Hva gjør du akkurat nå?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
mekkern
Innlegg: 7541
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av mekkern »

6 grader og yr over valdresflya.
Drittværet følger oppover mot Averøy virker det som.
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ErikW
Innlegg: 684
Registrert: 17 des 2019, 13:19
Motorsykkelen din: BMW R1200GS - Yamaha BT1100 Bulldog + Div. Tempo
Sted: Skien

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av ErikW »

mekkern skrev: 28 jun 2022, 12:51 6 grader og yr over valdresflya.
Drittværet følger oppover mot Averøy virker det som.
Skal over Valdresflya og overnanning på Vågåmo camping imorgen. Jag tar med Østlandet fine og varme vær. 23 grader her nå :twothumbs:

Proffnoob
Innlegg: 17
Registrert: 13 mai 2021, 01:54
Motorsykkelen din: Ingen ennå

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Proffnoob »

Tenker på Ducati 1299 Superleggera. Har noen en pent brukt til ikke for stiv pris?

Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av haakeik »

Reise til Molde på søndag med overnatting i Folldal. Sitter nå og planlegger ruten opp til Folldal. Vet ikke helt om jeg skal ta Grimsdalen på vei opp eller starte med den på mandags morgen. Uansett skal jeg kjøre Oppdal-Sunndalsøra-Aursjøvegen til Molde.

På tilbaketuren blir det Trollstigen og Geiranger, men ellers er jeg i tankeboksen. Kona og ungene kjører bil, så jeg står ganske fritt til å velge veien ned til Haglebu der vi har leid hytte. Har nettopp kjørt Randsverk-Murudalen-Jotunheimsveien-Beitostølen, og Valdresflya har jeg kjørt mange ganger.
Kanskje Sognefjellet og Tindeveien og så Valdres eller kjøre videre nedover til Aurlandsvangen?
Noen forslag? Tar gjerne litt grusveier.

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av kjellv »

haakeik skrev: 07 jul 2022, 17:21 Reise til Molde på søndag med overnatting i Folldal. Sitter nå og planlegger ruten opp til Folldal. Vet ikke helt om jeg skal ta Grimsdalen på vei opp eller starte med den på mandags morgen. Uansett skal jeg kjøre Oppdal-Sunndalsøra-Aursjøvegen til Molde.

På tilbaketuren blir det Trollstigen og Geiranger, men ellers er jeg i tankeboksen. Kona og ungene kjører bil, så jeg står ganske fritt til å velge veien ned til Haglebu der vi har leid hytte. Har nettopp kjørt Randsverk-Murudalen-Jotunheimsveien-Beitostølen, og Valdresflya har jeg kjørt mange ganger.
Kanskje Sognefjellet og Tindeveien og så Valdres eller kjøre videre nedover til Aurlandsvangen?
Noen forslag? Tar gjerne litt grusveier.
Nei se der, på tur inn i sandkassa vår altså :prf Vi kan ikke akkurat skryte av så gode værmeldinger i dagene framover, men du er velkommen uansett. Du må holde oss lokale orientert når du nærmer deg Håkon, vi må få sjansen til en prat over en kaffekopp når du er på disse trakter :twothumbs:

Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av haakeik »

kjellv skrev: 07 jul 2022, 21:43
haakeik skrev: 07 jul 2022, 17:21 Reise til Molde på søndag med overnatting i Folldal. Sitter nå og planlegger ruten opp til Folldal. Vet ikke helt om jeg skal ta Grimsdalen på vei opp eller starte med den på mandags morgen. Uansett skal jeg kjøre Oppdal-Sunndalsøra-Aursjøvegen til Molde.

På tilbaketuren blir det Trollstigen og Geiranger, men ellers er jeg i tankeboksen. Kona og ungene kjører bil, så jeg står ganske fritt til å velge veien ned til Haglebu der vi har leid hytte. Har nettopp kjørt Randsverk-Murudalen-Jotunheimsveien-Beitostølen, og Valdresflya har jeg kjørt mange ganger.
Kanskje Sognefjellet og Tindeveien og så Valdres eller kjøre videre nedover til Aurlandsvangen?
Noen forslag? Tar gjerne litt grusveier.
Nei se der, på tur inn i sandkassa vår altså :prf Vi kan ikke akkurat skryte av så gode værmeldinger i dagene framover, men du er velkommen uansett. Du må holde oss lokale orientert når du nærmer deg Håkon, vi må få sjansen til en prat over en kaffekopp når du er på disse trakter :twothumbs:
Det er ikke umulig at jeg stikker innom jobben din på mandag, siden jeg kjører forbi der uansett :vs Skal bare være i Molde til onsdag, så bærer det sørover igjen.

Cato81
Innlegg: 5
Registrert: 01 jul 2022, 14:47
Motorsykkelen din: Yamaha Fz8 2015

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Cato81 »

Hei :)

For min del har jeg fullført oppkjøringen på Risløkka idag. Har vært inne her en liten stund. Men ikke fått skrevet så mye på dette forumet enda.
Første Jomfruturen gikk fra Haugenstua , Lørenskog , Lillestrøm , Gjerdrum. En liten kosetur på 6 mil.

Startet på lappen i mai mnd. Og hadde oppkjøring i dag.
Motorsykkel har jeg også kjøpt inn. Kjøpte en Yamaha Fz8 2015 som en førstegangsykkel. Nok av krefter for en uerfaren sjåfør. Så i morgen blir det ut igjen. Så lenge regnet holder seg unna. Ha en fin kveld godtfolk.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.

Jajo82
Innlegg: 326
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Sted: Sarpsborg

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Jajo82 »

Cato81 skrev: 08 jul 2022, 17:35 Hei :)

For min del har jeg fullført oppkjøringen på Risløkka idag. Har vært inne her en liten stund. Men ikke fått skrevet så mye på dette forumet enda.
Første Jomfruturen gikk fra Haugenstua , Lørenskog , Lillestrøm , Gjerdrum. En liten kosetur på 6 mil.

Startet på lappen i mai mnd. Og hadde oppkjøring i dag.
Motorsykkel har jeg også kjøpt inn. Kjøpte en Yamaha Fz8 2015 som en førstegangsykkel. Nok av krefter for en uerfaren sjåfør. Så i morgen blir det ut igjen. Så lenge regnet holder seg unna. Ha en fin kveld godtfolk.
Gratulerer med lappen og sykkel. Kjør vakkert🏍

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av AJ »

Cato81 skrev: 08 jul 2022, 17:35 Hei :)

For min del har jeg fullført oppkjøringen på Risløkka idag. Har vært inne her en liten stund. Men ikke fått skrevet så mye på dette forumet enda.
Første Jomfruturen gikk fra Haugenstua , Lørenskog , Lillestrøm , Gjerdrum. En liten kosetur på 6 mil.

Startet på lappen i mai mnd. Og hadde oppkjøring i dag.
Motorsykkel har jeg også kjøpt inn. Kjøpte en Yamaha Fz8 2015 som en førstegangsykkel. Nok av krefter for en uerfaren sjåfør. Så i morgen blir det ut igjen. Så lenge regnet holder seg unna. Ha en fin kveld godtfolk.
Det var kjapt fort gjort I løpet av en drøy måned :crazy: .

Gratis med lappen og sykkel :vs !
Så nå er det bare å hive seg ut på "dypt vann" her på forumet
:knegg .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Fsva
Innlegg: 779
Registrert: 09 okt 2014, 17:29
Motorsykkelen din: Triumph Street Triple 675 2015
Sted: Eidsvoll/Fredrikstad

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Fsva »

Jeg ligger i teltet mitt på en campingplass i en sjarmerende liten by med navnet Berwick (rett nord for Lindisfarne). Spiser snacks, drikker noe kaldt og slapper av etter en lang dag på sykkelen.

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Jompa »

Sitter på en uteplass og "feirer" at HDen ble solgt i ettermiddag.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22747
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Bjerknez »

Jompa skrev: 09 jul 2022, 02:00 Sitter på en uteplass og "feirer" at HDen ble solgt i ettermiddag.
Solgte du den allikevel?

Synes du skrev nettopp at du ville beholde den?

Brukeravatar
rolf-arne
Innlegg: 2137
Registrert: 20 aug 2018, 20:28
Motorsykkelen din: Pan European 1100 -1995, CBX 1000
Sted: Nordvågen,Nordkapp
Kontakt:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av rolf-arne »

Jompa skrev:Sitter på en uteplass og "feirer" at HDen ble solgt i ettermiddag.
Da vet vi at der finnes en lykkelig kjøper en plass.

Sent fra min SM-A715F via Tapatalk

Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..

Brukeravatar
dypen
Innlegg: 5105
Registrert: 28 mai 2018, 20:55
Motorsykkelen din: K1600GT
Sted: Lillestrøm

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av dypen »

Jompa skrev: 09 jul 2022, 02:00 Sitter på en uteplass og "feirer" at HDen ble solgt i ettermiddag.
Har du bestemt deg for å selge Jompa, ja da er er det helt innafor å være fornøyd etter salget :twothumbs:
dypen :thumleft
Tempo Swing 150, Monark Maraton ILO Piano 50, Tempo Comet 60 +++ Suzuki AS 50, Yamaha LS2 100 første, Yamaha LS2 100 andre, Yamaha RS 100, Kawasaki Mach III H1 500, Honda CB750 Four K2, Kawasaki Z1000, Yamaha XT500, Baotian BT50QT, Chang Jiang 750 M1S sidevogn, Honda CB500X, KTM 1050 Adventure, Yamaha YZF-R1 5JJ, KTM 1290 Super Adventure S, Honda XL700VA Transalp, Kawasaki KZ900-A4, Kawasaki Z1A 900, BMW K1600GT, Yamaha XS500D 1H2

Jajo82
Innlegg: 326
Registrert: 11 nov 2016, 19:53
Motorsykkelen din: Triumph tiger 1200 rally pro 2022
Sted: Sarpsborg

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Legg inn av Jajo82 »

Sitter på hotell geilo, liten helge mc tur med madammen😎

Svar