Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Låst
Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av RuneMC »

Er lite tilhenger av å stenge redigeringsmuligheten etter en viss tid. Jeg kan oppdage skrivefeil lenge etter og da er det utrolig irriterende å ikke kunne korrigere. Evt kan det også være at man av og til skriver ting i affekt som man senere ønsker å tone ned osv.

Tagesk har et poeng i at endel her sletter utifra uoverensstemmelse med moderator(er), men de bør heller tenke på de 99% andre som er det egentlige publikum.

Samtidig har vi en situasjon hvor forumeier åpent lufter muligheten for at forumet når som helst kan bli nedlagt uten varsel. Da bør det både vises større takhøyde ift å linke til egne blogger og ihvertfall ikke endres på grunnleggende forumegenskaper (mulighetene til å redigere egne poster ser jeg på som en grunnleggende forumegenskap).
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av Bjerknez »

Jeg tenker litt sånn at hvis man skriver noe i affekt og kanskje angrer i etterkant slik at man vil gjøre om ordlyden, så vil kanskje ikke svarene du har fått i etterkant stå i stil med ordlyden du endret til. Dette vil derfor ødelegge litt mener jeg. Altså ikek for deg kanskje, men for forumet generelt...på langsikt. Da er jeg mer enig med tagesk som mener at man bør kunne få reagere på det man har skrevet ved å kunen endre innholdet i løpet av 24-timer eller noe før posten låses.

Dog burde det vert en løsning som gjorde at man alltid kunne endre KUN emnetittelen. Kan ikke helt se for meg at dette kan være så vanskelig å få til og det forundrer meg om det ikke finnes noen løsninger for dette...?

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av RuneMC »

Affekt var kun ett eksempel, kanskje ikke det beste. Jeg tenkte mest hvis man endrer så tidlig at kun noen få har lest innlegget - ellers så er det jo helt fair i en post å markere en endring med *EDIT* Etter å ha tenkt meg om...." Det er slik det gjøres i alle forum jeg har vært og er medlem av.

Korrigeringsmuligheten er den viktigste for meg - og hvis den begrenses ved å låse innleggene etter x antall timer/dager, så blir det et type forum som det blir uinteressant for meg å poste i.

Facebook tillater f.eks. at man lager en gruppe, får mange "likes" for denne og deretter endrer tittelen til noe helt annet som medlemmene ikke er enige i. Alt kan misbrukes sånn sett, men skjer det mye i praksis. Nei, i svært få tilfelle!

Nye restriksjoner i funksjonalitet utifra oppkonstruerte problemstillinger blir derfor feil i min bok. Drar man parallellen til forbrukerrettigheter, så bør det ved så viktige endringer både komme en klar melding om nye regler og en romslig frist der brukerne kan velge om de er enige eller uenige i nye regler. Ved uenighet så bør man ha div "opt out" rettigheter. Som forumeier kan man selvfølgelig velge å drite i dette om man ønsker maksimal konfronterende linje...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Snikkeren
Innlegg: 4964
Registrert: 02 jul 2010, 14:03
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Sted: Ørsta

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av Snikkeren »

AJ skrev:
Olav K skrev:
Så før jeg hisser meg opp... kan noen være litt snill med seg selv, og la meg endre litt på innleggene i bloggen min??
Hisser deg opp :eh
Oh... nå ble je skræmt, gitt! Også på selveste Halloween, da gitt.

For en sutrete gjeng noen av dere på det "hyggelige" forumet er :-)å .
Jeg syns rett og slett dere prøver for hardt og er ganske sikker på at dere biter dere selv i halen etter hvert.

Men, samma det.
To av turrapportene dine er låst opp igjen.
Jeg kan gjøre det enkelt for deg.
Bare gi oss beskjed så sletter vi hele bloggen din så slipper du å plages mer med det.
Av og til skulle brukerne kunne låst svar fra Admin også. Ta en titt på de siste innleggene til DrGreve og Elolz inne på ikkebike, og så ser dere at det er så på kornet som det kan bli.



Apropos å låse innlegg. Når det finnes alternativer som er like gode hvor innlegg ikke blir låst, da bør man kanskje spørre seg om det er viktig for deg å ha full redigeringsmulighet på innleggene sine, eller ikke.

Å begrunne låsing av innlegg med at det ikke skal være mulig å endre innlegg i en opphetet diskusjon blir litt for dumt i mine øyne. Det har man jo quote-funksjonen til. Hvis motparten er redd for at du skal endre innlegget, så er det bare for han å bruke quote.


Og ja, jeg har slettet innleggene i bloggen min her, men det ble ikke gjort før Admin var inne i en fells dropboxmappe og slettet MINE bilder. Hadde ikke han gjort det, så hadde jeg heller ikke slettet innleggene i bloggen min. Og da er vi tilbake til innleggene til Doktoren og Elolz på ikkebike igjen.

Og nå har jo Elolz fått lov å slette både brukeren sin og innleggene sine herfra. Her er den gamle bloggen hans: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=1 ... ilit=Elolz" onclick="window.open(this.href);return false;

Og hvis brukere får slettet alt når de gir beskjed om det, hva er da poenget med å låse innlegg?
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;

KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2273
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Sted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av tagesk »

RuneMC skrev:(mulighetene til å redigere egne poster ser jeg på som en grunnleggende forumegenskap).
Hvorfor det, egentlig?

Om du skriver "BMW er best" og jeg følger på med "Alt du sier er kult", hvorfor skal du kunne endre til "Honda er bra" uten at jeg får vite det?

Mitt poeng er at mine innlegg henger sammen med dine. Så når du har lagt dem ut, da er de ikke utelukkende din eiendom lenger (OBS: Ikke heng deg opp i ordet "eiendom"). Jeg har svart så de inngår også i min historikk og derfor har også jeg legitime interesser i innlegget ditt. Så man kan kan ikke, synes jeg, argumentere for artikler som om de sto der i isolasjon.

En annen idé som jeg har vært med å diskutere i et annet forum, er blogger med bare én forfatter. Det vil si, under "Deltagerns blogger" kan du starte en tråd (blogg), men ingen andre kan legge til artikler i den. Det er nettopp fordi du skal kunne herje som du ønsker, uten å involvere andre. Men du skal være veldig (!) glad i monologer for å starte en tråd der. Idéen høres kanskje god ut, men hvorfor skal et FORUM legge til rette for monologer.

Men, altså, hvorfor er det å kunne editere i eftertid grunnleggende?

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
JohnnyTh
Innlegg: 3436
Registrert: 24 aug 2010, 13:20
Motorsykkelen din: BMW R1250GSA
Sted: Lista

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av JohnnyTh »

Mine bilder ligger på photobucket. Hvis jeg skulle si opp kontoen min der så må jeg finne en annen plass til bildene mine. Før når jeg linket til bilder her på Mcsiden så har jeg brukt photobucket. Regner med at hvis bildene mine fjernes derfra så virker ikke linken lengre. Da ville jeg kanskje gått inn og endret linken i bloggen min, men det kan jeg jo ikke hvis man ikek har redigeringsmuligheter. Ingenting er mer iriterende enn en reiseraport uten bilder.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av RuneMC »

@Tagesk - fordi det representerer en fin fleksibilitet og et aktivt eierskap. Fordi fjerning av editeringsmuligheter er som et tastatur uten rettetast. For å sikre integriteten til dine svar på andres innlegg, så er det jo bare å bruke sitat-knappen. Jeg får på ingen måte endret sitatene som andre tar av mine innlegg, der vil fortsatt opprinnelig melding stå inklusive evt skrivefeil osv. (Eventuelt editert av den som tar sitatet - der har vi et annet eksempel på inkonsekvent meldings-integritet.)

*Edit* Jeg kom på en ting til - Fordi det å låse innlegg representerer en iboende mistenksomhet mot brukerne.

Ellers er de fleste innleggene i diskusjoner rundt et tema. Debattantene er mer i en indirekte dialog og ikke en fan-klubb hvor man sier at "Alt du sier er sååå kult!" Vil du forresten si at du mener akkurat det samme nå som du gjorde som 16-åring? Kanskje mer betimelig om gamle tråder slettes fordi de er gått ut på dato?? Men hva er riktig utløpsdato for meninger?

Skulle det være noe helt radikalt som har skjedd mhp slettinger og endringer (men nå er vi igjen inne på det som jeg føler blir litt oppkonstruerte problemstillinger) - så husk også at forum-admin har en superkraft: [Restore backup from <date>]

@JohnnyTh - bytte av bildetjeneste er et godt eksempel :thumleft Var i en vurderingsfase om jeg skulle bytte fra Flickr til en annen tjeneste her i vår pga endringer i betingelsene hos Flickr. Hadde det blitt skifte kunne jeg hatt behov for å editere alle bildelinkene i innleggene mine.
Sist redigert av RuneMC den 01 nov 2015, 22:36, redigert 1 gang totalt.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
Olav K
Innlegg: 2633
Registrert: 18 mai 2013, 14:07
Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Sted: Odda/Rosendal

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av Olav K »

Man trenger ikke nødvendigvis være en ramsalt nordlending eller finnmarking for å bli misforstått, jmf Kjellv sitt svar til Jompa.
Jeg har selv nylig opplevd at noen av mine innlegg i den siste tiden har blitt tolket på verste måte, selv om min intensjon kun var av oppklarende interesse.

Vi har alle et ansvar for å formulere oss slik at det ikke kan mistolkes.

Så dersom noen av mine innlegg har virket støtende eller på noen annen måte vært/blitt tolket på negativ ber jeg om unnskyldning for det, og tar en Lysbakken (legger meg flat)
Vi må kunne operere her inne uten å tro det verste om hverandre hele tiden, og kanskje vi brukere i større grad burde spørre oss "Hva kan vi gjøre for MCsiden idag" istedet for å forlange at MCsiden skal gjøre noe for å behage oss.

I den forbindelse har jeg lyst å blåse liv i den gode gamle Donasjonstråden igjen. Det er jo ingen tvil om at det koster å drifte denne siden, så nå vil jeg selv gå i bresjen for dette, og har nettopp ordnet med en liten overføring hver måned den 15, når trygda kommer på konto.
(dessverre er det ikke rare summen, men siden jeg går på NAV for tida har jeg ikke bedre råd. )
Jeg fant og brukte et kontonummer i den gamle tråden (jeg håper det fortsatt er gyldig!?) Kontonummer: 9900 04 85183

Men nå må jeg fundere ut noe å revitalisere bloggen min med (ja den her inne altså :prf )
http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av Jompa »

Wow, Olav k, dette må være tidenes kuvending,
I går kveld trodde jeg du var på full fart ut, med eller uten hjelp.
Jeg er enig med deg, vi trenger ikke å være mistenksomme og klare til å jompe ned i skyttergravene hele tida.
Alle, ikke bare forumledelsen har vel godt av å se ting litt fra sidelinja av og til,
eller evt prøve å se ting med amdres øyne ?
Skal ikke påstå at jeg har sett lyset, men jeg skal ihveetfall prøve.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Innlegg: 37763
Registrert: 30 sep 2006, 18:46
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Sted: Lunner på Hadeland
Kontakt:

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av AJ »

Olav K skrev:
Men nå må jeg fundere ut noe å revitalisere bloggen min med (ja den her inne altså :prf )
Det er jeg sikker på at flere enn jeg synes vil være hyggelig :prf .
Turrapporter fra Hardanger og Vestlandet er er alltid noe mange av oss setter stor pris på.
Også de fra utlandet, selvfølgelig, de gangene du "forviller" deg i den retningen ;-) .
________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.

MC'er:
Suzuki GSX 1100 EF, 1985 (1991), Yamaha TDM 900, 2006 (2006 - 2010), Triumph Tiger 1050 SE, 2010 (2010 - 2012), Moto Guzzi Stelvio 8V, 2012 (2012 - 2015), KTM 1290 Super Adventure, 2015 (2015 - 2018), KTM 1290 Super Adventure S, 2018 (2018 - -->), KTM 390 Duke, 2021 (2021 - 2023), Moto Guzzi V7 850 Special 100 Anniversary (2023 - -->)
KTM 1290 SA S - nok en god grunn til oppmaskinering Bilde

Brukeravatar
L-NA
Innlegg: 813
Registrert: 02 okt 2012, 01:12
Motorsykkelen din: Moto Guzzi 1200 Stelvio NTX -2014

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av L-NA »

Siden min begrensede evne til å sitere to innlegg samtidig, så referere jeg bare til begge innlegg ovenfor, Jompa @ Olav K.

:thumleft

Det er rett å slett på grunn av slike innlegg som Dere skriver, som gjør at slike "litt uregelmessige" brukere som meg selv stikker innom....med en :thumleft i ny og ne...
(Kan da spesielt nevne Jompa sine innledende sider i bloggen hans. Denne bloggen var årsak til at jeg begynt å henge litt rundt her...)

Joda en liten betydning har nok :thumleft også, men det skaper ikke ett Forum. Og selv om jeg ikke tar dette så forb. høytidlig, eller tungt for den del. Så synes jeg det er trist når Forum driften er årsak til at "STORHETER" som Dere, Lord`n, Mr Artic Tiger m.fl. forsvinner. Enten man er enig eller ikke.

Men....."sån går nu dagan...
Sist redigert av L-NA den 02 nov 2015, 13:57, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
tagesk
Innlegg: 2273
Registrert: 05 nov 2008, 12:08
Motorsykkelen din: 2011 BMW R1200GS-A
Sted: Toscana, Italia
Kontakt:

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av tagesk »

RuneMC skrev:@Tagesk - fordi det representerer en fin fleksibilitet og et aktivt eierskap.

*Edit* Jeg kom på en ting til - Fordi det å låse innlegg representerer en iboende mistenksomhet mot brukerne.
Men det er her jeg mener du har en kortslutning (i argumentasjonen, ikke i hodet :-) ): Det er ikke bare du og admin som er interessenter. Jeg har også noe jeg skulle ha sagt. Det er nemlig ikke, mener jeg, slik at du eier innleggene fordi om du har skrevet dem. Det ligger nemlig i det å eie at det du eier, det eier ikke jeg.
En disusjonstråd er mer enn delene. Det er en tråd, et hele. Og alle er deleiere i trådene. Og derfor i hverandres innlegg.

Et slikt forum som dette består ikke av innlegg. Det er (diskusjons)tråder som er tingen. Trådene er bygget opp av innlegg som er laget spesielt for tråden. cDerfor blir det feil, mener jeg, å snakke om innlegg løsrevet fra trådene de inngår i.

Jeg vil si det slik: Et aktivt eierskap til tråden er å sikre at innholdet i tråden ikke endres ved at deleierne tukler med delene som tråden består av.

Motto: Tråder er essensen. Innlegg er byggestener.
RuneMC skrev:@JohnnyTh - bytte av bildetjeneste er et godt eksempel :thumleft Var i en vurderingsfase om jeg skulle bytte fra Flickr til en annen tjeneste her i vår pga endringer i betingelsene hos Flickr. Hadde det blitt skifte kunne jeg hatt behov for å editere alle bildelinkene i innleggene mine.
Godt poeng.
Men da sender du en PM til Moderator og sier "Du, jeg har skiftet fra BucketX til BucketY og må endre på linkene i alle innleggene mine. Kan'ke du åpne opp for redigering i alle innleggene jeg har skrevet i tråd Z?".

Motto: Ikke lag reglene ut fra unntakeene.

Så med andre ord: Jeg tror fremdeles det er en god idé å "fryse" innleggene efter at et "redigeringsvindu" har gått ut.

[TaSK]
Oslo øst
2011 BMW R1200GS-A. 2020: 1k - 2019: 2k - 2018: 3k - 2017: 12K - 2016: 9k - 2015: 18k - 2014: 28k - 2013: 8k - 2012: 19k - 2011: 33k - 2010: 24k - 2009: 23k - 2008: 26k
Info om å kjøre MC i Toscana. Kjøp boken her.
IBA: 33616 (2008)

Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av Bjerknez »

Olav K skrev:Man trenger ikke nødvendigvis være en ramsalt nordlending eller finnmarking for å bli misforstått, jmf Kjellv sitt svar til Jompa.
Jeg har selv nylig opplevd at noen av mine innlegg i den siste tiden har blitt tolket på verste måte, selv om min intensjon kun var av oppklarende interesse.

Vi har alle et ansvar for å formulere oss slik at det ikke kan mistolkes.

Så dersom noen av mine innlegg har virket støtende eller på noen annen måte vært/blitt tolket på negativ ber jeg om unnskyldning for det, og tar en Lysbakken (legger meg flat)
Vi må kunne operere her inne uten å tro det verste om hverandre hele tiden, og kanskje vi brukere i større grad burde spørre oss "Hva kan vi gjøre for MCsiden idag" istedet for å forlange at MCsiden skal gjøre noe for å behage oss.

I den forbindelse har jeg lyst å blåse liv i den gode gamle Donasjonstråden igjen. Det er jo ingen tvil om at det koster å drifte denne siden, så nå vil jeg selv gå i bresjen for dette, og har nettopp ordnet med en liten overføring hver måned den 15, når trygda kommer på konto.
(dessverre er det ikke rare summen, men siden jeg går på NAV for tida har jeg ikke bedre råd. )
Jeg fant og brukte et kontonummer i den gamle tråden (jeg håper det fortsatt er gyldig!?) Kontonummer: 9900 04 85183

Men nå må jeg fundere ut noe å revitalisere bloggen min med (ja den her inne altså :prf )
Her tror jeg kanskje du er inne på noe helt vesentlig. Hvordan andre tolker det man skriver. Man kan mene å skrive noe morsomt og ironisk, mens motageren kan ta dette svært personlig og bli fornermet. Jeg skal inrømme at også jeg har følt at din tilstedværelse i det siste kun har vert av en negativ karrakter, og har jeg tatt så feil så er jeg den første som skal gi deg en beklagelse, samt en pils og en manneklem ved neste korsvei. (manneklemmen kommer ETTER pilsen...men dog..)

Jeg har jo truffet deg ett par ganger og jeg mener helt ærlig at du er en meget hyggelig og oppegående fyr som vet mye om det meste. Rett og slett en vestlending med munndiare (les dette ironisk og på en positiv måte) :knegg

Når det gjelder bloggen din her inne, så håper jeg virkelig du tar opp igjen denne. Dessuten så er du jo også en Triumph mann og det er nok den sykkelen som ligger mitt hjerte nærmest, selv om jeg er veldig fornøyd med sykkelen jeg har i dag.

Vi kan alle ha en dårlig dag. Jeg har hatt mine dårlige dager og skrevet noe jeg kanskje ikek skulle gjort, AJ har sikkert også hatt sine etc. Men å bli straffet for dette i all fremtid blir urettferdig. La oss legge ned strikkepinnene og alle andre våpen slik at vi igjen kan skape litt harmoni her inne. Vi må jo klare oss gjennom denne PMS sesongen også. :thumleft

Brukeravatar
RuneMC
Innlegg: 4326
Registrert: 22 okt 2009, 22:29
Motorsykkelen din: '08 DL650A
Sted: Røyken

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av RuneMC »

tagesk skrev:Så med andre ord: Jeg tror fremdeles det er en god idé å "fryse" innleggene efter at et "redigeringsvindu" har gått ut.

[TaSK]
Vel, der er vi uenige. Jeg synes det er en ulempe å måtte søke om å få låse opp egne innlegg. Men smak og behag. For meg er dette en parameter som er ganske avgjørende, mens for andre er det ingen stor sak.

Kommer ikke på eksempler som viser at editeringsmuligheten er misbrukt i noen grad her inne :-k :scratch
Den er misbrukt noe i sitater (men den muligheten stenges jo ikke via dette) i humoristisk øyemed.

Hvorfor skal man da lage regler for unntakene - for å parere ditt argument.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#

Brukeravatar
poulet_cavalier
Innlegg: 1269
Registrert: 25 feb 2012, 21:55
Motorsykkelen din: R1200GS
Sted: Asker

Re: Liv laga for uavhengige MC-forum på nett?

Legg inn av poulet_cavalier »

RuneMC skrev:[
Kommer ikke på eksempler som viser at editeringsmuligheten er misbrukt i noen grad her inne :-k :scratch
Den er misbrukt noe i sitater (men den muligheten stenges jo ikke via dette) i humoristisk øyemed.

Hvorfor skal man da lage regler for unntakene - for å parere ditt argument.
Det er flere eksempler - f.eks. hele blogger som er slettet og bare enstavelsesord (barnehagelyder) er igjen. Etter min mening burde admin la disse ligge igjen som stygge eksempler på dårlig oppførsel heller enn å slette dem slik det ble gjort.
FLICKR: https://www.flickr.com/photos/132823894@N04/
Be silent, or say something better than silence
-Pythagoras

Låst