Politi/maktmisbruk - denslags

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av CB9 »

du har rett, til mitt forsvar har jeg hatt ei høne å plukke med politiet. dessverre tyder mye på politiforakt der respekten er borte.
vi får slutte av og sende noen tanker til de som mista ungene sine på utøya. der bare sorgen er igjen

Brukeravatar
gsx750_80
Innlegg: 2212
Registrert: 24 apr 2010, 19:34
Motorsykkelen din: GSX 750 '80, Ninja 250R m.fl.
Sted: Trøndelag
Kontakt:

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av gsx750_80 »

AJ skrev:
CB9 skrev:bare så det er sagt, jeg er ikke noe politihater, men svina gjør meg kvalm. frykt og avsky blandet. så når det er sagt finnes det sikkert to, kanskje tre skikkelige politimenn i landet. så det er ikke sånn at jeg skjærer alle over en kam og er kjempenegativ :thumleft
Uttrykk som "svina gjør meg kvalm" synes jeg alvorlig talt du kan spare deg for her inne på MCsiden.no :[-X !
Finn heller andre nettsteder for likesinnede hvor slike karakteristikker omfavnes, om det er så viktig for deg å stadig gjenta hva du mener er feil med en bestemt og viktig yrkesgruppe.

En annen ting, veldig generøst å anslå at det faktisk finnes kanskje hele tre skikkelig politimenn i landet... :roll

:-)å
Et par ålreite her, kanskje: https://www.youtube.com/watch?v=J1PNPcnffbk
mvh

-gsx750_80

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av simpson »

Men det er ikke tvil om at det også finnes råtne epler i Politiet.
Det har vært en del saker i de siste årene.
Tror nok det alltid har vært det, men først de siste årene at det har kommet fram for oss andre.
Siste grove sak er vel Jensen, men han har ikke blitt dømt for noe enda.

Brukeravatar
Blaamand
Innlegg: 221
Registrert: 30 mai 2015, 12:16
Motorsykkelen din: Husqvarna FE 501 '15 KTM 250 EXC 2t 2015
Sted: Oslo

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av Blaamand »

AJ skrev:@CB9:
Hovedpoenget mitt er at du ikke skal bruke MCsiden.no som kanal for dine karakteristikker av en yrkesgruppe slik du gjorde i innlegget jeg refererte til.
Denslags har vi veldig lav toleranseterskel for. Bare sånn at det er klinkende klart. Anbefaler deg sterkt å ta det til etterretning.

At du mener det kun er to skikkelige politimenn av flere tusen kvinner og menn i politiet her i landet, er egentlig bare komisk... :roll
Enig i at 2-3 stykker er litt i snaueste laget. Hadde man derimot sagt at opp mot 50% av de som er politi kanskje skulle valgt seg et annet yrke så ville jeg nok vært mer tilbøyelig til å være enig.
BRAAAAAP! :mc1

Brukeravatar
Trond C
Innlegg: 29
Registrert: 15 mar 2016, 19:31
Motorsykkelen din: BMW R1200R 2015

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av Trond C »

«Når man setter ut ei fjøslykt i sommernatta, er det mye rart som kommer flaksende» føles treffende nå :-)
Vennlig hilsen Trond
BMW R1200R
Tidligere: Yamaha XS500 ´78, Yamaha XS750 ´77, Suzuki GS1000L ´81, Honda VFR800 ´99, BMW F800ST ´07, BMW R80ST ´83

adivass
Innlegg: 63
Registrert: 18 mar 2013, 14:55
Motorsykkelen din: Yamaha XT600Z Tenere 1988
Sted: Søre sunnmøre

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av adivass »

Ærlig talt, er det galt av politiet å oppfordre til at noen sier ifra om at en mann banker kjerringa si såpass at hu er redd for å si det til noen, i frykt for konsekvensene?
Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av CB9 »

jeg mener det er ille å sende sivile inn for å rekognosere men det er meg da.
takk for freakforum-tipset, det skal jeg sjekke ut.

PetterT
Innlegg: 91
Registrert: 17 apr 2016, 18:29
Motorsykkelen din: Kawasaki GPZ600R. Solgt nå, Gixxer next

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av PetterT »

adivass skrev:Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.
Er vel ingen av oss som ikke har litt grums i melet?

Å være redd for å bli assosiert med noen pga. at de tilfeldigvis kjører motorsykkel, er noe av det dummeste jeg hører.

Det er heller ikke fint av deg å kalle noen for tulling, bare for han setter fingeren på noe som "plager" han. Er sikkert litt tulling, jeg også, for jeg syns han har et par poeng.

Her bør tyttebærpolitiet/ moderator kjenne sin besøkelsestid :[-X
Mr."Talk a'lot but say not much" skriver bok om meg. :buddies:

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av CB9 »

adivass skrev:Ærlig talt, er det galt av politiet å oppfordre til at noen sier ifra om at en mann banker kjerringa si såpass at hu er redd for å si det til noen, i frykt for konsekvensene?
Jeg føler meg rimelig sikker på at du ikke har bare rent mel i posen, da jeg har til gode å møte noen som argumenterer som deg som ikke er involvert i en eller annen form for kriminalitet. Dra deg inn på freakforum sin undergrunn kategori til dine likesinnede og la oss her på mcsiden være. Jeg vil ikke assosieres med tullinger som deg. Selg gjerne sykkelen også, slike som deg gir oss fornuftige og oppegående mc-folk et dårlig rykte.
det er ikke kriminelt å argumentere og argumentene mine holder fortsatt vann. Forøvrig kan du spare deg for beskyldninger og antydninger om dårlig moral. Det er du som sier du kjenner kriminelle, det er du som vet hvordan de argumenterer og det er du som er en tulling. Alle rådene du prøvde å dytte på meg kan du ta til deg sjøl. selg sykkeln og reis til kvinneforumet der du finner likesinnede hatere for du er jaggu litt av en råtten gris.

Brukeravatar
vim
Innlegg: 272
Registrert: 08 apr 2015, 09:51
Motorsykkelen din: Ducati Supersport
Sted: Viken

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av vim »

Lørdag morgen.
Kaffen er klar.
God stemning.
Og nå litt MC prat på forumet...
Eller ikke?

Her har én mann nok en gang klart å dra med seg flere av oss på drittslenging og det er jeg ikke særlig stolt av.
På tide å lukke slusene og bruke MC forumet til annet enn hating kanskje?

Mitt mål er nå å heretter overse dritt og selv bare bidra positivt.
"Veien til Helvete er jo brolagt med gode intensjoner" blir det sagt, så vi får se hvor lenge det forsettet holder :)

God helg!

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: RE: Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av kjellv »

vim skrev:Lørdag morgen.
Kaffen er klar.
God stemning.
Og nå litt MC prat på forumet...
Eller ikke?

Her har én mann nok en gang klart å dra med seg flere av oss på drittslenging og det er jeg ikke særlig stolt av.
På tide å lukke slusene og bruke MC forumet til annet enn hating kanskje?

Mitt mål er nå å heretter overse dritt og selv bare bidra positivt.
"Veien til Helvete er jo brolagt med gode intensjoner" blir det sagt, så vi får se hvor lenge det forsettet holder :)

God helg!
Godt sagt vim!
Vi overvåker tråden og er ikke begeistret over utviklingen her. Minner om at det går an å diskutere sak uten å bruke nedsettende karakteristikker om motdebatanter. Prøv på det.


Sent fra min C6603 via Tapatalk

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av simpson »

Det er helt frivillig å både lese og delta i diskusjoner.
Hvis enkelte ikke liker andres meninger, så gi faen i å les de. Ganske enkelt.

rogkas
Innlegg: 42
Registrert: 22 mar 2016, 14:06
Motorsykkelen din: HD Road King

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av rogkas »

simpson skrev:Det er helt frivillig å både lese og delta i diskusjoner.
Hvis enkelte ikke liker andres meninger, så gi faen i å les de. Ganske enkelt.
Du har selvsagt rett i dette, men det er synd at det finnes sånne som CB9. Det er noen sånne på nesten hvert eneste nettforum som er der tilsynelatende kun for å provosere, spre møkk, lage sur stemning og bare bidra med negativitet. Ofte også langt utenfor en tråd sitt tema, selv om det ikke er tilfelle i denne (håpløse) tråden.

Godt å se at moderatorene har et ekstra øye på denne tråden og stopper den når det blir helt tullete.

CB9
Innlegg: 361
Registrert: 16 mar 2014, 13:11
Motorsykkelen din: HONDA CB900F -81

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av CB9 »

kylling

Brukeravatar
kjellv
Moderator
Innlegg: 6956
Registrert: 14 aug 2012, 23:16
Motorsykkelen din: Yamaha XT1200ZE Super Ténéré
Sted: Molde
Kontakt:

Re: Politi/maktmisbruk - denslags

Legg inn av kjellv »

CB9 skrev:kylling
:bl3

Jeg føler at tråden nå er ferdig diskutert fra begge sider!
Vi avslutter her! Tråden er foreløpig ikke låst, men fortsettelse av tråden med usaklig skittkasting blir ikke akseptert!

Melding oppfattet? :bl3

Svar