MC-historier

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
GSXR

MC-historier

Legg inn av GSXR »

Sitter du på en god MC-historie :?: :o
Alle oss mc-frelste har nok vært opp i en eller flere situasjoner som har endt både godt og dårlig :shock:.
Del opplevelsen her 8) .

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg var på tur til Sverige i 1998 med ei venninne bak på. I Halden så jeg noe bevegelse ved siden av og i speilet så jeg henne rulle på veien. :D
Det gikk veldig bra med henne.
Jeg stoppet og hun løp frem til meg og ropte at hun falt av. Skinndressen og hjelmen fikk en liten skade ellers hun hadde ikke skadet seg utenom såret stolthet og et ømt punkt på ryggen.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hvordan klarte hun å ramle av hvis du kjøret pent og rett frem? :lol:
Bilde

GSXR

Legg inn av GSXR »

Skjønner godt at stoltheten kanskje bl såret en del der ja :oops: , men man får nå si at det var hell i uhell da :)

Gjest

Legg inn av Gjest »

:lol: HA HA HA!!!! :lol:

Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

NoName skrev:Hvordan klarte hun å ramle av hvis du kjøret pent og rett frem? :lol:
Jeg kjørte veldig pent før det skjedde. Vi stoppet i Halden for å spørre om veien og det var da jeg ga gass at det skjedde. Heldigvis var det ikke mange som så det. Det kunne ha tatt livet av dama. :D
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

MC-historier

Legg inn av rogg »

Håy..
Kom til å tenke på her en dag i sommer da jeg stod og vasket min Honda Shadow. Da det kom to gutter gående forbi, de kunne være rundt 8-9 år gamle.
Da hører jeg den ene gutten si "Se der er en Harly (uttales "haly")
hvor på den andre straks svarte, "nei, det er ikke en ordentlig haly...
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar