Ingen sykkel!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
D_Demon
Innlegg: 103
Registrert: 01 aug 2004, 16:59
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Elverum

Ingen sykkel!

Legg inn av D_Demon »

Da var min mc solgt. Fant, dessverre, ut at jeg trengte penger til studier mer enn jeg faktisk trengte en motorsykkel, så da måtte jeg dessverre selge henne :( trist men sant. Nå gleder jeg meg allerede til min neste sykkel. Så fort jeg er ferdig med studiene, om ikke før. Kjøreturen bort til kjøperen var nok den triste kjøreturen jeg noensinne har hatt, men må man så må man :( .

Uansett kommer jeg tilbake og møter dere på veien om ikke så altfor lang tid. Looking forward to it.

Brukeravatar
bonden
Innlegg: 48
Registrert: 24 nov 2004, 12:00
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Fåvang
Kontakt:

Legg inn av bonden »

Kondolerer
Let the summer last 4ever

96 Electra Classic

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av kyrregutt »

Jeg har også nylig solgt biken min. Noen ganger føler jeg at det var det dummeste jeg har gjort. Det rykket en del i høyrehånda da jeg var på biltur i Alpene i sommer, og jeg savner å kikke ut på den fra kjøkkenvinduet.

Det var oppussing av bad som gjorde at jeg valgte å selge. At jeg ikke brukte sykkelen så mye var også med i betraktningen. Sesongen er alt kort i dette landet, og jeg har så mange ferieplaner i årene som kommer som ikke inkluderer motorsykkel.

Om jeg kjøper sykkel igjen vet jeg ikke - men jeg regner vel med at det skjer når jeg har fått spart opp litt penger igjen.

Én gang motorsyklist - alltid motorsyklist! :D
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Har dere vurdert en veteransykkel da? Trenger ikke være så dyr, og omtrent gratis å eie? Ikke taper de seg noe særlig i pris heller. 8)

Men man har jo andre momenter, en kjenning av meg som har vært uten sykkel noen år, sa rett ut at han ikke hadde samvittighet til å bruke penger på sykkel, det ble for egoistisk ovenfor resten av familien, siden de holder på å renovere huset.
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Ingen sykkel!

Legg inn av rogg »

D_Demon skrev:Da var min mc solgt. Fant, dessverre, ut at jeg trengte penger til studier mer enn jeg faktisk trengte en motorsykkel, så da måtte jeg dessverre selge henne :( trist men sant. Nå gleder jeg meg allerede til min neste sykkel. Så fort jeg er ferdig med studiene, om ikke før. Kjøreturen bort til kjøperen var nok den triste kjøreturen jeg noensinne har hatt, men må man så må man :( .

Uansett kommer jeg tilbake og møter dere på veien om ikke så altfor lang tid. Looking forward to it.
Håy...
Livet går i bølgedaler...oppturer og nedturer...Skulle bare mangle at du ikke skulle selge sykkelen, når du nå er student. En klok tanke spør du meg.
Regner med du henger med her i forumet, så vi vet når du er på veien igjen.
Lykke til med studiene
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar