Fellesturer

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Fellesturer

Legg inn av kyrregutt »

Det er en ting jeg savner generelt; fellesturer.

Jeg tilhører ikke noe MC-miljø, og jeg kjenner ingen i nabolaget som kjører sykkel. Jeg liker ikke å dra på treff heller, det er litt i overkant harry :wink: (dessuten er det sjelden det passer å reise bort i helgene).

Hva om admin lager en mappe som heter 'Fellesturer', med geografiske undermapper? De som vil på tur legger inn en dato, tid og ruteforslag - og de som vil være med slenger seg på.

På forumet der jeg vanker mest (http://forums.sv650.org) er det slike mapper - og de brukes jevnt og trutt. Det er veldig mange flere brukere på sv650.org (ca. 4000), men med 'våre' 143 brukere burde vi klare å koke sammen et par turer i løpet av sesongen.

Ka dokk tru om det?
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Med den interessen som jeg ser her i forumet......ingen liv for fellesturer. Jeg for det meste kjører alene. I fjor ca 12000 alene og 8000 med venner i Tyskland.
Jeg har møtt opp på brygga i Fredrikstad der mange motorsykklister stiller opp i finværet. Jeg har foreslått en eller annen tur men ingen interesse, de er vel ut etter å vise seg for damene. Hadde en kvinnelig motorsykklist derimot kommet med forslag på tur.....
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av kyrregutt »

Det er rart i grunnen. Jeg eier ikke sykkelen for å parkere den på CJ eller Tyrigrava. Jeg skal kjøre den, jeg.

Jeg vet at en del sykklelbutikker tilbyr fellesturer til sine kunder. Jeg kjøpte min fra Best of bikes i Oslo, og de har onsdagsturer. Så langt i år (de gangene jeg har kunnet) har det regnet alle onsdager. Skikkelig kjipt! Jeg gidder ikke kjøre når det regner.

Hvor bor du, Indian?
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Jeg bor i Fredrikstad. Til høsten har jeg en tur til Trondheim og en til Herøy i Romsdal. Blir du med?
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Brukeravatar
kyrregutt
Innlegg: 73
Registrert: 21 jun 2004, 12:48
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Oslo
Kontakt:

Legg inn av kyrregutt »

Herøy i Romsdal høres spennende ut. Der har jeg aldri vært. Gi meg gjerne beskjed om når du planlegger å reise, så ser vi.

:D
Mvh Kyrre
www.kyrre.net

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Legg inn av rogg »

Håy..
Dette er vel ikke en fellestur direkte, men et felles treff/møte. Her kan man vel også kanskje planlegge en slik felles tur. Mange ting som må passe inn for at det kan passe for flere.

Se: http://forum.mcsiden.com/viewtopic.php?t=366
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Svar