Julehilsen 2011 fra oss her i MCsiden.no!

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37830
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Julehilsen 2011 fra oss her i MCsiden.no!

Legg inn av AJ »

Heisan folkens og riktig GOD JUL til dere alle!!

I år spurte vi Tage i Toscana om han ville skrive en hilsen på vegne av MCsiden.no. Det takket han ja til, noe vi er svært glade for :-)
Hilsenen er sendt som felles-mail til alle brukerne, men vi legger den også gjerne ut her på forumet også.

Og med julehilsen fra tagesk ønsker vi nok en gang GOD JUL til alle aktive MCsiden.no medlemmer der ute \:D/
Bilde Bilde Bilde Bilde Bilde

Julehilsen 2011 fra MCsiden.no.

Når man surfer for mye rundt på Internett, da er det lett at grensen mellom "venner" og venner viskes ut. Internett er stort og, som kjent, "On the Internet, nobody knows you're a dog".
Fremdeles høres "jeg har mange venner på Internett" litt sært ut. Likevel er det noe eget med mine "venner" på Internett.

De har nemlig en egen evne til å bli virkelige. Før jeg vet ordet av det sitter det en fyr på andre siden av middagsbordet.
En som tidligere bare var et navn på MCsiden. Som underholder oss med gode historier.
Mens jeg serverer mat og vin blir vi venner også på den andre måten. Den gammeldagse måten.
Det slår sjelden feil.

Men livet er ikke bare MC.
Mange vil holde seg hjemme og ikke kjøre sykkel hverken første eller andre juledag. Derfor er det på sin plass å ønske en god jul til alle de som feirer det.
Når julen så er overstått og et glass Prosecco er tømt ned mens rakettene smalt, da er det tid for å begynne å tenke på det nye året.

Jeg sender de beste ønsker, og håper at 2012 blir det beste året noen sinne for alle jeg "kjenner" her på MCsiden.
Vi som har sesong også mens ribben står i ovnen, vi har et særlig ansvar for å pleie PMS hos alle dem som ikke har det.

Og her kommer det med vennene: Kanskje er det slik at om jeg forsterker alles PMS med stadige rapporter fra en evigvarende sesong, da kan det føre til at flere begir seg ut i Europa.
Flere "venner" som kan bli til venner.
Det er mitt beskjedne ønske for det nye året: Å bli venn med enda flere av mine "venner" på MCsiden.

Så når alt er drukket og spist, gavene er åpnet uten at noen fant en BMW R1200GS Adventure under treet, da treffes vi igjen på MCsiden.no og forbereder neste sesong.

Vennlig hilsen fra
tagesk (MCsiden.no medlem siden 5. nov. 2008, Toscana, Italia)
[TaSK]


Din egen julehilsen til oss andre her på MCsiden.no tar vi mer enn gjerne i mot i denne tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=12&t=449" onclick="window.open(this.href);return false;

Med alle gode ønsker om en rolig og fredelig jul fra oss i MCsiden.no
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Låst