Uflaks?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
fireman
Innlegg: 451
Registrert: 14 jun 2004, 17:41
Motorsykkelen din: Kawa ER5
Sted: Kristiansand
Kontakt:

Uflaks?

Legg inn av fireman »

To slitne bikere kjørte inn på en øde bensinstasjon for å fylle bensin, de hadde nemlig hørt rykter om at det var mulig å vinne en spesiell premie for dem som fylte full tank.

Da de gikk inn for å betale spurte de mannen bak disken hva premien var? -"Dere får gratis sex" sa mannen. -"Hvordan kan vi delta" sa den ene ivrig. -"Jeg tenker på et tall mellom 1 og 10, gjett hvilket?" sa mannen. -"7" sa den forventningsfulle bikeren, -"dessverre, jeg tenkte på tallet 8" sa mannen bak disken.

Neste uke kom de samme karene tilbake, fylte opp tanken og gikk inn for å betale. -"Er det konkurranse enda?" sa den andre bikeren som nå gjerne ville prøve seg. -"Javisst" sa karen bak disken. -"Jeg tenker på et tall mellom 1 og 10, gjett hvilket?" sa mannen. -"2" sa bikeren. -"Beklager, jeg tenkte nok på 3 denne gangen" svarte mannen.

Da de gikk ut sa den ene bikeren snurt til den andre: -"Jeg har en følelse at det er noe muffens med denne konkurransen". -"Ikke tale om", svarte den andre straks, -"min kone vant nemlig 2 ganger i forrige uke".
Hvis du ikke er fornøyd med det du har,
ville ikke hele verden, om du eide den,
kunne gjøre deg lykkelig.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

En Nordlænning skulle kjøpe seg stor mc, og ringte inn en bestilling i en av hovedstadens mange butikker, som handla med motorsykkler.
Etter en tid var sykkelen klar for levering, og Nordlændingen bestemte seg for å hente den selv.

Heiv sæ på flyet og reiste søriønna leia.
Væll framme fikk han utlevert nyervervelsen og en enkel orienterig om de viktigste fungsjonene. Selgeren ga han en vaselin-boks, og forklarte at den måtte han bruke hvis det begynte å regne. Smøre inn salen så den ikke trakk vann.

Nordlæningen la av gåre, og etter to, tre timer begynte det å nærme seg kvelden. Han søkte ly på en gård et stykke oppe i Østerdalen.
Der fikk tildelt et rom og en god seng for natten.

Etter en stund kom bonden opp og lurte på om han ville ha kveldsmat, og det takket han ja til.

Da de skulle til å spise, sa bonden at de hadde en regel i huset, som de brukte ved matbordet.
"Det var ikke lov å prate ved matbordet" og den som gjorde det, måtte ta oppvasken.
Nordlænningen så bort på oppvaskbenken, og så den største oppvasken han noen sinne hadde sett. Det hadde ikke vært vasket opp på flere uker.
Så her var det best å holde kjeft

Etter en stund tenkte nordlænningen, at det hadde vært moro å få bonden til å snakke, så han kunne ta oppvasken sin sjøl.
Han spratt opp, tok tak i kjærringa til bonden. Bøyde ho over en ledig plass på oppvaskbenken og tok ho bakfra.
Nordlænningen så på bonden, men han kikket bare så vitt på dem,fnyste og spiste videre.

Etter en stund spratt nordlenningen opp igjen og tok tak i datteren til bonden, heiv ho ned på golvet, reiv av ho buksa, og tok ho, der, på golvet rett forran bonden.
Bonden hadde nå røyst på seg og stod der med halvåpen munn, ildrød i ansiktet, og såg på, men sa ikke et enda ord

Nordlænningen skjønte det ikke var noe håp om å få bonden til å snakke, så han satte seg ned for å spise ferdig.
Mens han satt der, oppdaget han at det var begynt å regne, og kom plutselig på det selgeren hadde fortalt om å smøre inn sete på mc'n.
Nordlænningen spratt opp, og tok fram vasselinboksen....

...da hørte han bonden rope med skrekk i stemmen....

OK OK DU VINNER, JEG TAR OPPVASKEN.....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

En nordlending på oslo tur får p-bot.mens han er og veksler penger til parkometeret. P-vakten, en sikh med turban nekter å gi seg og etter mye diskusjon sier nordlending til slutt. 'Æ håpa fan me at det såret i haue dett aldri gror'
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Norlænning

Legg inn av rogg »

Håy..

...ja det stæmme det, det va samme karn. Han stoppa på karl johann, æ trur det va en onsdag....han sku bære kjøp sæ en såftis... du har hørt om han altså :D
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Nordlænning

Legg inn av rogg »

Håy..
Det var bryggedans i Drøbakk i sommer og en godt beruset nordlænding hadde tatt seg en tur dit, med rikelig innabors pluss en liten på baklomma.
Da trekkspillkara dro opp en vals, sjanglet han ut på brygga på ustødige valseføtter.
Det gikk ikke bedre en at han trødde feil og gikk på tryne i sjøen.
Etter mye om og men kava han seg på land. Søkkvåt og nesten edru etter kaldvannsjokket, gikk nordlændingen bort til orkestret og utbrøt:
-Pokker, gutta! hvordan er det dere spiller?
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Når vi snakker om "uflaks", ta en titt på disse karene her.

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

GSXR skrev:Når vi snakker om "uflaks", ta en titt på disse karene her.
He he, syns de får etter innsatsen :D
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

GSXR

Legg inn av GSXR »

k2fire skrev:
GSXR skrev:Når vi snakker om "uflaks", ta en titt på disse karene her.
He he, syns de får etter innsatsen :D
Må si meg enig der ja. Skikkelig godt gjort å få det til to ganger da, hva er egentlig sjansen for det :wink: :lol:.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Eller var det bare filmtriks?!? :lol:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Brukeravatar
LinnSurion
Innlegg: 94
Registrert: 23 feb 2005, 23:54
Motorsykkelen din: BMW K75

Legg inn av LinnSurion »

Det er jo en reklame for skuddsikre vinduer.

Svar