Arrogant kundebehandling hos Mc Huset Nydal AS

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Roger

Arrogant kundebehandling hos Mc Huset Nydal AS

Legg inn av Roger »

Kjøpte to Shoeihjelmer hos Mc Huset Nydal for et år siden. Problemene startet etter ca en måneds bruk når lufteventilen til den ene hjelmen og visiret til den andre røyk under kjøring på Autobahn. Dette ble reparert, men feilene gjentok seg flere ganger. Den ene hjelmen ble sendt til fabrikk både en gang i vinterog en gang nå i våres uten at noen kunne gi noe svar om hva som var årsak til feilene. Hjelmene var med på ny Europatur i sommer og selvfølgelig røk visiret på den ene nok en gang. Og en ting kan jeg fortelle; det er ikke lett å skaffe visir i Polen!!! :evil:
Jeg har flere ganger krevd å få ny hjelm eller pengene tilbake uten å få svar fra Mc Huset. De henviser bare til importør Kellox som er like enkel å ha med å gjøre som ei sur gammal svigermor.
Det hører med til historien at hjelmenes fabrikkbesøk er av den langvarige sorten. Hjelm 1 var borte i 4 uker uten at jeg hørte et ord fra Mc huset selv det var avtalt at jeg skulle kontaktes så fort hjelmen var kommet tilbake. Først når jeg spurte etter den dukket den opp fra en pappeske. I skrivende stund er hjelm 2 på fabrikkbesøk og har vært det i 3 uker....... MC Huset Nydal skulle jo ringe når den var kommet tilbake så da gjør de sikkert det :?
Jeg har også forsøkt å sende brev til Mc huset, men dette er selvfølgelig ikke besvart.
Saken vil nå bli oversendt til forbrukerkontoret. Kanskje Mc Huset gidder å gi et svar til dem..
Så min klare oppfordring er: Hold dere langt unna MC Huset Nydal :evil: :evil:

GSXR

Legg inn av GSXR »

Irritabelt når forhandlere oppfører seg slik :evil: , ble sikkert en demper på turen ja, i og med at den måtte avbrytes for å lete etter en forhandler som fører nettopp din type visir. Veldig forståelig at surleppa kom.
Ser du hadde en liten uoverenskomst med Kellox også :? , må bare få tillegge, at selv bruker jeg Kellox motorsenter i Trondheim til alt, har gjort det i mange, mange år og servicen de gir har jeg aldri opplevd maken til :D . Bare en gang har jeg brukt en annen forhandler, hvordan det gikk, ser du i innlegget som omfatter Lundamo Auto.

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Mine erfaringer er med Schuberth hjelm. Les annet inlegg om mine erfaringer.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar