Hallo? Jeg er OGSÅ 35! Hehe... men jeg ER 35.
Født og oppvokst i Oslo, og bor nå i barndomshjemmet mitt (nei, mamma og pappa bor andre steder). Jeg jobber som webdesigner, grafisk designer, og driver (pass på: snikreklame)
www.powerdvd.no.
Jeg er single og bruker tiden min til å leke med vennene mine, knotte på laptopen, se en av mine 417 DVD-filmer (nevnte jeg at jeg er hekta på DVD?), eller jeg sitter på jobben og mekker et eller annet for en aller annen kunde. Jo, jeg anmelder DVD-filmer for
www.dvdnett.no. Det tar jo også en del tid.
I 1987 tok jeg førerkort for tung sykkel. Keine peng, og ikke noe miljø rundt meg bidro til at jeg ikke kjøpte egen sykkel før i fjor høst. Jeg hadde da ikke kjørt sykkel siden 1999, og det var med stive lemmer og et stramt blikk jeg satte meg på og kjørte de første turene. :shock:
Jeg kjøpte sykkelen av Best of Bikes i Oslo. Det er en Suzuki SV650S, og jeg er så langt veldig fornøyd. Morten hos BOB har vært en veldig god selger, og ga meg masse informasjon og råd før jeg bestemte meg. Driss og Gjermund i delebutikken er svært veldresserte karer med masse peiling. Dette er bra saker for en syltapp som meg selv.
Sesongen ble veldig kort i fjor - fikk ikke kjørt mer enn 50 mil, eller noe slikt, så det var med synlig skrekk jeg tok frem biken i påsken i år. Jeg planla å ta et par kurs på bane, men jobb og andre avtaler sto i veien - så det ble ikke noe av. Ved utgangen av juni hadde jeg ikke klart å unnagjøre mer enn rundt 400 mil på to hjul (ca. 10 cm på ett

). Det var med livet som innsats at jeg hoppet på Kielfergen i begynnelsen av juli og satte kursen mot sydligere temperaturer - Praha, Østerrike, Sveits, Italia og Frankrike. Det kalles visst lynkurs i svingteknikk :o
To uker senere kunne jeg bare konstantere at jeg var blitt hekta - og mye flinkere til å kjøre motorsykkel.
Neste år er det sydspania som står for tur. Noen som blir med?