Bensintank til Intruder VS 1400, 1989 modell.

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Nocturnal
Innlegg: 1
Registrert: 07 mai 2006, 13:34

Bensintank til Intruder VS 1400, 1989 modell.

Legg inn av Nocturnal »

Heisann! Først vil jeg takke for et flott forum og ser frem til mange fine innlegg her etterhvert. :D
Når det er sagt, så er jeg mildt sagt desperat etter å få tak i en del til sykkelen min. En kompis skulle sveise en liten lekkasje på tanken til min Suzuki Intruder VS 1400, 1989 modell. Det sa plutelig "slurp" og tanken trekte seg sammen og er nå seff ødelagt. Har "lett meg ihjel" på nettet etter å finne en brukt tank, for en helt ny har jeg ikke råd til akkurat nå, men uten hell. Jeg lurte da på om noen av dere der uten har noen tips til hvem jeg skal henvende meg til eller kanskje en av dere har en liggende?
Har også tatt utallige telefoner til forskjellige "huggere" uten hell der også.

Takk :)

Brukeravatar
NoName
Innlegg: 430
Registrert: 16 jun 2004, 10:05
Motorsykkelen din: Din MC her
Kontakt:

Legg inn av NoName »

Hva koster en orginal tank da?
Har du prøvd eBay?
Bilde

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Re: Bensintank til Intruder VS 1400, 1989 modell.

Legg inn av Indian »

Nocturnal skrev:Heisann! Først vil jeg takke for et flott forum og ser frem til mange fine innlegg her etterhvert. :D
Når det er sagt, så er jeg mildt sagt desperat etter å få tak i en del til sykkelen min. En kompis skulle sveise en liten lekkasje på tanken til min Suzuki Intruder VS 1400, 1989 modell. Det sa plutelig "slurp" og tanken trekte seg sammen og er nå seff ødelagt. Har "lett meg ihjel" på nettet etter å finne en brukt tank, for en helt ny har jeg ikke råd til akkurat nå, men uten hell. Jeg lurte da på om noen av dere der uten har noen tips til hvem jeg skal henvende meg til eller kanskje en av dere har en liggende?
Har også tatt utallige telefoner til forskjellige "huggere" uten hell der også.

Takk :)
Jeg reiser til Tyskland slutten av mai for en uke for å hente en sykkel hos en som demonterer sykkler. Interesert?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Svar