Ny landslagssjef i fotball

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Ny landslagssjef i fotball

Legg inn av Relax »

Lagerbäck ..

http://www.aftenposten.no/100Sport/fotb ... 9785b.html


Godt valg!

Jeg er ikke ihuga fotballinteressert på noen måte lenger , men har et øye på det i spennende kamper..
Valget av Lagerbäck gjør det litt mer spennende igjen! :thumleft
Man kan mene mangt om Drillofotball osv, men jeg vil gi fyren an sjanse til å vise om det er håp for Norge også, siden Island og andre fikk gode resultater.
Et bra valg for optimister!! :thumleft
"Do the right thing"

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Ny landslagssjef i fotball

Legg inn av AJ »

Tja...

Dette med landslagssjefer i fotball synes jeg har tatt bortimot fullstendig av.
Ikke nok med at Høgmo går og beholder flermillionlønna uten å gjøre et arbeidsslag i tillegg til den elendige jobben han gjorde med merkelige disponeringer mens han var landslagssjef.
Hans "akademiske" tilnærming til trener - og landslagssefjobben funket helt klart ikke.
Om Lagerbäcks mer jordnære og muligens Drilloinspirerte stil er noe bedre (og mer underholdende... :roll ) gjenstår å se.
Flermillionslønn på denne karen også, utvilsomt. Kanskje ikke direkte beskjeden i sine lønnskrav heller siden han angivelig skal ha takket nei til en 50-milionlønn/år kontrakt i Kina.
Vanvittig, spør du meg...

Og mens millionene flyr ut til fortballtoppene jobber fotfolket i idrettslagene med å gå på døra til folk for å selge dassruller som en del av finansieringen på grasrota...

Nei, ny landslagssjef vil ikke gjøre noen forskjell for meg. Det norske landslaget i fotball greier rett og lett ikke å få meg på banen, for å si det slik. Kjedelige greier hele greia - og helt klart ikke verd millionene det koster å drifte "elendigheten"... Etter min mening

:mk .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6940
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Ny landslagssjef i fotball

Legg inn av kjellv »

Dette har i hvert fall ikke jeg noen som helst mening om..

Fotball gir meg kun flashbacks fra barneskolen, der alle gymtimer og alle friminutt skulle brukes til fotball. Selv vi som ville bruke friminutt og gymtimer til noe inspirerende og moro, ble tvunget til å delta for å fylle begge lag. Hva vi mente om saken hadde ingen betydning, fotball var viktigst uansett.

Slik er det ennå, mer enn 40 år senere. En fotballkamp er blant de viktigste nyhetsinnslagene, både før, under og etter kampen. Alt annet settes til side, dette er jo viktigst. Det må jeg vel fortsatt finne meg i, hva jeg mener om saken betyr jo fortsatt ikke noe. Men det jeg ser er ikke annet enn voksne folk som er flink å leke med ball, og tusenvis av folk som er mer enn villig til å betale for å se på..

:scratch

Svar