Leie av Garasjeplass i Oslo

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
Royal
Innlegg: 304
Registrert: 12 mar 2016, 10:00
Motorsykkelen din: Husqvarna 701 Supermoto 2016

Leie av Garasjeplass i Oslo

Legg inn av Royal »

Heisann!

For tiden så har jeg parkert sykkelen min på gata der jeg bor med presenning og skivelås med alarm. Det er muligheten jeg har for tiden.
Det har gått bra helt til nå i morges da jeg så at noen hadde vært bortpå sykkelen. Jeg tenker det kan være lurt å finne en alternativ løsning før noen plukker den med seg.

Er det noen av dere som har, eller kjenner noen som har en ekstra plass i en garasje i Oslo Vest som det er mulig å leie? Det er ikke store greiene som trengs, bare et sted der jeg kan sette sykkelen, legge fra meg kjøredressen og kanskje drive med noe småplukk som å olje kjede.

Send meg en PM hvis du har tips, eller svar i tråden om dere har tips til alternativ.

Honda2004
Innlegg: 51
Registrert: 08 aug 2014, 21:26
Motorsykkelen din: Honda XL 125 Varadero 04

Re: Leie av Garasjeplass i Oslo

Legg inn av Honda2004 »

Det kommer an på hvor du bor på Oslo Vest. Jeg kom over en anonnse, hvor utleier hadde parkeringsplass til leie i garasjeanlegg på Smestad. 50m fra t-banestasjonen. Er ikke verre enn at man legger malerfilt og så litt plast som du kjøper på jernia under sykkelen når du holder på med kjedet, så det burde ikke være noe stress, uansett hvor du leier. Hoffsveien 92 var stedet. Et tips er å sjekke med borettslag. F.eks Holmenkollen, eller Hovseter/Røa. Enkelt og greit: Sjekk finn.no ! Jeg ramla over masse anonnser på utleie av parkeringsplass, når jeg sjekka etter lagerleie og kontorlokale på Oslo Vest.

Brukeravatar
Dansekris
Innlegg: 1246
Registrert: 12 jun 2016, 18:21
Motorsykkelen din: T7
Sted: Oslo

Re: Leie av Garasjeplass i Oslo

Legg inn av Dansekris »

Royal skrev:Heisann!

For tiden så har jeg parkert sykkelen min på gata der jeg bor med presenning og skivelås med alarm. Det er muligheten jeg har for tiden.
Det har gått bra helt til nå i morges da jeg så at noen hadde vært bortpå sykkelen. Jeg tenker det kan være lurt å finne en alternativ løsning før noen plukker den med seg.

Er det noen av dere som har, eller kjenner noen som har en ekstra plass i en garasje i Oslo Vest som det er mulig å leie? Det er ikke store greiene som trengs, bare et sted der jeg kan sette sykkelen, legge fra meg kjøredressen og kanskje drive med noe småplukk som å olje kjede.

Send meg en PM hvis du har tips, eller svar i tråden om dere har tips til alternativ.
Har du trekk til sykkelen? Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, men jeg bruker alltid trekk når jeg parkerer utenfor her. Ser for meg at terskelen er MYE høyere for å tukle med sykkelen når man ikke ser hva som er under trekket.

Brukeravatar
Royal
Innlegg: 304
Registrert: 12 mar 2016, 10:00
Motorsykkelen din: Husqvarna 701 Supermoto 2016

Re: Leie av Garasjeplass i Oslo

Legg inn av Royal »

Honda2004 skrev:Det kommer an på hvor du bor på Oslo Vest. Jeg kom over en anonnse, hvor utleier hadde parkeringsplass til leie i garasjeanlegg på Smestad. 50m fra t-banestasjonen. Er ikke verre enn at man legger malerfilt og så litt plast som du kjøper på jernia under sykkelen når du holder på med kjedet, så det burde ikke være noe stress, uansett hvor du leier. Hoffsveien 92 var stedet. Et tips er å sjekke med borettslag. F.eks Holmenkollen, eller Hovseter/Røa. Enkelt og greit: Sjekk finn.no ! Jeg ramla over masse anonnser på utleie av parkeringsplass, når jeg sjekka etter lagerleie og kontorlokale på Oslo Vest.
Ingen dum tanke. Takk skal du ha for tipset!
Dansekris skrev:
Har du trekk til sykkelen? Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, men jeg bruker alltid trekk når jeg parkerer utenfor her. Ser for meg at terskelen er MYE høyere for å tukle med sykkelen når man ikke ser hva som er under trekket.
Joda, står med trekk. Det er mye mindre interessant å tukle med noe som er under presenning, men i går morgen så så jeg at det var tuklet ganske hardt med likevel.

Seanah83
Innlegg: 37
Registrert: 11 jul 2016, 12:21
Motorsykkelen din: Kawasaki gpz 500s

Re: Leie av Garasjeplass i Oslo

Legg inn av Seanah83 »

Vet det er endel annonser på Finn.no med garasjeplass til leie for noen kroner i måneden.. Kan ta en titt kanskje?

Svar