En god dag på jobben? Ikke akkurat...

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37764
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

En god dag på jobben? Ikke akkurat...

Legg inn av AJ »

Det hender man ikke framstår akkurat slik man ønsker når man gjerne vil gjøre sitt beste for å vise go'sidene til som profesjonell yrkesutøver.

For egen del var ikke alle gode stjernetegn på samme lag da jeg var ute på en liten ettermiddagsjobb i kveld, hele tre dager etter fredag den 13. ... :overtro

Måtte bare skrive ned hva som skjedde:

"En god dag på jobben…
Jo, takk.
Ikke bare var det kaldt, ja, nærmest litt sånn arktisk kaldt da jeg stakk innom som avtalt for å ta en "Bilen min" prat for bilsidene med [navn utelatt] på Roa om hans "Arctic Trucks" Hilux.
Med hendene og favnen fulle av lese- og kjørebriller, fotoapparat og andre journalistiske hjelpemidler måtte det på et eller annet tidspunkt gå galt.
Som regel gjør det ikke det. Men tre dager etter fredag den 13. må astronomistjernene ha kollidert.
Ikke bare mistet jeg kameraet i betonggulvet på verkstedet. Neida, bildene jeg tok ville ikke lagres på grunn av manglende minnekort!? Ikke rart. Dette hadde jo løsnet i kamerafallet. Og ikke nok med det, som det heter.
Jeg fikk verkstedporten på veg ned over neseroten så blodspruten sto! Nåja, riktig så ille var det ikke. Uansett, noen "krigsskader" må man tåle, fikk jeg lirt ut av meg til Jonas, som sørget for papir å tørke utenpånesblodet med.
Så, neida…
Joda, vi kom i mål med prat og bilder. Og "krigsskaden" gikk fort over. Men… en god dag på jobben? Tja…"

Så...? Hva er din "god dag på jobben" opplevelse med en smule negativt fortegn... ;) ?
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
Stian87
Innlegg: 2038
Registrert: 14 mai 2016, 23:18
Motorsykkelen din: Ducati Diavel 2016
Sted: Ski

Re: En god dag på jobben? Ikke akkurat...

Legg inn av Stian87 »

Hadde en sånn dag i går. Jeg jobber som kontraktsforvalter. Datt på toget, ante fred og ingen fare, plutselig ringer en leverandør meg. Neida da har noen ansatte gått bananas og kjøpt konsulenter i øst og vest. I tillegg prøver leverandøren å selge meg noe jeg veit jeg kan få på
Komplett for 1/3 av prisen. Dagen fortsetter med at en annen leverandør har lurt oss ved å selge oss bokser uten strøm og servere uten minne. Jeg har vært på jobb i fem min og mest lyst til å snu igjen.

Dagen turer videre og sjefen min dukker opp med en beskjed om at samarbeidsetater farer med løgn og fanteri om oss.

Sitter igjen på slutten av dagen uten å ha tatt så mye som en dasspause, men uten å helt kunne forklare hva jeg har brukt tiden min på.
LocaToWeb Profilside
https://locatoweb.com/user/ztian

Ducati Monster 821 2016 (2016 - 2017) --> BMW S1000R 2017 (2017 - 2019) --> Ducati Diavel 2016 (2019--->)

Svar