor stygg uting syns æ.

Men så er æ sikkert veldig harry sjøl og da, og fullstendig uinteressert i moter, går i det æ trives i mens moter og det som er "trendy" og som "alle" bare "mååå gjøre" kommer og går.....
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn. Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
Carpa
Innlegg: 4918
Registrert: 20 aug 2012, 11:49
Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
Sted: Røyken

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Carpa »

MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn. Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.
Det var det jeg hadde en mistanke om, men jeg synes du oppfatter det litt feil. Det er på ingen måte nedlatende fra min side. Jeg kan nok være litt harry sjøl jeg

Tone Damli Aaberget er også harry, i følge norske moteeksperter :D
Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)

Don't play stupid with me.... I'm better at it

[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]

2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Duville »

MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn.

Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.


HM, KAN den siste raketten snu og eksplodere midt i fleisen på avsender, tro------. Ikke for å være kranglevoren men..

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

Duville skrev:
MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn.

Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.


HM, KAN den siste raketten snu og eksplodere midt i fleisen på avsender, tro------. Ikke for å være kranglevoren men..
Ser hva du mener, men trur ikke æ begynner å like folk som er nedlatende og bedrevitere av den grunn.

Bortsett fra når æ får gleden av å være med på "Besserwisser-runde" på treff da, men det handler om å se på sykklene fra ett litt anna perspektiv, og kanskje gjøre litt narr av noens løsninger, men på en ironisk og godmodig måte :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

Carpa skrev:
MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn. Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.
Det var det jeg hadde en mistanke om, men jeg synes du oppfatter det litt feil. Det er på ingen måte nedlatende fra min side. Jeg kan nok være litt harry sjøl jeg

Tone Damli Aaberget er også harry, i følge norske moteeksperter :D
Var ikke retta så mye mot dæ personlig heller, mere mot hva uttrykket har begynt å representere sånn æ føler det.

Dar ikke fått inntrykk av at du er nedlatende heller.
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av kjellv »

Ka tid bynte Harry å gå i skinnvest da? Trudde ikke han hadde annet enn grilldress jeg... :scratch

Rottenikken
Innlegg: 924
Registrert: 25 feb 2010, 16:16
Motorsykkelen din: Yamaha
Sted: I svingen, ellers i Drammen

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Rottenikken »

Kanskje noen som husker "Ukens Plumbo" fra Drammen Harry TV med Falsk/Mathiesen?
Mye bra derfra.
Veien er viktigere enn målet.

Duville
Innlegg: 2136
Registrert: 06 jan 2010, 22:19
Motorsykkelen din: Honda --700-

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av Duville »

MaxTron skrev:
Duville skrev:
MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn.

Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.


HM, KAN den siste raketten snu og eksplodere midt i fleisen på avsender, tro------. Ikke for å være kranglevoren men..
Ser hva du mener, men trur ikke æ begynner å like folk som er nedlatende og bedrevitere av den grunn.

Bortsett fra når æ får gleden av å være med på "Besserwisser-runde" på treff da, men det handler om å se på sykklene fra ett litt anna perspektiv, og kanskje gjøre litt narr av noens løsninger, men på en ironisk og godmodig måte :thumleft

Du mener mao sånn generelt så skal man godta og akseptere folk slik de er men det finnes likevel en grense ett sted. Hvis det er sånn så er jeg i grunnen ganske enig..... :)

Brukeravatar
MaxTron
Innlegg: 2543
Registrert: 04 jan 2011, 22:31
Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
Sted: Nordmøre
Kontakt:

Re: Skinnvest! Sexy eller Harry?

Legg inn av MaxTron »

Duville skrev:
MaxTron skrev:
Duville skrev:
MaxTron skrev:... Eller for å si det på en helt anna måte; Æ syns at de som går å slenger rundt seg med "Harrystempel" er folk som æ IKKE kommer til å bli godvenner med for å si det sånn.

Folk som ikke er i stand til å godta folk som de er og la folk være som de er, og vil være, er ikke mye å samle på.


HM, KAN den siste raketten snu og eksplodere midt i fleisen på avsender, tro------. Ikke for å være kranglevoren men..
Ser hva du mener, men trur ikke æ begynner å like folk som er nedlatende og bedrevitere av den grunn.

Bortsett fra når æ får gleden av å være med på "Besserwisser-runde" på treff da, men det handler om å se på sykklene fra ett litt anna perspektiv, og kanskje gjøre litt narr av noens løsninger, men på en ironisk og godmodig måte :thumleft

Du mener mao sånn generelt så skal man godta og akseptere folk slik de er men det finnes likevel en grense ett sted. Hvis det er sånn så er jeg i grunnen ganske enig..... :)
Kardemommeloven er jo veldig fin :thumleft
karosseri er for biler!
[album]1363[/album]'86 VMX12[album]1328[/album]'09 VMX17[album]1342[/album]'78 XS650[album]3864[/album]'97 TZR125[album]1362[/album]Gizmo the Infernal Vmax Dog!!

Svar