Biltema maling på topp 3 i test

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Svar
Brukeravatar
haakeik
Innlegg: 717
Registrert: 17 mar 2016, 08:11
Motorsykkelen din: 2013 Moto Guzzi Stelvio NTX 1200
Sted: Asker området

Biltema maling på topp 3 i test

Legg inn av haakeik »

Ikke mange som så dette komme :O
Hadde jeg trengt maling, så ville jeg nok vurdert biltema malingen. Ser Jotun Demidek kommer i kategorien Tvilsom :knegg
https://www.dinside.no/bolig/kun-3-av-4 ... t/69786404

Online
Brukeravatar
Bjerknez
Innlegg: 22746
Registrert: 06 aug 2013, 00:59
Motorsykkelen din: Triumph Rocket III GT
Sted: Fredrikstad
Kontakt:

Re: Biltema maling på topp 3 i test

Legg inn av Bjerknez »

Så vidt jeg kunne se, så var alle produktene gode, men de dårligste falt gjennom når man dro miljøkortet.

Jo lenger en maling sitter jo mer miljøvennlig tror jeg det blir. Hvis man må ha noen miljøskadelige stoffer i produktet for at den skal holde lenger feks. så kan dette uansett til syvende og sist bli en gevinst da man slipper å kjøpe ytterligere mer maling etter få år.

Jeg har ikke noe i mot at Biltema vinner, men som det blir nevnt synes også jeg testen virket litt snever og ødelegger mer enn den informerer.

Brukeravatar
simpson
Innlegg: 2742
Registrert: 09 mar 2011, 14:40
Motorsykkelen din: 2018 Ducati Multistrada 950

Re: Biltema maling på topp 3 i test

Legg inn av simpson »

Og som alle tester Biltema kommer godt ut av, prisen er avgjørende.
Biltema har også vunnet tester av hjelmer og vunnet over Shuberth, Arai, Shohei osv.
Biltema vinner fordi de er billige og gir mest for pengene, ikke fordi de har det beste produktene.
Men folk må jo gjerne handle maling der men for min del blir nok ikke handel av maling heller hos Biltema uansett testresultat, handler absolutt INGEN TING, eller jo....kanskje ei pølse eller en is, men ellers nada.....

Brukeravatar
Jompa
Moderator
Innlegg: 6953
Registrert: 08 jan 2011, 14:52
Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Sted: Alta

Re: Biltema maling på topp 3 i test

Legg inn av Jompa »

Simpson. Du kjører vel ikke til Biltema for å kjøpe pølser og is ? Hvorfor har jeg en gryende mistanke om at du handler mer der ?😆
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.

Svar