MC utstyr på Lidl !!!!!

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

MC utstyr på Lidl !!!!!

Legg inn av bm »

Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Man er jo alltid på jakt etter billigere utstyr, og det beste er å få det gratis. Men, når det endelig dukker opp noe billig...blir en pluttselig skeptisk.
Her får en bare dra innom Lidl og sjekke opp...se etter CE - merking
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Regner ikke med den store kvaliteten, men skal innom å sjekke...
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

bm skrev:Regner ikke med den store kvaliteten, men skal innom å sjekke...
Håy..
Det MÅ bare jeg og...... :D
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Vanskelig å si om kvalititeten på varene men jeg var og så på dem forrige gang. Noen folk fra forumet i England kjøpte noen av dem men fikk ikke noen tilbakemeldinger.
Lidl har for oss ukjente merker men sansynligvis laget i samme fabrikkene som 'kvalitets' varene.
Lidl tjener på mengden. I Storbritannia og Irland solgte de Mitac PDA med GPS og kart for £199.00 som var £150.00 under utsalgs pris.
Forhandlere var raskt ut å advare at kjøpere ikke vill få dekket garanti reparasjon på varer kjøpt fra Lidl men det viste seg at Lidl hadde sitt eget nettverk til å ta seg av reparasjoner.
Hvis noen bestiller handels kataloger fra Kina og Taiwan kan dere se der kvalitets varene fra COOP Stormarkedet og Byggmakker blir produsert.
Og til hvilken pris forretningene i Norge kjøper dem for.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Rolf
Innlegg: 9
Registrert: 25 des 2005, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Berger

Legg inn av Rolf »

Var innom Lidl å kikka. Var faktisk noe bra der.
Havna hjem med en tank.veske og ny hjelmlue...
Fortsatt 19 jeg.... +Moms da
Rolf
MSN: har det ja..

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Rolf skrev:Var innom Lidl å kikka. Var faktisk noe bra der.
Havna hjem med en tank.veske og ny hjelmlue...
På Lidl hos meg var det mange tomme kurver, ikke tankveske eller støvler men fikk en av de siste hettene, ble prøvd i dag og fungerte utmerket...
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

rogg skrev:
bm skrev:Regner ikke med den store kvaliteten, men skal innom å sjekke...
Håy..
Det MÅ bare jeg og...... :D
Tror du at kvaliteten blir bedre en norsk importør firedobler prisen? Blir kvaliteen bedre om norske forhandlere setter kvalitets stempel?
Det er etter samme prinsipp Cruiser selger varer uten fordyrende mellomledd og selger direkte.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Fikk også tak i tankveske i dag, trenger jeg den ?? Egentlig ikke men kjekt å ha. Testet den i dag, magnetene satt godt og tålte farten. Mange finesser med denne + regntrekk.
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:
rogg skrev:
bm skrev:Regner ikke med den store kvaliteten, men skal innom å sjekke...
Håy..
Det MÅ bare jeg og...... :D
Tror du at kvaliteten blir bedre en norsk importør firedobler prisen? Blir kvaliteen bedre om norske forhandlere setter kvalitets stempel?
Det er etter samme prinsipp Cruiser selger varer uten fordyrende mellomledd og selger direkte.
Håy..
Kvalitet og pris har etter det jeg har erfart noe og si. Men vi er jo stadig på jakt etter noe som er billig, eller allerhelst det som er gratis.
Og så opplever man at når det endelig er noe på markedet som er billig, blir man i tvil om det er kvalitet.
Jeg kjøpte et interkom sett og en vedlikeholdslader av den nette sum av 120 kroner. Så nå gjenstår det å se om det holder.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Tok denne fra en engelsk forum:
Automatic Plug-In Charger Sutable for 2v,6v and12v lead,lead-gel.lead-flies and lead-acid batteries.
Plug-in charger for gentle and continuous charging and maintenance charge. £4.99
Motorcycling Ankle Boots £12.99
Motorcycling Protective Cover £8.99
Hemet £19.99
Jacket £59.99
Trousers £49.99
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Indian skrev:Tok denne fra en engelsk forum:
Automatic Plug-In Charger Sutable for 2v,6v and12v lead,lead-gel.lead-flies and lead-acid batteries.
Plug-in charger for gentle and continuous charging and maintenance charge. £4.99
Motorcycling Ankle Boots £12.99
Motorcycling Protective Cover £8.99
Hemet £19.99
Jacket £59.99
Trousers £49.99
Håy..
Hva er kursen...? Jeg betalte 60 NKR. for laderen, og det ser ut til å være den samme lader som du nevner.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Kr. 56,21 til dagens kurs.
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Da var det ikke mye og hente, med å bestille. Frakt kommer sikkert i tillegg.
Ladet opp batteriet på Shadowen, og det gikk greit. Nå lader jeg på batteriet til dattra. Tar litt lengre tid, kan se ut til at batteriet er gåen.
Så det kan se ut til at jeg får en ringerunde for å finne en aksebtabel pris.
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Lidl kjeden støtter jeg bare ikke, men det er fordi de er så forbasket drøye mot personalet. At noen vil ha guttungen eller jentungen sin jobbende der er for meg ubegripelig.

Uansett. Veskene har etter det jeg har hørt vært helt ok. Buksene har jeg selv kjøpt et par av, og de kan ved henvendelse fås for kr 1,- av meg. Det er hva jeg mener om kvaliteten på disse, men hva vet vel jeg? He he.

Intercom. Hallo folkens! Den funker bra den, i stua. Det er penger rett i dass. Husk på ordtaket "Virker det for godt til å være sant, så ER det mest sannsynlig det også". Intercom er ganske vanskelig å få bra til, og det vet jeg fordi vi har lett over halve verden etter noe som er bra og prisgunstig.

Det som er dumt med å handle på Lidl er at sånne som oss, som jobber 15 timer om dagen. Ofrer alt av ferier. For ikke snakke om pappapermisjoner (Har nettopp fått ei lita jente. Blir 0 dager i pappaperm på meg) osv. for å få ting til å fungere.

Vi legger vår ære og sjel i å ha best mulig fagkunnskap om produktene våres, best mulig service til kundene, beste priser.

Vi klarer oss bare ikke hvis mange nok av dere velger å handle hos Lidl. Lidl er umulige for oss å konkurrere med, på pris.

Men for all del, hvis det ikke betyr noe med fagkunnskap og service, så er det bare å shoppe fra kurvene til Lidl. Da har jo forbrukerne talt, og det blir jo ikke mer ærlig enn det! :wink:

Men er det sånn da? Jeg bare spør.
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar