Delepriser ...igjen

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Joppe
Innlegg: 35
Registrert: 25 mai 2005, 09:59

Delepriser ...igjen

Legg inn av Joppe »

Dette er morsomt. Jeg har fått det for meg at sykkelen skal totaloverhales i vinter med sandblåsing av ramma, ny lakk på hele sykkelen, alt av lagrer skiftes og ny importert gaffel med nye progessive fjærer, samt komplett overhaling av bremsesystemet+++++++ skal gjennomføres.
Så til poenget....bremseskivene. Importert fra Usa koster de 1900.- for alle med moms. Fra England 2700.- for samme merket. Norge...5400.- fremdeles samme merket. Hvis jeg importerer fra den Engelske Fj klubben koster det 2800.- for orginale.
Jeg fikk et supert tilbud fra en høgger i Norge som ville ha 4500.- pluss moms FOR BRUKTE, nye kom på 6900.- pluss moms. Men gubbevaremegveldamann......er de laget av gull????
Kan bare konstatere at deleprisene i Norge er totalt ute å kjører.

Som den ihuga mekanikeren jeg er gleder jeg meg til å skru sykkelen i biter....det gjør ikke kona mi :roll:

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..

Er ikke overrasket over prisnivået i Norge. Kjøpte et plastdrev til spidometret til min Honda shadow. Det var lite, diameteren var ca 3-4cm høyden 1,5cm vekta...tja ca 4gram...pris 350Kr. Brukbar kilopris. Noen som veit gullvekta...?

Lykke til med jobben Joppe
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Det er mafia som importerer sykkler til Norge så slike priser må vi regner med.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
bm
Innlegg: 694
Registrert: 08 mai 2005, 22:54
Motorsykkelen din: GoldWing 1500 SE, 97 mod

Legg inn av bm »

Fant delene jeg lette etter hos David Silver --http://www.davidsilverspares.co.uk/--
til en grei pris, lå i lista over tilgjengelige deler, men fikk beskjed om at de ikke lenger var "på lager". Tolket dette til at de ikke kunne levere. Hva hjelper det med gode priser da....

Trenger ellers gode tips om billig frakt av deler fra USA (komplett motor).

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Indian skrev:Det er mafia som importerer sykkler til Norge så slike priser må vi regner med.
Og det mener du seriøst?!? :wink:
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Svar