Hvem er vi? Forummedlemmenes presentasjonstråd.

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

k2fire skrev:Hmmm, jøsses hvor mange ungdommer som er med her :)
Jeg blir 35 år for trettende gang i vinter 8)

Drar mye på treff rundt omkring i landet, når jeg kan..
Elsker å være på veien 8)

Ønsker alle en god og fredelig adventstid :)
k2fire
Av alle her er jeg absolutt den yngste.... Hvis du har vært på treff i år så har du sikkert sett meg der.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
bentebr
Innlegg: 10
Registrert: 01 jan 2005, 20:33
Motorsykkelen din: Din MC her

her er jeg også..

Legg inn av bentebr »

Noen av dere har sikkert lest mine artikler i Bentes MC verden.. :) det er meg.. oG jeg har ikke hatt sertifikatet så veldig lenge, ( 4 år blir det nå) men kjører ca 12000 hvert år.. og det er sååå fantastisk gøy at jeg bare ikke har ord for det..
Til vanlig jobber jeg som terapeut i psykiatrisk poliklinikk og er fra Arendal. Jeg har blitt voksen av alder men er fremdeles barnslig til sinns, og håper jeg ALDRI blir voksen... Jeg har 3 vidunderlige barn i alderen 18, 22 og 24. Min mann har også fått seg lappen nå, fordi han var så lei å sitte hjemme og vente på meg.. Og sitte bakpå ville han så absolutt ikke!!!
Jeg den dessuten den store glede å jobbe sammen med Roy og Ronny- de store guruene her på mcsiden, og det er en like humørfylt og gledelig hver gang.
See you.. hvis det er noen som har forslag til artikler, ta gjerne å kontakt meg på mailadressen.

Godt NYT MC år.. SNAARt.. sola har iallefall snudd..

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Velkommen Bentebr....Nå er det lenge siden jeg har sett noe fra deg. Mitt første stor mc-treff var Norgestreffet i Stjørdal. Fant din artikkel om din gamle Kawa og du som aldri kom fram... Har kost meg mye med dine berettninger kom med flere historier. Er stadig innom og ser etter nye artikler/historier fra dine eventyrlige turer.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
bentebr
Innlegg: 10
Registrert: 01 jan 2005, 20:33
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av bentebr »

Hei rogg!!
Takker så mye for dine positive kommentarer.. det er gøy å høre slikt.. Nå er det jo litt stille da.. men det finnes alltid noe morsomt å skrive om.. f,eks da jeg fikk besøk av noen engelskmenn i høst, og jeg skulle vise dem noen av de vakre stedene i innlandet før fergen skulle gå tilbake til England.. det jeg klarte var selvfølgelig å kjøre feil slik at jeg kom til et gørrkjedlig landskap med mye kvist og kvast.. Du skjønner?? Det gjelder allikevel å finne skjønnheten i det stygge, og vi fant egentlig et vakkert sted langs landeveien.. Og alle var fornøyde..
Men til våren kan alle som har lyst ringe til meg, bare slå på tråden så blir jeg gjerne med på MCturer eller utstillinger eller klubbtreff eller annet MC relatert, og så skriver jeg noen humoristiske ( NB kan også skrive seriøse, alvorlige artikler...) beretninger om det etterpå.. Mitt telefonnummer er 40400718 eller mail meg..
Jeg håper å kunne skrive mange artikler, for det er faktisk ganke gøy.. og håper dere lesere synes det samme.. Hilsen Bente

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

Vel, som yngste hittil får jeg vel skrive litt inn om meg selv jeg da.

Jeg er 18 år, for første gang. Skal til sommeren få bort 1 tallet bak A'en min på førerkortet, synes det er ett litt stygt tall nemlig.

Kjører for tiden en Yamaha Virago XV123, er litt liten og har ikke en ekstrem toppfart for å si det mildt, men behagelig å kjøre, og sitter veldig godt på den.

Drømmer om en "himsnikkra Harley" da jeg blir litt eldre og får litt mer peil på motor og mekanikk. Har kjørt en litt villere 125 ccm en gang før, noe som egentlig ikke er veldig trygt, siden jeg har så korte bein at jeg må legge sykkelen på skrå for å ha beina i bakken i kryss, så det ble med den ene gangen.

Tok lett-lappen da jeg var 16, og klarte å kjøre ut ca. 4 dager etterpå
:oops: Men jeg mener selv at jeg har blitt en mye bedre fører etterpå.
har også møtt den dårligste kundeservicen noensinne på sykkel og motor i elverum, kan lese mer om det under "Skrekk og advarsel" under mc forumet.

Bor i elverum på hedmarken, og er kjæreste med den beste jenta noensinner.

God påske folkens, snart kjøre :D

Brukeravatar
LinnSurion
Innlegg: 94
Registrert: 23 feb 2005, 23:54
Motorsykkelen din: BMW K75

Legg inn av LinnSurion »

Nå føler jeg meg som en liten drittunge :P
Jeg er 15 år (blir 16 i juni) og skal nå etter påska se på en Daelim Daystar VL125. Ordner det sånn at jeg tar oppkjøringa på bursdagen min. Jeg spiller gitar, og har søkt musikk, dans og drama til høsten. Har spilt i band, men slutta pga noen ekstremt tonedøve medlemmer :? Kommer forresten fra Porsgrun, Vessia.

Brukeravatar
k2fire
Innlegg: 62
Registrert: 20 jun 2004, 19:18
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Enebakk
Kontakt:

Legg inn av k2fire »

Hei LinnSurion og velkommen inn :) Det er godt at det rekrutteres ungdom inn her...
Ha en fortreffelig Påske..
:)
XX*SuperBlackbird*XX
http://www.grjotangr.net/

D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Legg inn av D_Demon »

LinnSurion skrev:Nå føler jeg meg som en liten drittunge :P
Jeg er 15 år (blir 16 i juni) og skal nå etter påska se på en Daelim Daystar VL125. Ordner det sånn at jeg tar oppkjøringa på bursdagen min. Jeg spiller gitar, og har søkt musikk, dans og drama til høsten. Har spilt i band, men slutta pga noen ekstremt tonedøve medlemmer :? Kommer forresten fra Porsgrun, Vessia.
Weeee, jeg er ikke yngst:P

electra
Innlegg: 2
Registrert: 01 apr 2005, 06:25
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Stord

Hallaien!

Legg inn av electra »

Ja ,ja... Jeg velger og ikke lyge på alderen. he ,he.... :D

Er en utflyttet Bergenser som har bosatt meg på sumarøya Stord.
Har vært uten sykkel i flere år , men har endelig skaffet meg en ny rokk.
HD Electra Classic 94.
Liten campingvogn med andre ord.

Er samboer med en nyfrelst eksosrype.
Sitter jo bedre her bak ,en i stolen hjemme var det første hun sa når jeg hentet rokken før påske.

Vi skal kjøre til Lofoten i sommer , og gleder oss som unger.

Ligger mye og dupper i båten i løpet av et år , men det kommer nok til og bli mindre slikt nå.

Ellers har vi tre unger til sammen

Og sist: er nettopp passert 40. Huff og huff 8)
Electra

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Re: Hallaien!

Legg inn av NoName »

electra skrev: Vi skal kjøre til Lofoten i sommer , og gleder oss som unger.
Hei og velkommen!
Ja da anbefaler jeg å kjøre kystriksveien. Men du hadde vel ikke tengt å kjøre E6 uansett tenker jeg... :wink:
Bilde

electra
Innlegg: 2
Registrert: 01 apr 2005, 06:25
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Stord

Re: Hallaien!

Legg inn av electra »

NoName skrev:
electra skrev: Vi skal kjøre til Lofoten i sommer , og gleder oss som unger.
Hei og velkommen!
Ja da anbefaler jeg å kjøre kystriksveien. Men du hadde vel ikke tengt å kjøre E6 uansett tenker jeg... :wink:
Nei , vi holder oss absolutt til kysten , med hurtigruten hjem igjen. 8)
Electra

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Hallaien!

Legg inn av rogg »

electra skrev:
NoName skrev:
electra skrev: Vi skal kjøre til Lofoten i sommer , og gleder oss som unger.
Hei og velkommen!
Ja da anbefaler jeg å kjøre kystriksveien. Men du hadde vel ikke tengt å kjøre E6 uansett tenker jeg... :wink:
Nei , vi holder oss absolutt til kysten , med hurtigruten hjem igjen. 8)
Håy..
Kystriksveien er ikke noe dårlig alternativ. Har kjørt den noen ganger og det er bare en naturopplevelse uten sidestykke.
Hvis dere skulle få litt tid, bør dere ta dere tid til å reise med hurtigbåten ut på noen øyer på Helgelandskysten. Kan ikke beskrives...må bare oppleves. Det går også ferger til de forskjellige øyene, så det går å få med sykkelen.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Øya Vega fikk verdensarv status i fjor. Ligger rett utenfor Brønnøysund.
Bilde

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Noen flere som vil skrive litt om seg selv her...? Vi er ganske mange på forumet nå, så kom igjen. Si litt om dere selv.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
ejs
Innlegg: 1635
Registrert: 25 jun 2004, 23:52
Motorsykkelen din: Moto Guzzi California EV 1999 modell
Sted: 4645 Nodeland

Legg inn av ejs »

Hei :lol: :lol: :lol:

Jeg er 47 år ung ,gift og har 2 barn og 1 hund.

Jobber på Kristiansand Jernstøperi

Min store hobby er Motor sykkel og motorsykkel kjøring.

Tar ofte ettermidags turer i distriktet. 10-15 mil.

Har en gammel Suzuki GS1000GLx som er sprek nok.


Einar

Kjør ikke fortere enn at skytsengelen kan følge med!!!!

Svar