Herlig ....

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Gratulerer med lappen, hører at du allerede har hatt rype bakpå :lol: :lol:
Kan alt om ingeting, men ingeting om alt.....
Ville helt kjørt MC nå....

Brukeravatar
bonden
Innlegg: 48
Registrert: 24 nov 2004, 12:00
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Fåvang
Kontakt:

Legg inn av bonden »

Gratulerer !!!!! :occasion5:
Let the summer last 4ever

96 Electra Classic

Jonny
Innlegg: 35
Registrert: 06 jan 2006, 01:52
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Bergen

Legg inn av Jonny »

bm skrev:Gratulerer med lappen, hører at du allerede har hatt rype bakpå :lol: :lol:
Ja og hun ble helt frelst så nå vil hun også ha kjøreutstyr. Så dette blir gøyt for nå skal det bli mange og lange kjøreturer på sykkelen. :lol:
2006 Honda Cbf 1000

2008 Suzuki Grand Vitara

x 2003 Ford Focus 1.6

x 1992 Honda Shadow US 1100

Brukeravatar
Misha
Innlegg: 1090
Registrert: 09 des 2005, 17:59
Motorsykkelen din: Ja, 4 stk...
Sted: Regnværsbyen

Legg inn av Misha »

Var og kjøpte klær til fruen idag, hun har også mast om å få sitte på. Så nå måtte jeg Bilde sparegrisen og gå på shopping. Og alle som har vært med hunkjønn som skal kjøpe klær vet hva det betyr? :roll:

Så da vi etter langt om lenge kom hjem med dyrere klær enn det jeg har Bilde, var det klar for en kjøretur i nabolaget. Og 250'n overrasket positivt. Hadde ventet å måtte slite meg opp bakker, men det var bare å gire ned og vrenge til. Kan selvførgelig bare glemme å kjøre forbi noe, men følger trafikken greit.

Men vil hun på lengre turer, har jeg sagt at da må jeg nok kjøpe større sykkel. 8)
-10 Yamaha FZ1-S
-80 Moto Morini 500 Sport
-76 Kawasaki 650 Banesykkel

Live Before You Die
Bon Jovi

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Misha skrev:Var og kjøpte klær til fruen idag, hun har også mast om å få sitte på. Så nå måtte jeg Bilde sparegrisen og gå på shopping. Og alle som har vært med hunkjønn som skal kjøpe klær vet hva det betyr? :roll:

Så da vi etter langt om lenge kom hjem med dyrere klær enn det jeg har Bilde, var det klar for en kjøretur i nabolaget. Og 250'n overrasket positivt. Hadde ventet å måtte slite meg opp bakker, men det var bare å gire ned og vrenge til. Kan selvførgelig bare glemme å kjøre forbi noe, men følger trafikken greit.

Men vil hun på lengre turer, har jeg sagt at da må jeg nok kjøpe større sykkel. 8)
Håy...
Det skal legges et godt grunnlag, før man får lov og kjøpe seg større sykkel, og du har helt klart startet denne prosessen.... :lol:
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

GSXR

Legg inn av GSXR »

Gratulerer så mye med lappen Pelle :wink:.

Svar