trenger motorsykkel tips

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
reak
Innlegg: 1
Registrert: 11 mai 2006, 14:39

trenger motorsykkel tips

Legg inn av reak »

Hei.
Skal om litt kjøre opp til mellomklasse, og trenger noen forslag til hvilken type motorstykkel/modell som kunne passe meg. Skal bruke sykkelen til og fra skole, og på strekningen trondheim-oslo. Tenlte å bruke ca 25 000-30 000 på sykkelen og den må ha billig forsikring. Jeg har null kunnskaper om mekking, så lite vedlikehold er nødvendig. Er det noen som kan hjelpe meg?

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Det blir vanskelig og anbefale noe sykkel, for det er et hav av modeller å velge mellom.
De fleste sykklene i dag er det lite mekking på. Det som er av mekking, er det som bare må gjøres, og byttes med jevne mellomrom...slitedeler, olje og filter. a og så dekke naturlig vis. Men det meste kan man betale for....finnes noen som mekker for penger.

Er det en rimelig cruiser du ønsker, kan jeg tipse om DENNE HER
Har ikke hørt om disse sykklene, og er tydelig vis ny i landet. Det er Mizzuki Motor som tar dem inn til landet.
Men det er en ny sykkel til ca 40.000 kr. Og den burde det i alle fall være lite mekking på. Det er sikkert noe garanti på disse.

Det er i alle fall et tips fra meg, lykke til med letingen, og la høre fra deg om hva det blir....
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar