anbefalte telefoner, smarte

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
mortenolb
Innlegg: 3615
Registrert: 03 mai 2013, 23:02
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Sted: Siggerud

Re: RE: Re: anbefalte telefoner, smarte

Legg inn av mortenolb »

gorbys skrev:
mortenolb skrev:Skjønner ikke hva dere skal med dissa "skal så mye mer til å knuse"-skjermene. Jeg har fortsatt ikke klart å knuse skjermen på en tlf, på tross av at jeg har mista de på asfalt, fliser, ned trapper osv. :P
Har knust 6 skjermer siste 7 månedene, på henholdsvis xperia Z, z1 og z2.
Er visst gorilla glass det og så voldsomt imponert er eg ikkje. Men så klart, dei færreste tåler å bli overkjørt av ei mekanikertralle, spidda av ei skapdør, most av et bilratt og en fløy med skjermen først i betongen.... Kanskje eg skulle være litt meir forsiktig framover Bilde
Haha. Nydelig! Jeg har hatt min Z2 i litt over to år. Den er riktignok knust bak, men det er jo av liten betydning. Har hatt to iPhones, en samsung og Z2, ingen skjermer knust. Har mistet telefoner fra to meter og rett ned i asfalt, ned på betong, med skjermen rett i en alu-list, badegulvet(fliser) og tilogmed kasta den veggimellom(forbanna på x'en :knegg )

Dog: Xperia er kjent for å knuse av seg selv. Noe med temperaturforskjellene som gjør at skjermen kan sprekke opp mens den ligger stille!

Brukeravatar
gorbys
Innlegg: 1150
Registrert: 04 des 2012, 12:12
Motorsykkelen din: Suzuki GS750 E

Re: anbefalte telefoner, smarte

Legg inn av gorbys »

Ja, z2'en min sprakk av seg sjølv for to uker siden mens den låg i lomma. Og hadde en Z som sprakk mens den låg på kjøkkenbenken. Det skal sies at en del av mine tilfeller kunne vert unngått med skjermbeskytter og deksel.
Har forresten liggende et svart bakdeksel til Z2 om du er interessert? Helt nytt. Send en pm i så fall.

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22753
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: anbefalte telefoner, smarte

Legg inn av Bjerknez »

Her er en screenshot jeg tok nettopp angående batteriforbruket på min Samsung S6 Edge:
Bilde

Kristian1995
Innlegg: 92
Registrert: 18 mai 2015, 20:20
Motorsykkelen din: KTM SUPERDUKE 1290R

Re: anbefalte telefoner, smarte

Legg inn av Kristian1995 »

Husk! Det positive med Samsung forhold til Iphone er at du kan bytte batteri om det blir dårlig med tiden med å bare ta av dekselet!
Det kan du ikke med iphone. Der må du skru og knote osv..
Om man trenger ekstra batteri til en samsung er det bare lade opp og ta med et ekstra batteri i lomma og bytta på 5 sec om man skal på lengere tur! :)

Svar