For tidlig ?

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Brukeravatar
Relax
Innlegg: 1437
Registrert: 12 okt 2006, 10:07

Legg inn av Relax »

bm skrev:Værmeldingene for dagene fremover her vest er posetive, men en del nedbør....
I dag ble jernet tatt i bruk til jobb for å slippe køen som er normal for tiden.

Skuffelsen var stor da det ikke var kø å forsere i dag, normalt flere km. med kø..
I morgen må det kjøres på 4 hjul og du kan forbanne deg på at da er det kø..... :( :( :(
Murphy's law :wink:

Hvis noe kan gå galt. så går det galt :D

Jeg skulle gjerne kjørt mer selv også. Jeg trosser gjerne dårlig vær og litt kulde for en cruising, men man blit jeg betraktet som gal om man gjør det her på Østlandet, så jeg er redd naboen ringer etter sykebilen om jeg tar ut 2 hjulingen nå :)
"Do the right thing"

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy...

Det er mulig å ta seg en tur her på østlandet, men kan ikke si det lokker . Det er regn og sølete veier. Ligger sikkert mye salt langs veiene. Blir mye jobb for å få sykkelen ren.
Det er + 7 gr. i dag og regn og en djævelsk vind. Nei nå får det være med sykkelturer til påsken..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar