Er det ingen som jobber her??

Generelt om MC, nyheter, hendelser, film & bilder, MC i media, kjøreopplæring osv.
Svar
Sp@rk
Innlegg: 3
Registrert: 15 jul 2004, 11:11

Er det ingen som jobber her??

Legg inn av Sp@rk »

Hei

Har hatt et spm liggende her i snart et år nå angående en hjelm som selges av cruiserclub... Siden forumet drives av klubben syns jeg det er en smule rart at ingen kjenner til hjelmen....?

Er det noen som har noen erfaringer med craft vx-7?

Brukeravatar
Indian
Innlegg: 652
Registrert: 24 jun 2004, 23:14
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Everywhere
Kontakt:

Legg inn av Indian »

Så lenge Cruiser Club ikke er forhandler for merket og ingen i forumet har en slik hjelm så er det ingen som uttale seg om den.
Bilde
Klikk for hjemmesiden min.

Ronny
Innlegg: 379
Registrert: 14 jun 2004, 23:17
Motorsykkelen din: Din MC her
Sted: Kristiansand

Legg inn av Ronny »

Sp@rk skrev:Hei

Har hatt et spm liggende her i snart et år nå angående en hjelm som selges av cruiserclub... Siden forumet drives av klubben syns jeg det er en smule rart at ingen kjenner til hjelmen....?

Er det noen som har noen erfaringer med craft vx-7?
Hverken meg eller noen andre har kjørt med denne hjelmen, før nå. Derfor har vi heller ikke hatt så mye annet å si enn det som står i produktbeskrivelsen.
Sp@rk skrev:Er det noen som har en slik hjelm? Jeg lurer på hvordan den er med tanke på støy og stabilitet i litt høy fart...
Vi oppfattet det som om du ønsket et svar fra noen andre enn oss som selger hjelmen. Og da helst noen som kjørte med den, og det hadde vel vært naturlig å ta kontakt med oss før det var gått 1 år?!? :D

Nå har det seg slik at jeg personlig har begynt å kjøre med denne hjelmen i år, fordi den er rålekker, meget lett, laget av 8 lags kompositt materialer, og god på støy.

De jeg har snakket med, som har kjøpt den, har vært meget fornøyde. Det kommer forresten en kunde til butikken vår i Kristiansand, i ens ærend for å kjøpe den i morgen, modellen er veldig populær.

Håper det var litt info du kunne bruke der Sp@rk.

Ellers er du hjertelig velkommen til å kontakte oss på telefon: 380 99 600, mobil 40 40 50 60 e-post: ronny@cruiser.no, fax: 380 99 601 eller per brev: Cruiser Norge AS, PB. 9032 Sørlandsparken, 4696 Kristiansand. :lol:

GOD SOMMER! 8)
mvh:
Ronny Aas, mob: 40 40 50 60

Sp@rk
Innlegg: 3
Registrert: 15 jul 2004, 11:11

Legg inn av Sp@rk »

Takker og bukker! :D

Svar