Oskar Olsen, Elverum

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Oskar Olsen, Elverum

Legg inn av D_Demon »

Kjørte ut i en åker en liten tur for snart et år siden. Selvsagt måtte sykkelen på reperasjon, og tok den da med til den nærmeste forhandleren, og også de jeg kjøpte sykkelen av. De hadde ikke delene og måtte bestille fra Yamaha og lovte at jeg skulle få beskjed når delene kom. Etter ca. 1 mnd ble jeg lei, så jeg ringte, ingen deler var kommet enda, men kom sikkert snart. Ringte noen uker etterpå. Ifølge dem var delene fortsatt på vei. Merkelig. Neste månede ringte jeg på ny, da de sa at delene fortsatt var på vei ba jeg de ringe, noe de sa de skulle. Da jeg ringte uka etter hadde de visst rota bort bestillinga hos leverandøren, men de fant den sikkert snart ifølge de som drev stedet. Jada. Etter en del pushing fra meg fikk de endelig bestillt på nytt da, og etter 3-4 uker kom det endelig, hurra. Jeg trodde endelig jeg skulle få tilbake sykkelen min. Men akk, så feil kan man ta. Her trodde jeg de kanskje kunne ørlittegrann, men å se etter om det var en slange der som ikke hadde det så veldig godt, det ble litt vanskelig. Så de sendte enda en bestilling. nå var det blitt mai, så jeg lurte på om det var mulig å få tak i en anna slange imens, så jeg fikk kjørt litt. Det var ekstremt vanskelig helt til min far, som er ganske stor og skummel, ga dem det samme forslaget, da fikk de tak i slange uten problemer og lovte å ringe da slangen kom. Nå er det blitt August, og forrige uke trudde jeg endelig jeg fikk de siste delene, men neida. Selvsagt hadde de sendt inn bestiling på feil slange. Så jeg har enda ikke fått den siste delen som gjør at jeg endelig kan få blitt ferdig med dissa der. Det har altså snart gått et år siden jeg kjørte ut, men sykkelen min er fortsatt ikke 100% reparert!

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Ris

Legg inn av Thor Arne »

Hvilke forhandler/ butikk er det du har levert sykkelen inn til?? de fortjener å få publisert navnet her, sammen med den historien, til spott og spe, og advarsel til alle andre om ikke å gå i samme forretning.
Mc miljøet er en liten nisje, som lever på godt rykte. Slike forhandlere som dette fortjener ikke å fortsette.

Gjest

Re: Ris

Legg inn av Gjest »

Thor Arne skrev:Hvilke forhandler/ butikk er det du har levert sykkelen inn til?? de fortjener å få publisert navnet her, sammen med den historien, til spott og spe, og advarsel til alle andre om ikke å gå i samme forretning.
Mc miljøet er en liten nisje, som lever på godt rykte. Slike forhandlere som dette fortjener ikke å fortsette.
Ehh, Thor Arne. Forhandleren heter Oskar Olsen, Elverum :lol:

Det står allerede i tittelen på innlegget hans :wink:

Brukeravatar
Thor Arne
Innlegg: 228
Registrert: 20 jun 2004, 18:38
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Thor Arne »

:oops:

GSXR

Legg inn av GSXR »

De der har ikke en gang rett til å kalle seg en forhandler om du spør meg :x .

Svar